Pas na 15 september mag jacht gemaakt worden op de Lapinard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, niettemin oprecht bedankt!.
![]()
Omdat er nog geen vervanger is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef opa het volgende:
Ja ja!
Bedankt Sizzler!
Maar waarom ben je nog steeds blauw?
Jeepers creepers!
We houden je ook gewoon, niks aan te doen. Annuleren die reizen naar het verre oosten joh, of anders speknek je inlogcode gevenquote:
Als ik POL-users in een politiek hokje zou moeten stoppen, zit jij met sizzler in het zelfde hokje.....vandaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik heb niet gesolliciteerd, inderdaad vanwege tijdgebrek, vandaar dat ik tot uiterlijk april alleen summier wat zal posten, niettemin leuk dat je aan me gedacht hebt!![]()
Mocht je willen.quote:
Ach, in de buurt... ik denk dat ik naar een full moon party op Koh Phangan ga. Dat is ws het meest in de buurt van Singapore dat ik kom. Tenzij je iets leuks weet wat zuidelijker ligt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Libris het volgende:
Sizzler, als je in de buurt bent...
Of anders kom ik even langs![]()
Je kan SCH laten bannen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
misschien zou je de voordelen van het mod zijn eens op moeten noemen, Sidekick. Ik denk dat het helpt
Dan kom ik toch even lekker full moonenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, in de buurt... ik denk dat ik naar een full moon party op Koh Phangan ga. Dat is ws het meest in de buurt van Singapore dat ik kom. Tenzij je iets leuks weet wat zuidelijker ligt?
Echt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Libris het volgende:
[..]
Dan kom ik toch even lekker full moonen
quote:
Cool. Mail je binnenkort!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef Libris het volgende:
Tja, waarom niet, mail maar even wanneer je gaat
Full Moon Fok Mini Meet
Dat is ook lang niet altijd het geval. FA's & yvonne handelen veelal autonoom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:23 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH herinnert zich tientallen schone handen mails van sizzler: "Wij modjes hebben niks van doen met die ban"
![]()
Het is leuker om z'n 'vijanden' te bannen, die worden dan nog bozer en kinderachtiger naar SCH toequote:
Jij hebt wel mod-potentie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is leuker om z'n 'vijanden' te bannen, die worden dan nog bozer en kinderachtiger naar SCH toe
En toch zou ik liever in jouw schoenen staanquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En toch zou ik liever in jouw schoenen staan
Ik had je toch al een neutraal complimentje gegeven.quote:
Ja wat zat er in het kerstpakket afgelopen jaar? ik mod op een heel bescheiden ander forum en dat leverde me al een MP3 speler opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
misschien zou je de voordelen van het mod zijn eens op moeten noemen, Sidekick. Ik denk dat het helpt
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja wat zat er in het kerstpakket afgelopen jaar? ik mod op een heel bescheiden ander forum en dat leverde me al een MP3 speler op.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Heeft indymedia.nl nu ook al een jongerenforum?
Scoutingquote:
Du_ke jongen, zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scouting.
Overigens combineren die 2 heel aardig.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scouting.
Overigens combineren die 2 heel aardig.
Ik ben vanaf dinsdag in de buurt. Als die uitnodiging ook voor mij geldt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Libris het volgende:
Sizzler, als je in de buurt bent...
Of anders kom ik even langs![]()
ik geloof dat hij wel rechts is hequote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Gezien het nieuwe moderatiebeleid zal het wel desiredbard worden
Zit je dan in Singapore??quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ben vanaf dinsdag in de buurt. Als die uitnodiging ook voor mij geldt....
Wellicht.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef sizzler het volgende:
Zit je dan in Singapore??
Ook al zo'n smerig kapitalistisch bolwerk.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef Lithion het volgende:
Hong Kong
Cool!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wellicht..
Hong Kong staat ook nog op de lijst van bestemmingen.
De beslissing moet nog worden genomen. Omdat meerdere mensen er hun mening over mogen geven, en er meerdere goede kandidaten zijn kan het nog wel een paar dagen duren. Heb geduld.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef Tafkahs het volgende:
kom op, voor de draad er mee, wie is de nieuwe mod?
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef Falco het volgende:
En waar blijft de rel, zoals toen bij de vorige keer?
SCH mod maken is ook behoorlijk afgezaagd jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.
Kom, kom sizzler. Een rechtse rakker als jij moet toch wel iets kunnen bedenken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.
ja, we moeten wel met een dolksteek in de rug afscheid kunnen nemen, anders is het net alsof er niets is veranderdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kom, kom sizzler. Een rechtse rakker als jij moet toch wel iets kunnen bedenken?
Een hoog 'Ook gij, Brutus?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, we moeten wel met een dolksteek in de rug afscheid kunnen nemen, anders is het net alsof er niets is veranderd![]()
daarom houden we ook zo van jequote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een hoog 'Ook gij, Brutus?' is wel enigszins gepast ja.
Ach welnee, dat was ook niet het geval toen Ryan3 jouw opvolgde op 1 april.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef sizzler het volgende:
Ik in het zwart zeg, dat zal wel wennen worden....
Ja, daar kwam ik pas twee dagen ná die rel achter!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach welnee, dat was ook niet het geval toen Ryan3 jouw opvolgde op 1 april.
ja, dat was een bijzonder eigenaardig speelstuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach welnee, dat was ook niet het geval toen Ryan3 jouw opvolgde op 1 april.
Niet echt Arisch idd. Dit wisten we nog niet van je, Sizzler.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef sizzler het volgende:
Ik in het zwart zeg, dat zal wel wennen worden....
Hij blijft misschien nog wel een maand!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij blijft misschien nog wel een maand!
Ik merkte het, je censureerde de discussie al meteen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Tafkahs het volgende:
gewoon natrappen, dit is pol, weet je nog?
Mogen ze hem opeten dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef Dagonet het volgende:
De kindjes in Afrika zouden dolblij zijn met zo'n Sizzler anders hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |