abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34373779
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zet bartje niet gewoon zijn geld waar zijn muil is, en vertrekt deze zeiksnor niet naar Ierland?
Daar zit'ie al. Of hij is weer terug, dat kan ook.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34373946
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:16 schreef LostFormat het volgende:
Man, trek jij even dingen flink uit z'n verband.
Wat? Op kosten van de staat? Grote bek? Waar haal je dit alles vandaan?
Wel weet jij wat de gemiddelde bewoner betaald voor die vernieuwde appartementjes in Transvaal?
quote:
Ja, laten we alle zeurende migranten in kampen zetten!
Nee laten we mensen die zo graag op gasflessen koken, ineen omgeving zetten waar op gasfelssen koken normaal is.... de camping.

Hoe lang is het al nioet dat bepaalde huizen geen gasaansluiting hebben. Namelijk ook oudere wijken zijn niet op het gasnet aangesloten, En alhowel het vervelend was was er(bijna) niemand die daar over klaagde, Nee het is weer een bepaald soort mensen dat moet protesteren.
Ok het is wat lastiger dat je geen gas hebt, so be it.
Maar als je echt zo graag gas wil hebben dan verhuis je naar een huis/appartement dat wel op het gasnet is aangesloten.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34373974
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Iblardi het volgende:
Ja, Desiredbard, laten we nederland helemaal dichttimmeren met regeltjes, terwijl het aantal gasflesproblemen op één hand te tellen is.
Is dat voor of na het probleem met de gasfles, en als dat binnenshuis gebeurt hoeveel meer mensen hebben daar last van?
pi_34374167
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef desiredbard het volgende:
Nee het is weer een bepaald soort mensen dat moet protesteren.
Je bedoelt gasgebruikers?
Of bedoel je Nederlanders (want die zeiken / klagen toch zo graag? Staan ze om bekend iig.)
Of doel je toch weer op je favoriete hobby: zeiken op de allochtoon?
pi_34374172
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik heb ook wel een oplossing voor jou.
Eerst ga je naar buiten. Let op, niet direct in de zon kijken, dat is slecht voor je ogen!

Dan ga je eens een huis huren in een 'allochtonenwijk'. Vervolgens nodig je je buren uit.

Als je bang bent voor bomaanslagen, mag je wel oordoppen indoen, al zullen ze denken dat je autistisch bent omdat je niet reageert.

Vervolgens observeer je, en kom je tot de concludie dat het eigenlijk net mensen zijn.

Jeetje, dat had DesiredBard niet verwacht van de kanker van de samenleving die allochtonie heet.
Man (lesbo?), Ik jarenlang in transvaal gewoond, welgeteld een goed geintegreerde familie in de straat, waarop door hun medelanders ook gekotst werd. Mijn oud- indonesische buurvrouw is naar mijn definitie van allochtoon, of is dat niet waar volgens jou links-fascistische denkwereldje.

Waar het me hier om gaat is dat er het zoveelste belangenverenigingetje.groeperinkje lijkt te zijn dat weer iets gevonden heeft om (negatief) in de belangstelling te staan.
Waarom nu niet huisvrouwen uit de binnestad die klagen over blokverwarming.
Waarom van alle vrouwen in de binnensteden, hebben de allochtonen het nu weer zo zwaar.
No such thing as bad-publicity, geldt mischien voor beroemdheden, maar niet voor Jan de man.
pi_34374296
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef desiredbard het volgende:
links-fascistische denkwereldje.
Wat een geweldig hokjesmentaliteit weer Bartj
pi_34374349
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door desiredbard op 23-01-2006 12:51:39 ]
pi_34374424
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Wat heb jij toch een bekrompen denkwereldje.
pi_34374576
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nog iets bij te dragen verder?
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je bedoelt gasgebruikers?
Of bedoel je Nederlanders (want die zeiken / klagen toch zo graag? Staan ze om bekend iig.)
Nee ik bedoel zeikerts en discriminatie jammeraars
quote:
Of doel je toch weer op je favoriete hobby: zeiken op de allochtoon?
Ik ben zelf allochtoon, Veel van mijn kennissen en maten waren en zijn allochtoon (zelfs toen ik nog autochtoon was). Ja ik heb wat tegen huil allochtonen en het soort dat samen met de linkse-knuffelkerk ieder gedrag goed praat. Dat bezorgt namelijk een slechte naam aan allochtoon in het algemeen. Het is namelijk ook Nederlands om bepaalde dingen al feit te accepteren, dus mischien moeten deze demonstrerende mensen zich maar neerleggen dat in een appertementencomplex met blokverwarming geen gasaansluiting zit; net zoals dich andere autochtone/allochtone mannen en vrouwen (Of is wokken specifiek voor vrouwen) die in eenzelfde situatie zitten maar niet jammeren en moeten demonstreren.
pi_34374666
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Nee ik bedoel zeikerts en discriminatie jammeraars
Tuurlijk....maak dat de kat wijs
quote:
quote:
links-fascistische gedachtengoed, linkse-knuffelkerk, huil-allochtoon.
Zegt er 1 wat
quote:
Ik ben zelf allochtoon, Veel van mijn kennissen en maten waren en zijn allochtoon (zelfs toen ik nog autochtoon was). Ja ik heb wat tegen huil allochtonen en het soort dat samen met de linkse-knuffelkerk ieder gedrag goed praat.
Wie doet dat? (en nu niet met vage algemene voorbeelden komen aub, de linkse kerk alleen is NIET voldoende als antwoord)
quote:
Dat bezorgt namelijk een slechte naam aan allochtoon in het algemeen.
Het is namelijk ook Nederlands om bepaalde dingen al feit te accepteren, dus mischien moeten deze demonstrerende mensen zich maar neerleggen dat in een appertementencomplex met blokverwarming geen gasaansluiting zit; net zoals dich andere autochtone/allochtone mannen en vrouwen (Of is wokken specifiek voor vrouwen) die in eenzelfde situatie zitten maar niet jammeren en moeten demonstreren.
Jij doet het klinken alsof wij in Nederland nog nooit van demonstreren en klagen hebben gehoord.

Jongen, keer eens terug uit Ierland....
pi_34374694
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:52 schreef desiredbard het volgende:
Nog iets bij te dragen verder?
Ja hoor. Ik vind het werkelijk waar heel erg knap van je dat je uit zo'n klein berichtje weer al je vooroordelen bevestigt ziet. Van migranten die liever gas in hun huis hebben spring je zo naar discriminatie jammeraars en linkse knuffelkerken. Erg bijzonder, je zou het bijna een gave kunnen noemen.
pi_34375265
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tuurlijk....maak dat de kat wijs
Laag en gemakkelijk om mijn woord niet als dusdanig aan te nemen, erg gemakkelijke uitweg.
quote:
Zegt er 1 wat
Wie moest ik wat wijsmaken, ik geef je een eerlijk antwoord en je schildert me af als een leugenaar? Dat noem ik bekrompen
quote:
Wie doet dat? (en nu niet met vage algemene voorbeelden komen aub, de linkse kerk alleen is NIET voldoende als antwoord)
Laten we wel wezen wie zijn verantwoordelijk voor al dat soort belangenverenigingetjes en ouwehoer clubjes: Er is waarschijnlijk weer een of andere mislukte blanke autochtoon met blond haar en blauwe ogen (zo goed?) en dat meen ik serieus, een mislukte erasmus universiteitrs student, die denk een streepje te halen of naam te maken. Maar deze "cultuur" is met name ontstaan onder het linkse " denkwereldje
quote:
Jij doet het klinken alsof wij in Nederland nog nooit van demonstreren en klagen hebben gehoord.
Onzin, Nederlanders kunnen klagen, maar klagen is iets anders als demonstreren, dingen waar je niets aan kunt veranderen, zoals het weer of gasaansluiting in je appartement, daar mag je best over klagen, maar daar houd het wel bij op.
quote:
Jongen, keer eens terug uit Ierland....
Ik kijk wel goed uit, heb weinig om voor terug te komen, vrienden zitten overal door europa en hoewel ik ergens misschien best zou willen, is het lijstje met Nee- punten veels te lang tov de Ja punten. De over-bureaucratisering, en sorry, luiheid, in Nederland past niet (meer?) bij mij. Dat neemt echter niet weg dat ik ook een Nederlands paspoort heb, en ik het heel erg jammer vindt om de veranderingen te zien, te horen, en mee te maken, die zich de afgelopen 7 jaar in Nederland afgespeeld hebben.
Deze dingen waren geen hoofdreden voor mij om te emigreren, maar alsnog wel een goede reden. En ze zijn evenmin een hoodreden om niet terug te keren, (alhoewel ik eerlijk toegaaf dat ze nu wel hoger oip het lijstje staan)
Nederland gaat kapot aan te veel geOH en te weinig doen, te veel rechten en te weinig plichten.
pi_34375333
Maar knul, als je het dan daar toch zo naar je zin hebt. Waarom blijf je jezelf zo druk maken over Nederland? Zelfkastijding is jouw ding?
  maandag 23 januari 2006 @ 13:19:41 #64
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34375470
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Man (lesbo?), (...) niet waar volgens jou links-fascistische denkwereldje.
Haha, in Latijns-Amerika eten we papventjes als jij voor ons ontbijt. Ik ben een libertarier, ik heb veel familie verloren onder fascistische regimes, en ik ben verre van links.

Was je doosje met argumenten leeg? Volgende keer een grotere kopen.
pi_34375559
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik vind het werkelijk waar heel erg knap van je dat je uit zo'n klein berichtje weer al je vooroordelen bevestigt ziet. Van migranten die liever gas in hun huis hebben spring je zo naar discriminatie jammeraars en linkse knuffelkerken. Erg bijzonder, je zou het bijna een gave kunnen noemen.
Waarom moeten de migranten nu weer in het nieuws er zijn zoveel huishoudens die liever gas hebben. Waarom moed beleidsmedewerkster ( melkertbaan) Nu weer het voortouw nemen voor...
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef LostFormat het volgende:
Maar knul, als je het dan daar toch zo naar je zin hebt. Waarom blijf je jezelf zo druk maken over Nederland? Zelfkastijding is jouw ding?
Zoals ik al zei, ik ben In nederkand geboren, heb daar nog altijd het grootste deel van mijn leven doorgebracht, en moet zeker volgens Nederlandse Maatstaven Nederlander kunnen zijn (als de Achmed wiens vader en moeder in NL geboren zijn zich Marokkaan mag voelen)

Verder heb ik nog familie en vrienden in Nederland en die mensen staan mij na aan het hart
  maandag 23 januari 2006 @ 13:23:52 #66
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34375606
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom moeten de migranten nu weer in het nieuws er zijn zoveel huishoudens die liever gas hebben. Waarom moed beleidsmedewerkster ( melkertbaan) Nu weer het voortouw nemen voor...
Melkertbanen zijn toch allang afgeschaft?
pi_34375746
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Haha, in Latijns-Amerika eten we papventjes als jij voor ons ontbijt. Ik ben een libertarier, ik heb veel familie verloren onder fascistische regimes, en ik ben verre van links.

Was je doosje met argumenten leeg? Volgende keer een grotere kopen.
Ja komt geloof ik voor in achterlijke gebieden...canibalisme, maar mijn excuses voor verloren familieleden.
Ik heb alleen iets minder oogkleppen op dan velen hier menen te weten. je reactie was ook ietwat dom, Ik heb een aantal jaar in een marokkaanse wijk gewoond, en weet waar ik het over heb daar, Ik heb Nederlandse les gegeven aan een AZC, een heleboel zijn hele lieve vriendelijke mensen, helaas nog meer zijn vreselijke asociale uitbuiters (met geld want anders kan je je niet veroorloven om vluchteling te zijn) en een AZC en zijn (goede bewoners, krijgen hier hun slechte naam dus door....
pi_34375790
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Melkertbanen zijn toch allang afgeschaft?
Laten we deze trien dan ook meteen ontslaan
  maandag 23 januari 2006 @ 13:31:03 #69
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34375839
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja komt geloof ik voor in achterlijke gebieden...canibalisme,
Kom maar niet te dichtbij, voor de zekerheid
quote:
maar mijn excuses voor verloren familieleden.
Dank.
quote:
Ik heb alleen iets minder oogkleppen op dan velen hier menen te weten. je reactie was ook ietwat dom, Ik heb een aantal jaar in een marokkaanse wijk gewoond, en weet waar ik het over heb daar, Ik heb Nederlandse les gegeven aan een AZC, een heleboel zijn hele lieve vriendelijke mensen, helaas nog meer zijn vreselijke asociale uitbuiters (met geld want anders kan je je niet veroorloven om vluchteling te zijn) en een AZC en zijn (goede bewoners, krijgen hier hun slechte naam dus door....
Hoe kun je ze kennen, en ze toch zo generaliseren?
pi_34376247
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:31 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Kom maar niet te dichtbij, voor de zekerheid
En rauw nog maar liefst, bespaart je het wokken op een inversie wok,
quote:
Hoe kun je ze kennen, en ze toch zo generaliseren?
Ah ..... ik generaliseer alles en iedereen tot het tegendeel bewezen is
Zo houd ik me hier dus vere van andere nederlanders.... veels te luidruchtig en boers en nadrukkelijk nederlander. Kijk je mag best een grote bek hebben over integratie en het mislukken daarvaan, Maar zelf niet goed aanpassen als je in het buitenland bent (En dat zit er natuurlijk al in met een land van vacantiegangfers die hun eigen brood en hagelsag meenemen).
kortom iedereen is een hufter , en je krijgt bij mij de kandsom x keer te bewijzen dat ik ongelijk heb. Maar ik heb een gezond wantrouwen, en de rottige gewoonte het niet onder stoelen of banken te steken.

En ik wordt dus echt moe van die mensen die alles maar accepteren van allochtonen, vooral de lastige. OK Maxima had geluk met haar nederlands leren, maar ze had ook het willetje ervoor. Mijn vrouw spreekt ook Nederlands. Maar nee Maxima mag je niet als troetel allochtoon aanhalen, want dat is een heel ander verhaal verbonden met het koningshuis dus: schande!

Waar een wil is is een weg, als gas koken zo belangrijk voor je is wacht je op een woning waar gas wel beschikbaar is, van mijn part doe je het met gasflessen, uebung macht Meister, maar om nou weer luidkeels te gaan lopen klagen in de media, vind ik belachelijk.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:53:31 #71
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34376513
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En rauw nog maar liefst, bespaart je het wokken op een inversie wok,
[..]

Ah ..... ik generaliseer alles en iedereen tot het tegendeel bewezen is
Zo houd ik me hier dus vere van andere nederlanders.... veels te luidruchtig en boers en nadrukkelijk nederlander. Kijk je mag best een grote bek hebben over integratie en het mislukken daarvaan, Maar zelf niet goed aanpassen als je in het buitenland bent (En dat zit er natuurlijk al in met een land van vacantiegangfers die hun eigen brood en hagelsag meenemen).
kortom iedereen is een hufter , en je krijgt bij mij de kandsom x keer te bewijzen dat ik ongelijk heb. Maar ik heb een gezond wantrouwen, en de rottige gewoonte het niet onder stoelen of banken te steken.
Ah. Je bent een misantroop.
Zeg dat dan.
quote:
En ik wordt dus echt moe van die mensen die alles maar accepteren van allochtonen, vooral de lastige. OK Maxima had geluk met haar nederlands leren, maar ze had ook het willetje ervoor. Mijn vrouw spreekt ook Nederlands. Maar nee Maxima mag je niet als troetel allochtoon aanhalen, want dat is een heel ander verhaal verbonden met het koningshuis dus: schande!
Ik woon hier een jaar, en ik doe het ook heel aardig, en de andere allochtone nieuwkomers van de cursus ook. Ik krijg de indruk dan ook dat "jullie" probleem niet met eerstegeneratieallochtonen is, maar met derdegeneratieallochtonen. Die kunnen wel Nederlands, die gedragen zich vaak gewoon niet.
quote:
Waar een wil is is een weg, als gas koken zo belangrijk voor je is wacht je op een woning waar gas wel beschikbaar is, van mijn part doe je het met gasflessen, uebung macht Meister, maar om nou weer luidkeels te gaan lopen klagen in de media, vind ik belachelijk.
Ik krijg nergens de indruk dat er zo geklaagd wordt.
Ikzelf zou trouwens ook klagen. Maar ja, daar ben je dan weer allochtoon voor.
pi_34376869
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik woon hier een jaar, en ik doe het ook heel aardig, en de andere allochtone nieuwkomers van de cursus ook. Ik krijg de indruk dan ook dat "jullie" probleem niet met eerstegeneratieallochtonen is, maar met derdegeneratieallochtonen. Die kunnen wel Nederlands, die gedragen zich vaak gewoon niet.
Bijna goed 2e of 3e generatie voornamelijk maar Nederlands spreken doen ze nog steeds niet.
Wacht effe jij bent hier een jaar, en afgezien van het feit dat jij kunt typen, beheers je de taal en gramatica. je bent toch niet met iemand uit het koningshuis getrouwd he?.... Je bent tog niet de handle van Maxima??
quote:
Ik krijg nergens de indruk dat er zo geklaagd wordt.
Ikzelf zou trouwens ook klagen. Maar ja, daar ben je dan weer allochtoon voor.
Oh ja klagen is best, maar als ik mag klagen over het weer, de regering, de kwaliteit en prijs van de aardappels mag ik oook klagen over de kwaliteit van allochtonen. Sommige mensen zijn daar gewoon veels te gevoelig. Ze hadden voor dit artikeltje gewoon moeten zeggen, huishoudens in de binnenstad klagen over..... waarom nou weer allochtone vrouwen....
Allereerst bewijst dat emancipatie in die kringen nog niet is wat het moet wezen: De mannen wokken namelijk niet. Het lijkt of de Allochtonen hier een veel groter probleem mee hebben (=van maken) dan autochtonen
  maandag 23 januari 2006 @ 14:09:52 #73
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34377025
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:05 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Bijna goed 2e of 3e generatie voornamelijk maar Nederlands spreken doen ze nog steeds niet.
Wacht effe jij bent hier een jaar, en afgezien van het feit dat jij kunt typen, beheers je de taal en gramatica. je bent toch niet met iemand uit het koningshuis getrouwd he?.... Je bent tog niet de handle van Maxima??
[..]
Nee, hoor, ik doe het met een taalkundige met een bijna religieuze verafgoding voor de Nederlandse taal. Die slaat de die/deze-fouten er wel uit

En er zijn meer allochtonen zoals ik.
pi_34377054
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, de landelijke overheid verteld gemeentes hoeveel huizen er mogen worden gebouwt, en de gemeentes hebben het monopolie op bouwrijp maken. Het resultaat van dit fijne beleid is dat we 60 jaar na de oorlog nog steeds een slordige 4 a 500.000 huizen te weinig hebben.
Beetje jammer idd.
En is het nietn zo dat er voor een heleboel m2 kantoorruimte leeg staat? Kan daar niet een gedeelte van in woningen woren omgezet?

Trouwens.
De TS zeikt nu, en meestal in zijn posts, meer dan de gemiddelde allochtoon.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34377259
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Laag en gemakkelijk om mijn woord niet als dusdanig aan te nemen, erg gemakkelijke uitweg.
Niet laag en gemakkelijk, maar puur gebaseerd op jouw stukjes tekst alhier op Fok.
quote:
Wie moest ik wat wijsmaken, ik geef je een eerlijk antwoord en je schildert me af als een leugenaar? Dat noem ik bekrompen
Neuh hoor, niet 100% voor je mening durven w/ illen / proberen uit te komen. Dat jij overduidelijk de pik hebt op alles wat allochtoon is, heb je allang duidelijk gemaakt met al je teksten op Fok. Prachtig dat je ind ie teksten altijd alle allochtonen op 1 hoop gooit.
quote:
Laten we wel wezen wie zijn verantwoordelijk voor al dat soort belangenverenigingetjes en ouwehoer clubjes: Er is waarschijnlijk weer een of andere mislukte blanke autochtoon met blond haar en blauwe ogen (zo goed?) en dat meen ik serieus, een mislukte erasmus universiteitrs student, die denk een streepje te halen of naam te maken. Maar deze "cultuur" is met name ontstaan onder het linkse " denkwereldje
Man, ik vroeg juist om voorbeelden die NIET vaag zijn. Aan zo'n algemeen tekstje als dit heb ik helemaal niks.
quote:
Onzin, Nederlanders kunnen klagen, maar klagen is iets anders als demonstreren, dingen waar je niets aan kunt veranderen, zoals het weer of gasaansluiting in je appartement, daar mag je best over klagen, maar daar houd het wel bij op.
en wat doen de bewoners in dit geval dan? Staan ze met stokken voor de deur van de woningbouwvereniging? Slaan ze op de ruiten van het gemeentehuis? Nee, ze klagen! (of protesteren zoals ze in het bericht het noemen). Staat nergens iets over een demonstratie....
quote:
Ik kijk wel goed uit, heb weinig om voor terug te komen, vrienden zitten overal door europa en hoewel ik ergens misschien best zou willen, is het lijstje met Nee- punten veels te lang tov de Ja punten. De over-bureaucratisering, en sorry, luiheid, in Nederland past niet (meer?) bij mij. Dat neemt echter niet weg dat ik ook een Nederlands paspoort heb, en ik het heel erg jammer vindt om de veranderingen te zien, te horen, en mee te maken, die zich de afgelopen 7 jaar in Nederland afgespeeld hebben.
Deze dingen waren geen hoofdreden voor mij om te emigreren, maar alsnog wel een goede reden. En ze zijn evenmin een hoodreden om niet terug te keren, (alhoewel ik eerlijk toegaaf dat ze nu wel hoger oip het lijstje staan)
Nederland gaat kapot aan te veel geOH en te weinig doen, te veel rechten en te weinig plichten.
Dat mag je van mij gerust vinden; ik vind van niet.
In ieder geval veel plezier in Ierland
  maandag 23 januari 2006 @ 15:19:18 #76
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34379276
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja hoeveel Nederlandse huisvrouwen en mannen zijn er niet die graag gas ipv electrisch zoude hebben
1) Die "demonstreren" niet
En wat dan nog, is daar een verbod op, om te demonstreren? Of moet men maar alles klakkeloos accepteren wat de woningbouwvereniging en de gemeente doet? Hebben die migrantenvrouwen dan het gemeentehuis bezet en bestoken ze de ME met brandbommen?
quote:
2) Die laten het aanleggen
Hoeveel kost dat denk je? Een nieuwe huurhuis, pas opgeleverd en nu al verbouwen. En zal de eigenaar daar mee instemmen? Waarom niet meteen een gasaansluiting aanleggen, dames en heren van de WBV en gemeente? Beetje dom? Nee, eerder lekker goedkoop.
quote:
3) Die gaan ergens wonen waar ze het wel hebben/ kunnen aanleggen
Aangezien er steeds meer nieuwe huizen komen met slechts de mogelijkheid om electrisch/keramisch/inductie/ect. te koken, zal de Nederlandse vrouw en man in de oudere wijken gaan wonen omdat daar gas is. Not.
Dan maar zelf of laten aanleggen? Kan dat dan zo makkelijk, zie punt 2; zal de eigenaar daar mee instemmen? Dan maar een huis kopen? Dat kan misschien, aangezien de Nederlandse vrouw iets meer te besteden heeft dan een of andere migrantenvrouw.
quote:
Dus ja het gaat weer om klagende om niks allochtoontjes, die hun goedkope woning voor weinig huren, en vervolgens moeten gaan zeiken dat niet alles naar hun willetje is.
Ja, want 'echte' Nederlanders hebben nooit wat te klagen. Wat een minachting.
quote:
"Schandalig ook die discriminerende woningcoorporaties en gemeenten"
Dat maak jij ervan, er is al een aantal keren uitgelegd in andere posts dat die coorporaties en gemeenten een wanbeleid voeren, goedkoop bouwen en afwerken en nauwelijks rekening houdt met de potentiële huurders. Jij zeikt over migrantenvrouwen, schoffeert hen en geeft dat ook toe.

Maar de wereld zit wel erg simpel voor je in elkaar, hè?
The Internets, I needs it..
  maandag 23 januari 2006 @ 15:22:44 #77
3542 Gia
User under construction
pi_34379409
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja, hier heb je wel een punt. Niet alleen migranten hebben last van woningen zonder gasaansluiting. En door zo'n nieuwsbericht bekruipt je toch weer het gevoel dat we ze weer eens wat hebben aangedaan. Ze kunnen weer lekker slachtofferig doen.

Wat voor iedereen geldt die in zo'n situatie zit, geldt ook voor deze migranten: Bewandel de gewone wegen en zoek niet meteen het nieuws op alsof je weer eens het slachtoffer bent.
pi_34379451
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaskoken roeleert.
Electrisch koken is waardloos.
Wat is de volgende stap, de hele keuken verdwijnen laten uit de woningbouwhuizen en slechts een magnetron toestaan om kant en klaar happen warm te maken?
Daar lijkt het wel op. Electrisch koken is geen koken en SCH heeft tot nog toe altijd de magnetron kunnen weren.
pi_34379488
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, hier heb je wel een punt. Niet alleen migranten hebben last van woningen zonder gasaansluiting. En door zo'n nieuwsbericht bekruipt je toch weer het gevoel dat we ze weer eens wat hebben aangedaan. Ze kunnen weer lekker slachtofferig doen.

Wat voor iedereen geldt die in zo'n situatie zit, geldt ook voor deze migranten: Bewandel de gewone wegen en zoek niet meteen het nieuws op alsof je weer eens het slachtoffer bent.
Wat een akelige manier van complotdenken tcoh. Je verzint er echt van alles bij.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:25:18 #80
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_34379489
Wat een juweeltje van een topique, die OP alleen al...
  maandag 23 januari 2006 @ 15:26:53 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34379547
Als je goed wilt koken is dat bijna niet te doen op elektrisch. Voor Hollandse maaltijden waarbij alles smakeloos is en zo gaar dat het uit elkaar valt wil het misschien wel, maar ik houd toch van het iets betere eten.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:35:05 #82
3542 Gia
User under construction
pi_34379844
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Alicey het volgende:
Als je goed wilt koken is dat bijna niet te doen op elektrisch. Voor Hollandse maaltijden waarbij alles smakeloos is en zo gaar dat het uit elkaar valt wil het misschien wel, maar ik houd toch van het iets betere eten.
Vind ik ook. Ik kook altijd op gas. Heb eens in zo'n vakantiewoning elektrisch moeten koken. Vreselijk!!
pi_34381650
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet laag en gemakkelijk, maar puur gebaseerd op jouw stukjes tekst alhier op Fok.
Iets betr lezen hoe en waar ik op reageer
quote:
Neuh hoor, niet 100% voor je mening durven w/ illen / proberen uit te komen. Dat jij overduidelijk de pik hebt op alles wat allochtoon is, heb je allang duidelijk gemaakt met al je teksten op Fok. Prachtig dat je ind ie teksten altijd alle allochtonen op 1 hoop gooit.
Ik heb100% de pik op huil allochtonen, die in Nederland bijna alles op het verlanglijstje krijgen, hard klagen en niets bijdragen. Dat is de groep waartegen ik het heb. Het feit dat bepaalde fokkers me hier naar wat fellere uitspraken toelokken is iets anders. Uit eigen ervaring met werk met asielzoekers( in een AZC) ...hoeveel salonsocialisten hebben hier voet in een AZC gezet.... (OK dus bek dicht pygmeeen) moet ik helaas zeggen dat ze 80% (zo niet 90%) Direct terug moeten sturen.
Door het asocuiale gedrag van veel foute asielzoeker, een mislukte integratie van de gastarbeiders en hun (klein)kinderen. Zijn het vooral de asocialen onder hen die het nieuws halen. Dat doet een heleboel buitenlanders ook geen goed. Alles gebeurt uit naam van de arme zielige asielzoeker. Zo ook dit beklag, waarom nou een beklag van autochtonen, het zijn toch GVD gewoon huurders en daarmee klanten van bepaalde woningcoorporaties, Is er geen Hollander daar die zijn boerenkool roerbakt (dat kan ik echt aanraden, in zowel een gietijzeren als elctrowok)
quote:

Man, ik vroeg juist om voorbeelden die NIET vaag zijn. Aan zo'n algemeen tekstje als dit heb ik helemaal niks.
Wat ik bedoeld aan te geven is dat het niet de 100% allochtoon is,
Het is, het belang dat er aan bepaalde "klachten" van bepaalde personen, gehecht wordt.
quote:
en wat doen de bewoners in dit geval dan? Staan ze met stokken voor de deur van de woningbouwvereniging? Slaan ze op de ruiten van het gemeentehuis? Nee, ze klagen! (of protesteren zoals ze in het bericht het noemen). Staat nergens iets over een demonstratie....
Natuurlijk klagen ze maar zijn er niet genoeg autochtone mensen die "wokken" of liever op gas koken. Persoonlijk krijgt ik nog geen eitje gekookt op een electrisch kookstel.
Er zijn hier tee mogenlijkheden
A) er wordt buitenproportioneel geklaagd
B) er wordt buitenproportioneel aandacht aan geschonken
quote:
Dat mag je van mij gerust vinden; ik vind van niet.
In ieder geval veel plezier in Ierland
Ach voordat ik vertok, kreeg ik de waarschuwing dat rond de "5 jaar het point off no return". Misschien is dat waar, maar Nederland is hard verandert en niet ten goede, misschien is het dat ik er anders tegenaan kijk, maar ik zie en hoor, of vind de onerbouwing voor, mijn eigen opinie te vaak terug in andere mensen en krantenartikeltjes. Recht daartegenover staat een groep mensen die van geen enkele kritiek wil horen, alles met de mantel der multikulliefde wil bedekken.
Ik zou toch verwachten dat als ze hun kop zo diep in de grond hebben zitten, ze misschien wat kunnen leren van de australische politiek

[ Bericht 17% gewijzigd door desiredbard op 23-01-2006 16:37:13 ]
pi_34397820
Ik ga een uitgever zoeken voor desiredbard
  maandag 23 januari 2006 @ 23:35:43 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34398287
Een inductiewok.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:40:29 #86
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34400260
TS heeft gelijk:

Als je een gasaansluiting wilt in je keuken, dan zoek je toch een huis met een gasaansluiting?
Als je 3 slaapkamers nodig hebt, dan zoek je toch een huis met 3 slaapkamers?
Als je een openhaard wilt, dan zoek je toch een huis met een openhaard?
Als je een garage wilt, dan zoek je toch een huis met een garage?

En wat nou zeuren over het feit dat flessengas gevaarlijk is? Het gros van de wereldbevlking die op gas kookt, moet het doen met flessengas. Je gaat mij niet wijs maken dat in landen waar flessengas gebruikt wordt de huizen bij bosjes ontploffen. Veiligheid is een kul-argument. Vooral het ongemak en de prijs van flessengas t.o.v. aardgas staat ze natuurlijk niet aan, maar ondertussen wel in zo'n cheap-ass woning wonen waar bezuinigd is op gasleidingen en wellicht verwarmd met stadsverwarming. Met een beetje extra huur zit je in een huis waar wel gas is. En dat beetje extra wat je aan huur betaalt verdien je zo terug in de elektriciteitsrekening, want verwarmen met elektriciteit is ontzettend duur vergeleken met aardgas
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34403724
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hoe lang is het al nioet dat bepaalde huizen geen gasaansluiting hebben. Namelijk ook oudere wijken zijn niet op het gasnet aangesloten, En alhowel het vervelend was was er(bijna) niemand die daar over klaagde, Nee het is weer een bepaald soort mensen dat moet protesteren.
Ok het is wat lastiger dat je geen gas hebt, so be it.
Maar als je echt zo graag gas wil hebben dan verhuis je naar een huis/appartement dat wel op het gasnet is aangesloten.
Niet zo lang geleden had mijn huis geen aardgas. Maar het was wel een heel fijn huis. Degene die er vóór mij woonde deed alles electrisch: warmwater, koken, verwarming (!).

Toen ik erin trok heb ik er een houtkachel ingezet en een butagasfles met gaspitten.

Wat is daar mis mee? Waarom zou ik verhuizen, als het huis voldoet aan mijn wensen?
Ik kook op gas, niet op elektriek. Koken op butagas wordt over de hele wereld gedaan, want aardgas is een zeldzaamheid, en zeker een aardgasnetaansluiting in ieder huis.

Natuurlijk gebeuren er wel eens ongelukken met gasflessen, net zoals er ongelukken gebeuren met aardgas en met elektrische kacheltjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34403764
Gasfornuis Aansluiten

kon 't even niet laten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:20:57 #89
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34403798
Op gas koken is zóveel beter dan electrisch of wat dan ook.

Dat zal ongeveer elke béétje kok beamen.

Tenzij hij voor [inser merk]-magnetrons werkt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:23:31 #90
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34403812
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:40 schreef ACT-F het volgende:
TS heeft gelijk:

Als je een gasaansluiting wilt in je keuken, dan zoek je toch een huis met een gasaansluiting?
Als je 3 slaapkamers nodig hebt, dan zoek je toch een huis met 3 slaapkamers?
Als je een openhaard wilt, dan zoek je toch een huis met een openhaard?
Als je een garage wilt, dan zoek je toch een huis met een garage?

[..]
En als je een huis met een beige muur en eikenhouten deuren zoekt, zoek je net zo lang totdat je die gevonden hebt, je gaat het natuurlijk niet veranderen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34406067
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En als je een huis met een beige muur en eikenhouten deuren zoekt, zoek je net zo lang totdat je die gevonden hebt, je gaat het natuurlijk niet veranderen.
Of je pakt een kwast en een pot verf...... oh nee dat is werk
pi_34406182
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Niet zo lang geleden had mijn huis geen aardgas. Maar het was wel een heel fijn huis. Degene die er vóór mij woonde deed alles electrisch: warmwater, koken, verwarming (!).
dat soort mensen heb jij
quote:
Toen ik erin trok heb ik er een houtkachel ingezet en een butagasfles met gaspitten.
Nou Nou Fatima jij durft
quote:
Wat is daar mis mee? Waarom zou ik verhuizen, als het huis voldoet aan mijn wensen?
Ik kook op gas, niet op elektriek. Koken op butagas wordt over de hele wereld gedaan, want aardgas is een zeldzaamheid, en zeker een aardgasnetaansluiting in ieder huis.

Natuurlijk gebeuren er wel eens ongelukken met gasflessen, net zoals er ongelukken gebeuren met aardgas en met elektrische kacheltjes.
Ah maar ik lees niets in de krant dat jij aan het klagen en "protesteren" bent omdat jij niet op het aardgasnet aangesloten zit.
Zoals gezegd 4 mogenlijkheden
1) Electrisch koken
2) Je huis aansluiten op het gasnet
3) verhuizen naar een ander (minder/nog) fijn(er) huis met Gas aansluiting
4) Buta flessen maar wees dan zo handig en veilig een gewoon gas kooktoestel aan te sluiten op een fles....die vallen minder makkelijk om

Maar ga niet lopen huilen over een of ander kutverenigingetje dat je het zo zwaar hebt.
pi_34408660
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zelfkennis heb je wel

Waarom heb ik het gevoel dat je dit bericht alleen maar aanhaalt om even lekker weer te zeiken op buitenlanders?
Omdat dat gevoel hoogstwaarschijnlijk de waarheid is?

Maar gaskoken is inderdaad beter .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34408741
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat dat gevoel hoogstwaarschijnlijk de waarheid is?

Maar gaskoken is inderdaad beter .
Nog een analfabete pygmee...wie gaat er thee zetten?
pi_34409054
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Of je pakt een kwast en een pot verf...... oh nee dat is werk
Die mensne pakten toch een gasfles. Ze werkten dan dus wel. Dus deze opmerking past precies in jouw lijn. Overal waar ik kan allochtonen belachelijk maken. Ook al spreek je jezelf tegen. Eerst moord en brand schreeuwen dat die mensen zelf een oplossing vinden, en dan nu zo opmerking
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_34409325
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Die mensne pakten toch een gasfles. Ze werkten dan dus wel. Dus deze opmerking past precies in jouw lijn. Overal waar ik kan allochtonen belachelijk maken. Ook al spreek je jezelf tegen. Eerst moord en brand schreeuwen dat die mensen zelf een oplossing vinden, en dan nu zo opmerking
het gaat niet om de oplossing.
Het gaat om het moord en brand schreeuwen dat er gedaan wordt vanwege het feit dat ze niet op het gasnet zitten. Waarschijnlijk wordt er moord en brandgeschreeuwd omdat de gasfles aansluiten teveel op werk lijkt.

Nee effe serieus, de "wantoestatnden met kamping kookstelletjes, Je kan een 40-60l butaan fles ook op je Gas kooktoestel aansluiten (is veiliger). Het gejammer erover.... Maar suggesteren dat je dan maar een huis moet huren waar je wel gas hebt is uit den boze.
Je moet huren wat je nodig hebt. Zoals hierboven al door iemand gezegd. Als je 3 slaapkamers nodig hebt huur je een huis met 3 slaapkamers en niet met twee.
pi_34409405
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zoals hierboven al door iemand gezegd. Als je 3 slaapkamers nodig hebt huur je een huis met 3 slaapkamers en niet met twee.
Dit gaat natuurlijk niet voor alles op, al vindt jij van wel denk ik. zoals iemand al aangaf, als je een beige muur wilt ga je niet net zo lang zoeken totdat je er 1 vindt, je schildert hem zelf.

En je zeurt net zo veel of meer over allochtonen dan allochtonen die ''moord een brand schreeuwen''.
And that is the news.''
pi_34409469
En bart, huren wat je nodig hebt, is tegenwoordig niet meer zo simpel. Leuke uitspraak maar zo werkt het gewoon niet.
pi_34409630
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

het gaat niet om de oplossing.
Het gaat om het moord en brand schreeuwen dat er gedaan wordt vanwege het feit dat ze niet op het gasnet zitten. Waarschijnlijk wordt er moord en brandgeschreeuwd omdat de gasfles aansluiten teveel op werk lijkt.

Nee effe serieus, de "wantoestatnden met kamping kookstelletjes, Je kan een 40-60l butaan fles ook op je Gas kooktoestel aansluiten (is veiliger). Het gejammer erover.... Maar suggesteren dat je dan maar een huis moet huren waar je wel gas hebt is uit den boze.
Je moet huren wat je nodig hebt. Zoals hierboven al door iemand gezegd. Als je 3 slaapkamers nodig hebt huur je een huis met 3 slaapkamers en niet met twee.
In dit land heb je allerlei instanties die maken dat je heel moeilijk een huis echt naar je eigen wensen kan huren. Rare wachtpuntregelingen en aanbestedingsprocedures.

Dus als je erg graag een huis met 3 slaapkamers wil, en je hebt er een met 2, je krijgt van de lokale huurhuisverdelersmaffia een 3kamerhuis aangebode, helemaal tóp, maar zonder aardgas, dan maak je een afweging. Een extra ruimte in de kamer kan je er niet inwerken als de ruimte er niet is, een gastoestel wel.

En dan ga je nadenken. Waarom is er eigenlijk geen aardgas? Bij de Nederlandse norm hoort een huis toch aardgas te hebben? Als nou niemand er meer gebruik van maakte was het anders wat, maar veruit de meeste mensen preferen aardgas.

Nou is 'preferen' misschien niet voldoende reden, maar als het tot gevolg heeft dat mensen dan met gasflessen gaan slepen, niet heel gevaarlijk, maar wel volstrekt onnodig, dan zou ik dat ook aankaarten.

Hoe wil je anders dat 'de vraag' (de huurders) aan 'de markt' (de politiek / de verhuurders) laten weten dat vraag en aanbod zich van elkaar aan het verwijderen zijn, en dat dat consequenties heeft waaraan politieke kortzichtige domoren nooit gedacht hebben?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34409874
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

In dit land heb je allerlei instanties die maken dat je heel moeilijk een huis echt naar je eigen wensen kan huren. Rare wachtpuntregelingen en aanbestedingsprocedures.

Dus als je erg graag een huis met 3 slaapkamers wil, en je hebt er een met 2, je krijgt van de lokale huurhuisverdelersmaffia een 3kamerhuis aangebode, helemaal tóp, maar zonder aardgas, dan maak je een afweging. Een extra ruimte in de kamer kan je er niet inwerken als de ruimte er niet is, een gastoestel wel.
Ik neem niet aan dat het wel of nietg op het aardgasnet aangesloten zitten, samenhangt met het aantal slaapkamers, dus er is geen enkelle reden dat je niet kan aangeven ik wil een 3 slaapkamerwoning met gas.
(ben je duits of zo Gas en Lebensraum ; je wilt wel veel hoor )
quote:
En dan ga je nadenken. Waarom is er eigenlijk geen aardgas? Bij de Nederlandse norm hoort een huis toch aardgas te hebben? Als nou niemand er meer gebruik van maakte was het anders wat, maar veruit de meeste mensen preferen aardgas.
Dus de afweging is aannemen, of weigeren en wachten tot er een 3-bed met gas beschikbaar komt. of Aan nemen en met van die lekkere grote butaflessen gaan lopen sjouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')