Het lijkt me een leuk plan, maar idd, er zijn 3 anime/manga topics op FOK!, en duizenden topics over muziek, films, boeken, etc etcquote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel, anime is een hele brede stroming.. denk dat daar best draagvlak voor is.. net als voor games.fok.nl
Excel Saga slecht!?!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef summerscent het volgende:
top5-best:
1. Fullmetal Alchemist
2. Yakitate!! Japan
3. The Twelve Kingdoms/ 12 Kokuki
4. Prince of Tennis
5. Naruto
top5-slecht:
1. Gundam SEED Destiny (hou niet zo van mecha, het duurde heel lang om af te kijken)
2. Kyou Kara Maou (hou niet van dit soort humor)
3. Excel Saga (gaat nergens over)
4.Tsubasa Chronicle (is erg saai, ik heb op fastforward gekeken voor het grootste gedeelte)
Ik vond het bonusfilmpje over die kat veel leuker dan de film zelf.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Hopey het volgende:
Favo animes films en series:
Grave of The Fireflies
Spirited Away
Bleach
Kyo Kara Maoh
Elfen Lied
Iemand trouwens de film voices of a distant star gezien?
Aanrader? Ik heb hem op mijn HD, maar kan mezelf er maar niet aan toezetten om het te gaan kijken.
Hoor dat het een tranentrekkertje is
1 |
Hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef outcast_within het volgende:
Ik Zoek me gek naar de manga van Midori no Hibi ik kan em echt niet vinden.
Help a brother out?
[ code verwijderd ]
Hmm, niet vertrouwen, en ik zou maar ff iets runnen daartegenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja plus dat ik dankzij die subs een steed groter fan word die later fast wel een 1loveSeiji shirt o.i.d. gaat kopen![]()
:)
Dankje voor de link. Dat gaat een hoop spybot messages klikken worden en jpg'jes opslaan (hotmail wil trouwens de hele tijd iets instaleren bij mij avenue a.inc?
Eindelijk... hehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik moet midori no hibi ook maar eens gaan kijken, hoor van iedereen dat ie heel leuk is![]()
Deze ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef outcast_within het volgende:
Ik wil trouwens een screenshot van de trui van takayuki in Kimmi
En als het even kan een adresje waar ik zo'n trui kan halen. (mij lukt het helaas niet)
die hebben ze http://www.9mmsfx.com/lenses.html hier [/url]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef outcast_within het volgende:
Oja ik had vandaag nog een super idee: Sharingan Lenzen... (hoe stoer! niks voor mij, maar toch, weet zeker dat er een paar mensen zijn in Japan die die dingen willen hebben)
Trui is erg cool ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef outcast_within het volgende:
haha ok ik zal je ff 2 topics laten zien die ik al eerder op fok heb gemaakt/reageert
http://forum.fok.nl/topic/810599 (ik kon dus geen plaatjes schieten)
http://forum.fok.nl/topic/807661
Edit: en idd die trui jais ie niet mooi?
Aanrader: De opening van 2x2 Shinobuden TV. (serie verder is niet zo bijzonder maar de opening is leuk. My mood is always swirling!
Edit 2 TAKAYUKI!!!!![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=430026076083138851&q=Bottle+Fairyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef Zeurberus het volgende:
Er is maar een opening die echt continu in je kop blijft hangen en dat is die van Bottle Fairy
Lalala la la , lalala la la
Het ergste met die serie vond ik nog wel dat ik na 13 eps zoiets had van...waar blijft seizoen 2![]()
Ik zal ze als ik goede software heb ze allebei op mijn ruimte zetten. mogen de kijkers thuis beoordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef Zeurberus het volgende:
Er is maar een opening die echt continu in je kop blijft hangen en dat is die van Bottle Fairy
Het ergste met die serie vond ik nog wel dat ik na 13 eps zoiets had van...waar blijft seizoen 2![]()
Sorryquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik zal ze als ik goede software heb ze allebei op mijn ruimte zetten. mogen de kijkers thuis beoordelen.
Edit: orealo is weer is snel
Demmit mijn idee gejat lulloos!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
die hebben ze http://www.9mmsfx.com/lenses.html hier [/url]
Staat al tijden onder m'n bookmarks, ze hebben zelfs itachi, en mangekyou 1 en 2![]()
Wel heeel erg duur![]()
[..]
Ook vlc player heeft. En mooi gaan we samen een inkoop actie doen net als http://forum.fok.nl/topic/812294quote:Trui is erg cool ja!
Ik heb de screenshots gemaakt met VLC player, heel handig, gewoon op pauze, en hup, snapshot!![]()
Geen gezeur met overlays en hardware versnelling enzo![]()
Sorry maar shinobuden wint hands downquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb Vol 1 t/m 3 gekochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef outcast_within het volgende:
Ik Zoek me gek naar de manga van Midori no Hibi ik kan em echt niet vinden.
Help a brother out?
[ code verwijderd ]
Is ook zo, maar je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik heb Vol 1 t/m 3 gekocht
4 moet nog uitkomen
Ik vind gewoon dat je manga moet kopen en lezen. het is gewoon leuker om het als manga te lezen dan als JPGs te kijken op je beeldscherm.
Keigoeie muziek, maar een retevaag verhaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef Orealo het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die de anime 'Air' hebben gezien?
Ook een toppertje hoor![]()
Nee sorry shibobuden doet het voor mij toch meer hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef Jordy-B het volgende:
Zullen we de intro van Sousei no Aquarion ook even nomineren, dan...
'k krijg er nog steeds kippenvel van...
En de intro van Cowboy Bebop, natuurlijk... http://video.google.com/videoplay?docid=-6600690678362995677&q=bebop
Of die van Pani Poni Dash, die bijna net zo stijlvol is als Cowboy Bebop, maar dan iets vrolijker...
http://video.google.com/videoplay?docid=-617017495668691576&q=pani
Gungrave http://video.google.com/videoplay?docid=-617017495668691576&q=pani
ach, d'r zijn zóveel intro's beter dan die van 2×2 Shinobuden
Dat stuk met die kat die het zwaard doorbijt. Welke ep is dat???quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Orealo het volgende:
Goeie intro's allemaal![]()
Zelf zal ik de 2de Bleach Opening willen noemen, die vond ik persoonlijk geweldig
Ja maar Wel vrolijk ren en spring werk. En het parodie gehalte enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
'k had bij gungrave 't verkeerde linkje geplaatst...
Sinobuden is gewoon een vrij standaard ren en spring-intro, zoals je die vindt bij comedyseries.
You and me baby ain't nothing but mammalquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Jordy-B het volgende:
Vrolijk ren en springwerk vind je ook bij series als Love Hina, Azumanga Daioh, Pita Ten, Hand Maid Mai, Ebichu en Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan...
Nog 'n favoriet van mij, de opening van Paradise Kiss (muziek is Lonely in Gorgeous van Tommy February6):
http://video.google.com/videoplay?docid=-3196228311337461531&q=gorgeous+lonely
So let's do it like they do on the Discovery Channelquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
You and me baby ain't nothing but mammal(of zit ik er nu helemaal naast)
Dat intro liedje van paradise kiss heb ik het nu overquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
So let's do it like they do on the Discovery Channel![]()
Zit niets in wat daar op lijkt... http://www.designchronicl(...)ely_in_gorgeous.htmlquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat intro liedje van paradise kiss heb ik het nu over
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zit niets in wat daar op lijkt...
't zal jouw vunzige geest wel weer geweest zijn...
Paradise kiss vs Bloodhound gangquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
Zit niets in wat daar op lijkt...
Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Orealo het volgende:
Mag ik jullie verwijzen naar dit bericht :
Naruto op vlaamse/nederlandse tv?
![]()
TMF begint deze maand opnieuw met cowboy bepopquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Welke zender zou het zijn. TMF? doen ze nog steeds beboppen?
P.s. (2gig conversie ik post em gewoon nog een keer)
Shinobuden 2 bij 2 Check hier de intro
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zeurberus het volgende:
Nederlandse Naruto (dub dan) daar zit ik dus echt niet op te wachten he. De voice-'acteurs' zijn bij elke tekenfilm het zelfde en veelal met een vlaams accent
'Allleeeeeeee Na-ruto hadde gij ene kloon veur mij'
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb jullie gemist!
tee hee hee hee hee
Toch blijft ik kijken hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
Ganbate( がんばて ) Qunix san!
heheh wat vetquote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef outcast_within het volgende:
Dans je mee? let vooral op de slowmotion klap en de smeer je boterham move
Shinobuden macarena style
ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Orealo het volgende:
Black Cat
Ik heb hier een paar dagen terug de eerste aflevering van gezien, en hij is veel belovend![]()
Het gaat om een jongen, een assasin die mensen vermoord in opdracht van z\\\\\\\'n baas![]()
In de eerste aflevering moet hij een gangster vermoorden die governeur wilt worden!
iemand gezien?
Je bent niet bekend met bittorrent?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef stroopje het volgende:
[..]
ik heb ook de eerste twee afleveringen gezien vond het wel interresant maar de afleveringen zijn moelijk te vinden
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, baka.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef SureZal het volgende:
ばか
'k zat gister te kijken op amazon... En toen kwam er BTW bij, wat ik niet helemaal verwacht had (voor m'n spullen uit Duitsland betaal ik geen BTW, namelijk... iig niet aan Nederland)quote:
でも わたしは まだ じょうず じゃ ありませんquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, baka.
Heb ik al gedaan, zoals in het vorige topic stond. Over Midori no hibi, waarom zijn de plaatjes van die serie uit mijn post verdwenen ???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef outcast_within het volgende:
Demmit en nu gaan jullie Midori No Hibi TV kijken!
'k begrijp best dat je het nog niet helemaal onder de knie hebt, hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef SureZal het volgende:
[..]
でも わたしは まだ じょうず じゃ ありません![]()
Demo watashiwa mada jouzu ja arimasen.![]()
hahaha nicequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k begrijp best dat je het nog niet helemaal onder de knie hebt, hoor...
hahahah ik gebruik precies dezelfde sitesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
De site die ik voor Jpop-torrents gebruik lijkt trouwens verdacht veel op de site die ik voor Animé gebruik...
("ik hou van Jpop" en "ik hou van animé")
Geen idee. te groot mss? ff resizen en op photobucket gooien o.i.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, zoals in het vorige topic stond. Over Midori no hibi, waarom zijn de plaatjes van die serie uit mijn post verdwenen ???
Vette nieuwe avatarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geen idee. te groot mss? ff resizen en op photobucket gooien o.i.d.
Waar gaat Tiny snow fairy sugar over?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef VTB het volgende:
Top 5
Cowboy Bebop (muziek, sfeer, verhaal)
Great Teacher Onizuka (mijn soort humor)
Ghost in the Shell SAC (setting/ verhaal en animatie is mooi)
Excel Saga (Echt geval van je vind er niks aan of geweldig. Voor mij een soort japanse Monty Python)
Vandread (Al oudere serie, oorlog tussen de mannen en vrouwen)
Flop 5
Ai Yori Aoshi ( het prachtvoobeeld van series die ik dus bagger vind)
Neon Genisis Evangelion (slechte personages. kijk alleen de eerste paar afleveringen daarna wordt het irritant.... en wazig)
Tiny snow fairy Sugar (Als je vrede op aarde wilt. iedereen verplicht de hele serie aan een stuk laten kijken)
Het is net zo als bij gewone films of series. Er zijn genoeg genres. De soort mech (gundam wing etc) spreekt mij totaal niet aan, net zoals de Ai Yori Aoshi en His and Her Circumstances series.
ok bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
Uitpakken, de jar openen en de getoonde letter raden. Bij iedere poging wordt het juiste antwoord gegeven (en als je dat hebt aangezet, krijg je ook de klank te horen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |