Ja wat zat er in het kerstpakket afgelopen jaar? ik mod op een heel bescheiden ander forum en dat leverde me al een MP3 speler opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
misschien zou je de voordelen van het mod zijn eens op moeten noemen, Sidekick. Ik denk dat het helpt
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja wat zat er in het kerstpakket afgelopen jaar? ik mod op een heel bescheiden ander forum en dat leverde me al een MP3 speler op.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Heeft indymedia.nl nu ook al een jongerenforum?
Scoutingquote:
Du_ke jongen, zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scouting.
Overigens combineren die 2 heel aardig.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scouting.
Overigens combineren die 2 heel aardig.
Ik ben vanaf dinsdag in de buurt. Als die uitnodiging ook voor mij geldt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Libris het volgende:
Sizzler, als je in de buurt bent...
Of anders kom ik even langs![]()
ik geloof dat hij wel rechts is hequote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Gezien het nieuwe moderatiebeleid zal het wel desiredbard worden
Zit je dan in Singapore??quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ben vanaf dinsdag in de buurt. Als die uitnodiging ook voor mij geldt....
Wellicht.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef sizzler het volgende:
Zit je dan in Singapore??
Ook al zo'n smerig kapitalistisch bolwerk.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef Lithion het volgende:
Hong Kong
Cool!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wellicht..
Hong Kong staat ook nog op de lijst van bestemmingen.
De beslissing moet nog worden genomen. Omdat meerdere mensen er hun mening over mogen geven, en er meerdere goede kandidaten zijn kan het nog wel een paar dagen duren. Heb geduld.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef Tafkahs het volgende:
kom op, voor de draad er mee, wie is de nieuwe mod?
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef Falco het volgende:
En waar blijft de rel, zoals toen bij de vorige keer?
SCH mod maken is ook behoorlijk afgezaagd jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.
Kom, kom sizzler. Een rechtse rakker als jij moet toch wel iets kunnen bedenken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken ja. De Rel der Rellen. Alleen weet ik nog niks.
ja, we moeten wel met een dolksteek in de rug afscheid kunnen nemen, anders is het net alsof er niets is veranderdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kom, kom sizzler. Een rechtse rakker als jij moet toch wel iets kunnen bedenken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |