quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef djexplo het volgende:
Stap 1: Sluit de gaskraan af.
Stap 2: Zet je oude gasfornuis aan, en fakkel daarmee het overgebleven gas even weg.
Stap 3: Breng op de schroefdraad van de gasfornuisaansluiting een laag teflontape aan.
Stap 4: Draai de gasfornuis slang op de schroefdraad (over de teflon tape).
Stap 5: Kijk of alle pitten van het gasfornuis dicht zijn en draai de gaskraan open.
Stap 6: Controleer met (dik) zeepwater of de koppeling gasdicht is..
mja,het stomme is,het huis is door de woningstiching verbouwd,dan zouden hun dat toch moeten doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
sommige dingen moet je niet zelf doen. vaak bespaar je daar namelijk niks mee. eerder omgekeerd. en dat wil je niet met gas.
misschien hier op fok?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mja,het stomme is,het huis is door de woningstiching verbouwd,dan zouden hun dat toch moeten doen
waar haal ik vandaag nog iemand vandaag die het wel kan?
Tijd om er een tegneut bij te halen. Wel raar maar denk dat het koppelstukje niet goed is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:31 schreef Zwaffel het volgende:
ik kick dit topic even. Wij hebben precies het zelfde. We hebben van de woningstichting een verloopstukje gekregen,wat we op het buisje moeten draaien wat uit het gasfornuis komt. We hebben alle schroefdraad ingetaped met teflon..enkel dat ding blijft lekken.
Er zit een rubberen ring in,dus dat kan niet het probleem zijn.
Tips?
ooh,en de stappen 1 t/m 8 hebben we gehad
Idd, want als het fout gaat ben je zelf ook nog aansprakelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef Marsepein het volgende:
Oooohhhh, als je het verschil al niet weet tussen teflontape en ductape ... Zou ik er toch een loodgieter bij laten komen![]()
Voor die paar euro wil jij niet de big bang in je huis hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |