Pas na 15 september mag jacht gemaakt worden op de Lapinard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk het niet, niettemin oprecht bedankt!.
![]()
Omdat er nog geen vervanger is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef opa het volgende:
Ja ja!
Bedankt Sizzler!
Maar waarom ben je nog steeds blauw?
Jeepers creepers!
We houden je ook gewoon, niks aan te doen. Annuleren die reizen naar het verre oosten joh, of anders speknek je inlogcode gevenquote:
Als ik POL-users in een politiek hokje zou moeten stoppen, zit jij met sizzler in het zelfde hokje.....vandaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik heb niet gesolliciteerd, inderdaad vanwege tijdgebrek, vandaar dat ik tot uiterlijk april alleen summier wat zal posten, niettemin leuk dat je aan me gedacht hebt!![]()
Mocht je willen.quote:
Ach, in de buurt... ik denk dat ik naar een full moon party op Koh Phangan ga. Dat is ws het meest in de buurt van Singapore dat ik kom. Tenzij je iets leuks weet wat zuidelijker ligt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Libris het volgende:
Sizzler, als je in de buurt bent...
Of anders kom ik even langs![]()
Je kan SCH laten bannen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
misschien zou je de voordelen van het mod zijn eens op moeten noemen, Sidekick. Ik denk dat het helpt
Dan kom ik toch even lekker full moonenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, in de buurt... ik denk dat ik naar een full moon party op Koh Phangan ga. Dat is ws het meest in de buurt van Singapore dat ik kom. Tenzij je iets leuks weet wat zuidelijker ligt?
Echt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Libris het volgende:
[..]
Dan kom ik toch even lekker full moonen
quote:
Cool. Mail je binnenkort!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef Libris het volgende:
Tja, waarom niet, mail maar even wanneer je gaat
Full Moon Fok Mini Meet
Dat is ook lang niet altijd het geval. FA's & yvonne handelen veelal autonoom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:23 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH herinnert zich tientallen schone handen mails van sizzler: "Wij modjes hebben niks van doen met die ban"
![]()
Het is leuker om z'n 'vijanden' te bannen, die worden dan nog bozer en kinderachtiger naar SCH toequote:
Jij hebt wel mod-potentie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is leuker om z'n 'vijanden' te bannen, die worden dan nog bozer en kinderachtiger naar SCH toe
En toch zou ik liever in jouw schoenen staanquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En toch zou ik liever in jouw schoenen staan
Ik had je toch al een neutraal complimentje gegeven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |