tja, voor je weet is het al weer vrijdagquote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef Againzender het volgende:
pff, middag alweer....
En dan is het weer weekendquote:Op maandag 23 januari 2006 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, voor je weet is het al weer vrijdag
Die opleidingen van tegenwoordig stellen ook niks voorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
Geen schooldagen voor mij t/m woensdag.
Yupz. De ervaringen bij mijn vorige werkgever hebben mij geleerd dat het belangrijk is om een rechtsbijstandverzekering te hebben, of om lid te zijn van een vakbond.quote:
lijkt me wel gezellig !quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn er nog meer Fokkers die met de Carnaval komen afzakken?
Van een afzekkertje nemen heb ik nooit zo'n probleem gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Flat
Een Britse vrouw heeft een wedstrijd uitgeschreven waarmee haar flat in het noorden van Londen is te winnen. Voor iets meer dan 3,60 euro mogen kandidaten raden hoeveel de woning waard is. Diegene die het precieze bedrag weet, krijgt de flat cadeau. De 33-jarige vrouw vertelde dinsdag de Britse omroep BBC dat het haar tot op heden niet was gelukt om de woning te verkopen. Door de ludieke actie hoopt de gefrustreerde vrouw genoeg geld bij elkaar te verdienen om spoedig te kunnen verhuizen. De wedstrijd eindigt op 1 februari.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, wel deur zakkenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Oeteldonk rulezquote:
Vast wel, maar ik hoor 'r niet bijquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik hoor 'r niet bij
Ah bon, nu ikke snappequote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Lionheaad het volgende:
Zakgeld is vergoeding voor werk tbv de baas
Ook wel salaris genoemd
Laat al dat volk van boven de rivieren lekker blijven waren ze horenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
oei...da's klote zeg !quote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft een ontsteking aan z'n oogje, zielig![]()
dan zien jullie tenminste ook weer eens lekkere wijvenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat al dat volk van boven de rivieren lekker blijven waren ze horen![]()
Hebben wij jullie niet voor nodigquote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zien jullie tenminste ook weer eens lekkere wijven![]()
Waar komt die van jou vandaan bjoro?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zien jullie tenminste ook weer eens lekkere wijven![]()
Mijn vrouw belde net om het te melden, volgens mij zijn de bacterieen en virusssen die het veroorzaken nogal besmettelijk, dus dat kan overal vandaan gekomen zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei...da's klote zeg !
hoe is dat zo gekomen ?
dat hoef ik niet, alleen maar mn straat uitlopen en ik ben er alquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
en over jouquote:Op maandag 23 januari 2006 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw belde net om het te melden, volgens mij zijn de bacterieen en virusssen die het veroorzaken nogal besmettelijk, dus dat kan overal vandaan gekomen zijn.
Of misschien is er wel wat eten in zijn oog blijven zitten, hij heeft nogal de neiging om het eten over zijn complete gezicht te verspreiden namelijk.
he halloquote:
quote:
quote:
Hoi SCHeerSCHuim.quote:
wanneer?quote:
Meer haar dan geld.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie nog een stukje SCHaamhaar zitten![]()
Ja?quote:
da's me te snelquote:
't zelfde durp als waar ik vandaan komquote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar komt die van jou vandaan bjoro?
oja?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:06 schreef Suijk het volgende:
Was je weg?
Blijf nou ook gewoon in VBL kloten en kutten, dan gebeurt er ook niks met je.
Was jij niet degene die hier gisteren zei mij totaal niet te missen.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:06 schreef Suijk het volgende:
Was je weg?
Blijf nou ook gewoon in VBL kloten en kutten, dan gebeurt er ook niks met je. Het zou vervelend zijn als je darmen er via je keel uitgetrokken worden, o.i.d.
Bijzonder.. een mod die iemand een vrijbrief geeft om te kutten en kloten...quote:Op maandag 23 januari 2006 15:06 schreef Suijk het volgende:
Was je weg?
Blijf nou ook gewoon in VBL kloten en kutten, dan gebeurt er ook niks met je.
Ach ja, je moet het wel kunnen en willen lezen he.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijzonder.. een mod die iemand een vrijbrief geeft om te kutten en kloten...
Hij mag niet met vrouwen praten, dus kutten kan hij nietquote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Was jij niet degene die hier gisteren zei mij totaal niet te missen.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH praat niet meer met vrouwen op bevel van de FA's![]()
dan neem ik ondertussen een kop koffiequote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat lekker een beetje kutten en kloten
Ja, heb je effe?quote:
Hoezo, heb je geen last meer van hem? Ik zou van de koffie'melk' afblijven nu SCH terug is...quote:Op maandag 23 januari 2006 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan neem ik ondertussen een kop koffie![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen last meer van hem? Ik zou van de koffie'melk' afblijven nu SCH terug is...
ik drink uit veiligheidsoverwegingen mijn koffie altijd zwartquote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen last meer van hem? Ik zou van de koffie'melk' afblijven nu SCH terug is...
Richting 3landen punt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, welke hoek moet ik nu weer heen?
Racistquote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik drink uit veiligheidsoverwegingen mijn koffie altijd zwart
Allochtonenknuffelaarquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik drink uit veiligheidsoverwegingen mijn koffie altijd zwart
Darmsergaentquote:
Het is selectief he.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
het is inderdaad wel eens schrikken bij de laatste slok als je ziet wat er nog op de bodem ligtquote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad slim, iets drinken waat je de bodem niet van kan zien
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is selectief he.
Objectief modden is niks aan.
Vriendjespolitiek
Je zou heel selectief TerroRobbie kunnen bannenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef Suijk het volgende:
Het is selectief he.
Objectief modden is niks aan.
Ga ik straks even voor zorgenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat de mascotte beter wordt![]()
* DarkShine haalt opgelucht ademquote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa - behalve Limburgers dan he.
Zorg jij nou maar dat de mascotte beter wordt![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine haalt opgelucht adem
hangt er vanaf vanaf waar je meet denk ikquote:
Dan maken we er een weekendje vanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is inderdaad wel eens schrikken bij de laatste slok als je ziet wat er nog op de bodem ligt
Ik waag me ondanks die problemen niet aan mannenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel problemen met de liefde, daar waag ik me niet aan.
Nee zeg, het idee alleen al - die ranzigheidquote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik waag me ondanks die problemen niet aan mannen
Hoi!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
Ik rij liever niet door de stront!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee zeg, het idee alleen al - die ranzigheid![]()
Vanuit het pittoreSCHke Grunn natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hangt er vanaf vanaf waar je meet denk ik
Ik denk wel dat het dicht bij Duitsland en Belgie is![]()
Flikker op kutjanus! Met je schijtteam!quote:
Jij betaalt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan maken we er een weekendje van
Heb je al gezwaaid naar de titel?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Flikker op kutjanus! Met je schijtteam!![]()
Kom jij vaak in het poolcentrum, tussen het station en het Swaentje?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
Moet ik revisietekeningen van een project uitdraaien, blijkt dat er van bepaalde verdiepingen nooit revisie is gemaakt
In natura jaquote:
duh...natuurlijk niet. Alle installaties zijn gemaakt, maar de wijzigingen zijn nooit op tekening gezet.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus die staat nu op instorten?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
Moet ik revisietekeningen van een project uitdraaien, blijkt dat er van bepaalde verdiepingen nooit revisie is gemaakt
quote:Doden na instorten gebouw in Nairobi
Uitgegeven: 23 januari 2006 13:43
Laatst gewijzigd: 23 januari 2006 15:43
NAIROBI - In het zakencentrum van de Keniase hoofdstad Nairobi is maandag een kantoor van vier verdiepingen in aanbouw ingestort. Daarbij zijn zeker vier mensen omgekomen en raakten minstens zeventig mensen gewond, aldus het Rode Kruis.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Volgens de zegsman van de hulporganisatie zijn er problemen om de slachtoffers onder het puin te bereiken. De politie verklaarde eerder dat er tweehonderd mensen, voornamelijk bouwvakkers, gewond zouden zijn geraakt. De politie denkt dat de constructie gebreken vertoonde.
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
duh...natuurlijk niet. Alle installaties zijn gemaakt, maar de wijzigingen zijn nooit op tekening gezet.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom jij vaak in het poolcentrum, tussen het station en het Swaentje?
Ronnie O'Sullivan schijnt een of ander toernooitje mee te doen op het Open Weert. Maar dat lijkt me zo sterkquote:
Gelukkig doen wij niks in Nairobi en zijn wij geen bouwkundig aannemerquote:
* lionheaad heeft het gemeld bij projectleiderquote:Op maandag 23 januari 2006 15:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat.
dus nu mag je gaan kijken hoe het erbij hangt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
duh...natuurlijk niet. Alle installaties zijn gemaakt, maar de wijzigingen zijn nooit op tekening gezet.
Neuj! Ik ben braaf....quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef DarkShine het volgende:
Hey Franky, had jij die busruit trouwens ingegooit?
Waarom anders niet? Weert is zoooo leuk!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stel dat ie komt, ga ik misschien weer naar huis komend weekend, maar anders niet natuurlijk
En ik ben de Paus van Rome!quote:
Gelukkig niet, want het is toch al een boutproject. M'n voorganger heeft er nogal een teringbende van gemaakt en ik ben die teringbende nu aan het uitpluizen. Projectleider gaat het één en ander nu op tekening zetten en ik pas het ff aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus nu mag je gaan kijken hoe het erbij hangt?
Vind een keer, hooguit twee keer per maand meer dan genoeg hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom anders niet? Weert is zoooo leuk!
DarkShine DarkShine uber alles, uber alles in die welt!quote:
Bijna = helemaal nietquote:
Het is een samenzwering.....quote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Potverdikkie, er zijn echt veel zwarte blanken bij de Africa Cup.
ik ook...... over een kwartierquote:
Je sleept je echt door de dagen hequote:
jullie slepen me er doorheenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je sleept je echt door de dagen he![]()
Lijkt me zo klote als je het niet naar je zin heb op je werk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef JaWi het volgende:
Ik kan op gesprek komen of ik de zomervakantie in spanje wil werken.
Hehe ja. Maar vorig jaar had ik zelf afgeblazen, dit is allemaal wat fatsoenlijker geregeld. En ook werk in de buitenlucht en meer vrije tijd enzquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef borisz het volgende:
de UEFA presenteert een nieuwe EK Beker die we kunnen winnen in 2008
Zijn er al foto's ?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef borisz het volgende:
de UEFA presenteert een nieuwe EK Beker die we kunnen winnen in 2008
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:03 schreef borisz het volgende:
Dit is de oude
[afbeelding]
de nieuwe kan ik niks van vinden
meer info >>>http://www.uefa.com/competitions/EURO/news/Kind=1/newsId=387580.html
Ik moet zo werken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk druk druk, maar zo kan ik naar huis.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef JaWi het volgende:
Retourtje voor 4 daagjes Milaan gevonden voor 85 euro.
Weet iemand of AC Milaan de 15e thuis speelt?
1 2 | zo 19/2 AC Milan Cagliari Serie A vb |
Ik ben net terug.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine gaat eens naar het werk.
Werkzequote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine gaat eens naar het werk.
Nu alquote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Ik ga de kerstboom maar eens opbergen vanavond.![]()
Ik ben uitermate lui. Het liefst zou ik hem laten staan tot volgend jaar, dan hoef ik hem ook niet op te bouwen. Maar nu valt alles eruit.quote:
Is dat een banverzoekquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou heel selectief TerroRobbie kunnen bannen
Gratis is nog beter, inclusief overnachting bij 2 bellesquote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef JaWi het volgende:
Nog een goedkopere reis gevonden vanaf brussel, 32 euro.
Kenneth Perez, Belle Perez..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik kijk net de filmpjes terug van dipo.tv. Wat is die Perez een enorme pipo
daar staat:quote:
wat wil je daarmee zeggen tov van SCHquote:Wie zeurt krijgt een beurt
Dat hij zeurt, misschien?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staat:
[..]
wat wil je daarmee zeggen tov van SCH?
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gratis is nog beter, inclusief overnachting bij 2 belles
http://www.teagames.com/quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog een leuk online spelletje?
Monopoly?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef JaWi het volgende:
Isketchquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef JaWi het volgende:
pokerquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef JaWi het volgende:
You can never leave, goeienavond!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik check in, goeienavond!
Bijna 7 uur! Zullen we aan het freeroll toernooitje mee doen?quote:
Inderdaad wat een pipo, Groningen een fantastisch team noemenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De eerste natuurlijk
http://www.dipo.tv/item.html?id=725
ik heb een royal flush en jij?quote:
Zit al volquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna 7 uur! Zullen we aan het freeroll toernooitje mee doen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna 7 uur! Zullen we aan het freeroll toernooitje mee doen?
Ik zie het ja.quote:
daar kan vannacht over gepraat wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Rubber, ik wil jouw fanatiekste nachtbraker ruilen voor de liefste user, kan dat?
Dope spel.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef JaWi het volgende:
Ben op zich wel voor, alleen heb geen saldo meerquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Zullen we anders met wat Fokkers een room van 6 spelers ingaan? Er zijn genoeg lege rooms.
quote:
niet voor mij vanavondquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Zullen we anders met wat Fokkers een room van 6 spelers ingaan? Er zijn genoeg lege rooms.
Ik wil best met jullie in de dark room hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef Suijk het volgende:
Ik zie het ja.
Wiequote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Taye Taiwo.
Nigeriaan.quote:
Oooowquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nigeriaan.
Zojuist de winnende en enige treffer tegen Ghana
Ik geloof jequote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, knap van hem. Geen slechte speler Clauw.
Is dat met die kaping?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef JaWi het volgende:
Iemand Passenger 57 wel eens gezien?
een of ander hollywood vliegtuigramp filmpje zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef JaWi het volgende:
Iemand Passenger 57 wel eens gezien?
Het is Wesley Snipes als undercover badass motherfuckerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef JaWi het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4926634
Heeft ie weer drie albums verkocht?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Arie Ribbens gefeliciteerd.
Bjorooooo!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Noca is weer naar de SCHportSCHool..en ik hou niet van spelletjes en film. En ik heb het k-k-k-k-k-k-ouuud! Hoezo maandag
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Bjorooooo!!!!!
Je wordt subtiel geroepen door Clau.![]()
Gezellig hoor, maar wat doet die hand van je nou onder de deken bij bij?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee dekentje pakt en lekker tegen Golfer aankruipt!
Daar is het toch altijd warmquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig hoor, maar wat doet die hand van je nou onder de deken bij bij?![]()
ze helpt je mee de tomtom instellenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Raar dat bij een deken heeft.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Superheld!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Raar dat bij een deken heeft.
Hoi trouwens.![]()
He BS waar zit jij ergens in Rotjeknor?quote:
Centraler dan centraalquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Vom het volgende:
[..]
He BS waar zit jij ergens in Rotjeknor?
Ok, mooi dat je het leuk vondquote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef rubbereend het volgende:Tong ik heb je band bekeken
en
erg leuk, jammer van de finale. Tom van 't Hek. Leuk dat je die pingel van PSV tegen Nacional herkende alleen jammer dat je zei: "hij zal hem wel gemist hebben". en volgens mij zit er een foutje in. Tom zegt dat de beelden van een uitgleidende Vanenburg zijn van de eerste wedstrijd met PSV tegen Ajax van hem, maar volgens mij is het tegen Vitesse ofzo in de Goffert.
Maat van mij heeft een nieuwe kamer en ik vroeg me ineens af waar jij zat... vandaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centraler dan centraal![]()
Wieso?
Ah okquote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Maat van mij heeft een nieuwe kamer en ik vroeg me ineens af waar jij zat... vandaar
Laat m ook maar eens naar Zeeland komen, ben er stik benieuwd naarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, mooi dat je het leuk vond
Je mag hem van mij naar Bjoro sturen als je wil.
quote:
Ik jou ook wel eens niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Die snap ik niet.
Klopt na 5 minuten zit je er helemaal in.quote:
ja erg leuk.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, mooi dat je het leuk vond
Je mag hem van mij naar Bjoro sturen als je wil.
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Superheld!
Heb je al knikkende knietjes?![]()
Jij ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat de kroeg uit.
Fijne avond allen!
Neuj...nog geen reden toe. Maar je weet het nooit natuurlijk. Kurt en van Ge$$el willen zich vast ook van hun goede kant laten zien. Hoop dat onze jongens op dezelfde voet verder gaanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef Vom het volgende:
Whaaa ik heb gereageerd op een kamer![]()
* Vom gaat hysterisch z'n mailbox F5en
![]()
Lombokquote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar? Sta je trouwens ingeschreven bij stadswonen?
een voetbalquiz met Tom van 't Hek waaraan Tong heeft meegedaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Vom het volgende:
Wat staat er trouwens op die band van tong?
Hmm. In mijn unit komt in Feb een kamer vrij. Mocht je interesse hebben, moet het haast geen probleem zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Lombok
Jup, sta al bijna 2 jaar ingeschreven, kut 1e jaars actie![]()
Mail me anders ffies met de infoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm. In mijn unit komt in Feb een kamer vrij. Mocht je interesse hebben, moet het haast geen probleem zijn.
Ik hoop op hetzelfde resultaat tegen Utrecht, zou mooi zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuj...nog geen reden toe. Maar je weet het nooit natuurlijk. Kurt en van Ge$$el willen zich vast ook van hun goede kant laten zien. Hoop dat onze jongens op dezelfde voet verder gaanHeb nog een kleine week om ze op te peppen
Ik sla overquote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van Pi-air dan maar?
Mwah je snapt natuurlijk wel dat we van mening verschillenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik hoop op hetzelfde resultaat tegen Utrecht, zou mooi zijn.
Al zou een winst nog mooier zijn.![]()
Salmon en cornelisse hoeven dit keer trouwens NIET te scoren![]()
Donequote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Mail me anders ffies met de info![]()
derekh77 zo'n staartje hotmail. nogiets
Edit: Toch welquote:
Voornamelijk een soort Ron Jeremy die hem in allerlei harige zaken steekt.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Vom het volgende:
Wat staat er trouwens op die band van tong?
Uhuhquote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voornamelijk een soort Ron Jeremy die hem in allerlei harige zaken steekt.
tong80 had daar een gastrolletje in.![]()
Mijn heroïsche avonturen in TV-land. 8 jaar gelden op prime time bij de KRO op TV. In het kwisprogramma voetbalkrexxx. Haalde op weergaloze wijze de finale. Maar omdat ik in de tussentijd de schminckdame een beurt gaf in de kleedkamer. Was de finale iets minder. Maar ik stal de show en de harten van menig kijkster. Zelfs Golfer zat te soppen voor de tv.quote:
Hehe super tofquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn heroïsche avonturen in TV-land. 8 jaar gelden op prime time bij de KRO op TV. In het kwisprogramma voetbalkrexxx. Haalde op weergaloze wijze de finale. Maar omdat ik in de tussentijd de schminckdame een beurt gaf in de kleedkamer. Was de finale iets minder. Maar ik stal de show en de harten van menig kijkster. Zelfs Golfer zat te soppen voor de tv.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn heroïsche avonturen in TV-land. 8 jaar gelden op prime time bij de KRO op TV. In het kwisprogramma voetbalkrexxx. Haalde op weergaloze wijze de finale. Maar omdat ik in de tussentijd de schminckdame een beurt gaf in de kleedkamer. Was de finale iets minder. Maar ik stal de show en de harten van menig kijkster. Zelfs Golfer zat te soppen voor de tv.
quote:Onder normale omstandigheden zou ik niet hebben gekeken naar Voetbalkrexxx, een quiz die wordt gepresenteerd door Tom van 't Hek. Er blijken in Nederland mannen rond te lopen met een bijna beklemmend parate kennis van de voetballerij. Transfersommen van vage spelers uit de jaren zeventig, uitslagen van obscure, te Heerenveen gespeelde wedstrijden - het rolt eruit als de tafel van twee. Milde afwijkingen en lichte handicaps staan doorgaans borg voor spannende televisie, zo ook in dit KRO-spelletje.
quote:de man links speelde ooit mee in voetbalkrexxx, een
quizje waarbij je de opstelling van je favoriete club
kloppend moest maken.
Ik zie een een of ander raar fortunecity plaatjequote:
Flipje is voor de trein gesprongen ?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:er is weer een nieuw probleem met de Betuwelijn
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flipje is voor de trein gesprongen ?
Zijn bijnaam is toch ook Long Dong Tong?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voornamelijk een soort Ron Jeremy die hem in allerlei harige zaken steekt.
tong80 had daar een gastrolletje in.![]()
Clautje!!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Heuj Eilandje!
Teruglezert!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Clautje!!![]()
Was je handen eerst even![]()
Whehehe. Nog steeds in Houtenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Lombok
Jup, sta al bijna 2 jaar ingeschreven, kut 1e jaars actie![]()
When you're feeling all rightquote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is toch ook Long Dong Tong?
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weer alleen vanavond? Noca weer zijn spieren aan het trainen?
Shit! Ik kwam net aanrijden met een dekentjequote:
als Jeugdtrainer in Amsterdamquote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef DeTolk het volgende:
Pierre terug bij Feyenoord
F. de Boer bij Ajax????
Dankje.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wel goed van Noca dat 'ie het elke week zo trouw volhoudt
Noca!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Dankje.
Mn buikje wordt zowaar kleiner
Alles goed hier?
Forum Opties | |
---|---|