abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34716515
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Orealo het volgende:
Mag ik jullie verwijzen naar dit bericht :
Naruto op vlaamse/nederlandse tv?
Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?

P.s. (2gig conversie ik post em gewoon nog een keer )
Shinobuden 2 bij 2 Check hier de intro
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:25:03 #152
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34716555
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?

P.s. (2gig conversie ik post em gewoon nog een keer )
Shinobuden 2 bij 2 Check hier de intro
TMF begint deze maand opnieuw met cowboy bepop

Ik had 'm gezien gister, erg vrolijk
Ik denk zelfs dat ik 'm een beetje ga downloaden, istie, behalve de intro, leuk?
pi_34716713
Neej eigenlijk niet (ep 3 4 5 deden wat sinchan achtig aan geen verhaal enzo). Ik zou zeggen kijk ep 1 ep 2 en daarna 12 (mss 11 die heb ik zelf niet gezien)
en dan heb je wel een leuke ervaring gehad. (kragamuffin )

(vraagt zich nog steeds af in welke aflevering ze nou die actie voorkomt met al die kleuren)

Edit: Hij begon wel erg leuk en orgineel dat ik meer verhaal verwachte en daarom stelde ie een beetje teleur. Dus wel kijken he!
pi_34717101
Nederlandse Naruto (dub dan) daar zit ik dus echt niet op te wachten he. De voice-'acteurs' zijn bij elke tekenfilm het zelfde en veelal met een vlaams accent

'Allleeeeeeee Na-ruto hadde gij ene kloon veur mij'
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_34719343
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zeurberus het volgende:
Nederlandse Naruto (dub dan) daar zit ik dus echt niet op te wachten he. De voice-'acteurs' zijn bij elke tekenfilm het zelfde en veelal met een vlaams accent

'Allleeeeeeee Na-ruto hadde gij ene kloon veur mij'
!!!

Bij Cowboy Bebop is het japans met nederlandse ondertiteling
pi_34725220
Ik heb jullie gemist!
tee hee hee hee hee
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:53:57 #157
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_34726434
heb gisteren green green gezien moest veel lachen vooral in deel 6
pi_34728089
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb jullie gemist!
tee hee hee hee hee

Ik ben inmiddels begonnen met Lain en ik snap er geen klote van :s
Nou ze heeft 2 kanten en de kant wat ze haat is een lichaam geworden in de Wired en doet foute dingen. En nu krijgt de andere lain op ze kop... Aantal mannen komen steeds kijken met die lasers... Die gasten willen Lain helpen en zei weet van niets en de Knight zijn achter Lain omdat ze speciaal is en de ouders voeren ook wat in hun schild... Ofzo...?
pi_34728216
Ganbate Qunix san!
pi_34729144
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
Ganbate( がんばて ) Qunix san!
Toch blijft ik kijken hoor
pi_34736132
Uigekeken en ik snap het nu wel een beetje...
pi_34750062
Dans je mee? let vooral op de slowmotion klap en de smeer je boterham move

Shinobuden macarena style
pi_34768629
HOE kun je gewoon japans typen op fok! oid.?
(jaa outcast ik vraag het aan jou )
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_34768931
Nande? dat was Qunix hij had naast mijn quote de japanse dingen ernaast gegooid. en nu mee dansen!
  zondag 5 februari 2006 @ 20:15:31 #165
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34771734
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef outcast_within het volgende:
Dans je mee? let vooral op de slowmotion klap en de smeer je boterham move

Shinobuden macarena style
heheh wat vet
  zondag 5 februari 2006 @ 20:22:33 #166
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34771997

Black Cat

Ik heb hier een paar dagen terug de eerste aflevering van gezien, en hij is veel belovend
Het gaat om een jongen, een assasin die mensen vermoord in opdracht van z'n baas
In de eerste aflevering moet hij een gangster vermoorden die governeur wilt worden!

iemand gezien?
pi_34775483
zekers... de eerste twee afleveringen, iig...

\'k heb in het vorige topic (of die daarvoor) nog deze screenshots geplaatst...

De kwaliteit viel 'n beetje tegen, en het verhaal wordt niet echt duidelijk begonnen in de eerste aflevering, dus ik heb de serie verder niet meer bekeken... 'k volg nu eigenlijk alleen Pani Poni Dash, Mai Otome en Paradise Kiss...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 6 februari 2006 @ 01:15:34 #168
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_34782513
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Orealo het volgende:
Black Cat

Ik heb hier een paar dagen terug de eerste aflevering van gezien, en hij is veel belovend
Het gaat om een jongen, een assasin die mensen vermoord in opdracht van z\\\\\\\'n baas
In de eerste aflevering moet hij een gangster vermoorden die governeur wilt worden!

iemand gezien?
ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vinden

heeft iemand nog iemand Shingetsutan Tsukihime gezien ??? ben bezig met het volgen ik vraag me af of het de moeite waard is
pi_34782777
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef stroopje het volgende:

[..]

ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vinden
Je bent niet bekend met bittorrent?

Veel animé wordt aangeboden via dit filesharingsysteem. Even op google zoeken naar iets als "anime bittorrent" en je komt gelijk een hele zooi sites tegen waarmee je de torrentbestanden van de door Japan gedoogde (dus praktisch legale) fansubs van series kunt vinden.

Deze torrentbestanden heb je nodig om de fansub te downloaden met een bittorent-programma (een 'client') als azureus of bitcomet.

Shingetsutan Tsukihime is wel een goeie serie. Behoorlijk spannend.
Heeft trouwens maar 12 afleveringen, dacht ik, dus je bent er zo doorheen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 06-02-2006 01:33:34 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34797681
ばか
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_34798031
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef SureZal het volgende:
ばか
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, baka.
pi_34814730
Ik ben nu weer opnieuw begonnen met Midori no Hibi (Nu kijk ik alles rustig inclusief Opening enzo )
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:50:24 #173
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_34820639
Als je anime in amerika bestelt (bv van een site zoals discountanimedvd.com) komen er dan veel kosten bij aan import enzo? Ik heb namelijk totaal geen beeld bij wat ik moet verwachten als ik eens een boxset uit de states wil halen. Verzendkosten lijken mij vrij logisch maar zijn er daarnaast nog andere kosten die daar nog eens bovenop komen?
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_34823532
BTW, wellicht...
pi_34823727
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Jordy-B het volgende:
BTW, wellicht...
Zeg dan niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')