Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Orealo het volgende:
Mag ik jullie verwijzen naar dit bericht :
Naruto op vlaamse/nederlandse tv?
![]()
TMF begint deze maand opnieuw met cowboy bepopquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?
P.s. (2gig conversie ik post em gewoon nog een keer)
Shinobuden 2 bij 2 Check hier de intro
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zeurberus het volgende:
Nederlandse Naruto (dub dan) daar zit ik dus echt niet op te wachten he. De voice-'acteurs' zijn bij elke tekenfilm het zelfde en veelal met een vlaams accent
'Allleeeeeeee Na-ruto hadde gij ene kloon veur mij'
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb jullie gemist!
tee hee hee hee hee
Toch blijft ik kijken hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
Ganbate( がんばて ) Qunix san!
heheh wat vetquote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef outcast_within het volgende:
Dans je mee? let vooral op de slowmotion klap en de smeer je boterham move
Shinobuden macarena style
ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Orealo het volgende:
Black Cat
Ik heb hier een paar dagen terug de eerste aflevering van gezien, en hij is veel belovend![]()
Het gaat om een jongen, een assasin die mensen vermoord in opdracht van z\\\\\\\'n baas![]()
In de eerste aflevering moet hij een gangster vermoorden die governeur wilt worden!
iemand gezien?
Je bent niet bekend met bittorrent?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef stroopje het volgende:
[..]
ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vinden
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, baka.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef SureZal het volgende:
ばか
'k zat gister te kijken op amazon... En toen kwam er BTW bij, wat ik niet helemaal verwacht had (voor m'n spullen uit Duitsland betaal ik geen BTW, namelijk... iig niet aan Nederland)quote:
でも わたしは まだ じょうず じゃ ありませんquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, baka.
Heb ik al gedaan, zoals in het vorige topic stond. Over Midori no hibi, waarom zijn de plaatjes van die serie uit mijn post verdwenen ???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef outcast_within het volgende:
Demmit en nu gaan jullie Midori No Hibi TV kijken!
'k begrijp best dat je het nog niet helemaal onder de knie hebt, hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef SureZal het volgende:
[..]
でも わたしは まだ じょうず じゃ ありません![]()
Demo watashiwa mada jouzu ja arimasen.![]()
hahaha nicequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k begrijp best dat je het nog niet helemaal onder de knie hebt, hoor...
hahahah ik gebruik precies dezelfde sitesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
De site die ik voor Jpop-torrents gebruik lijkt trouwens verdacht veel op de site die ik voor Animé gebruik...
("ik hou van Jpop" en "ik hou van animé")
Geen idee. te groot mss? ff resizen en op photobucket gooien o.i.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, zoals in het vorige topic stond. Over Midori no hibi, waarom zijn de plaatjes van die serie uit mijn post verdwenen ???
Vette nieuwe avatarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geen idee. te groot mss? ff resizen en op photobucket gooien o.i.d.
Waar gaat Tiny snow fairy sugar over?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef VTB het volgende:
Top 5
Cowboy Bebop (muziek, sfeer, verhaal)
Great Teacher Onizuka (mijn soort humor)
Ghost in the Shell SAC (setting/ verhaal en animatie is mooi)
Excel Saga (Echt geval van je vind er niks aan of geweldig. Voor mij een soort japanse Monty Python)
Vandread (Al oudere serie, oorlog tussen de mannen en vrouwen)
Flop 5
Ai Yori Aoshi ( het prachtvoobeeld van series die ik dus bagger vind)
Neon Genisis Evangelion (slechte personages. kijk alleen de eerste paar afleveringen daarna wordt het irritant.... en wazig)
Tiny snow fairy Sugar (Als je vrede op aarde wilt. iedereen verplicht de hele serie aan een stuk laten kijken)
Het is net zo als bij gewone films of series. Er zijn genoeg genres. De soort mech (gundam wing etc) spreekt mij totaal niet aan, net zoals de Ai Yori Aoshi en His and Her Circumstances series.
ok bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
Uitpakken, de jar openen en de getoonde letter raden. Bij iedere poging wordt het juiste antwoord gegeven (en als je dat hebt aangezet, krijg je ook de klank te horen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |