abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34370680
Nu hebben we weer het gezeik over de gasfles
Alsog een gewoon gasfornuis geen gasvlam levert?
quote:

AMSTERDAM, zaterdag
Migrantenvrouwen in Amsterdam koken liever primitief op een campinggasbrandertje dan gebruik te maken van de keramische of inductiekookplaat in hun keuken.
Traditioneel wokken kan namelijk het beste op een gasvlam. Maar ondanks de populariteit van wokken verliest de gaspit langzaam terrein in kokend Nederland, wat een ware ramp voor veel migrantenvrouwen betekent.
Amsterdamse migrantenvrouwen zijn daarom in protest gekomen. „De migrantenvrouwen uit de Westelijke Tuinsteden hebben duidelijk uitgesproken dat ze liever gewoon gas willen”, vertelt beleidsmedewerker Margriet Koomen van de Huurdersvereniging Amsterdam. „Je hoort nu al dat de vrouwen in de nieuwe huurwoningen met een gasfles thuis, in de tuin of in het schuurtje alsnog gaan wokken. Een soort campinggevoel, maar het levert natuurlijk wel gevaarlijke situaties op.”
Altijd wat te zeiken. Je zal er verdorie blij mee zijn als zo'n idoot met een wankel campuing gas stelletje naast jouw appartement zit te kloten. Hoeveel ongelukken gebeuren er niet met dioe dingen.
Neem een gewoon gaskooktoestel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 23-01-2006 12:14:27 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:32:17 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34370733
Ze zijn dus toch best slim

Elektrisch
Vampire Romance O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 10:33:13 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34370761
Jij snapt je eigen bericht niet. In veel nieuwbouwhuizen wordt geen kookgas meer aangelegd. Dan kun je in je keuken dus alleen op elektriciteit koken. En dat willen deze vrouwen kennelijk niet, die willen wokken op gas.

Dat het gebruik van gasflessen gevaarlijke situaties kan opleveren ben ik met je eens.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34370811
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:29 schreef desiredbard het volgende:

Neem een gewoon gaskooktoestel.
Heb je het bericht wel gelezen? Dat gaat dus niet omdat ze geen gas in hun huis hebben. Jezus, hoe suf kan je zijn?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Donald Duck held maandag 23 januari 2006 @ 10:37:28 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34370846
Wokken is lekker.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34370862
Dan laat je het aanleggen Niet zo moeilijk hoor ook twee keer moeten laten doen.
En las dat niet zo mogen vanwege een huurwoning: Pech gehad
Wat een gezeik, huil huil huil

Het is nu wachten op een commitee dat een commisie gaat aanstellen om deze misdaad tegen de mensenrechten aan de kaak te stellen
pi_34370883
En groot gelijk hebben ze. Echt goed koken is alleen mogelijk op gas en niet op zulk soort onzin als inductie of elektra. Althans de eerste topkok die daarop kookt moet nog geboren worden.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:46:50 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_34371057
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:38 schreef FreedonNadd het volgende:
En groot gelijk hebben ze. Echt goed koken is alleen mogelijk op gas en niet op zulk soort onzin als inductie of elektra. Althans de eerste topkok die daarop kookt moet nog geboren worden.
Ik wil ook alleen maar werken met een gasstel en ik ben geen immigrante... Gas rules
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 23 januari 2006 @ 10:48:04 #9
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371091
Inductiekoken is voor homo's!
pi_34371214
De wijven hebben stuk voor stuk groot gelijk.
Electrisch koken is kut.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:59:10 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34371377
Gaskoken roeleert.
Electrisch koken is waardloos.
Wat is de volgende stap, de hele keuken verdwijnen laten uit de woningbouwhuizen en slechts een magnetron toestaan om kant en klaar happen warm te maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:02:16 #12
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371454
Precies. Ik zou ook een gasfles aanschaffen in zo'n gasbetonnen cel.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:03:27 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34371482
Is het echt gevaarlijker om op een fles te koken?
  maandag 23 januari 2006 @ 11:06:32 #14
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371550
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef N.icka het volgende:
Niet als je kat op je electrische kookplaat springt!
pi_34371573
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:29 schreef desiredbard het volgende:
Altijd wat te zeiken.
Zelfkennis heb je wel

Waarom heb ik het gevoel dat je dit bericht alleen maar aanhaalt om even lekker weer te zeiken op buitenlanders?
pi_34371589
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaskoken roeleert.
Electrisch koken is waardloos.
Wat is de volgende stap, de hele keuken verdwijnen laten uit de woningbouwhuizen en slechts een magnetron toestaan om kant en klaar happen warm te maken?
Dit soort woningen bestaan al in New York (serieus!)
  maandag 23 januari 2006 @ 11:08:17 #17
45206 Pietverdriet
pi_34371595
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef N.icka het volgende:
LIgt eraan hoe veilig je daar mee omgaat. Probleem is gewoon dat de WBV electrische kookeenheden in de keukens inbouwt, omdat dit goedkoper is.
pi_34371813
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat je dit bericht alleen maar aanhaalt om even lekker weer te zeiken op buitenlanders?
Omdat je daarin gelijk hebt.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:18:43 #19
45206 Pietverdriet
pi_34371858
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Omdat je daarin gelijk hebt.
En omdat TS waarschijnlijk iedere avond bij paps en mams aanschuift en geen idee heeft hoe dat eten op tafel komt.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:22:23 #20
3542 Gia
User under construction
pi_34371944
Ben het helemaal met deze vrouwen eens. Wok zelf ook regelmatig en zou niet zonder gas willen.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:23:25 #21
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371972
...dit is nu het schoolvoorbeeld van waarom ik denk het hier niet langer vol te houden dan twee jaar.
pi_34371989
Laten die immigranten dan, ouwe kuthuisjes krijgen, ik betaal me dood aan woningbouwpremies om ingeschreven te staan en nog steeds geen eigen huis.
Kopen zit er bij mij ook niet in voorlopig, ik moet maar een relschopper worden met een zielige jeugd dan helpen ze je wel aan een huis.

Doe mij zo'n inductie / elektrisch uitgerust huis, het is ook nooit goed he ? Niks te makken hebben maar wel alles eisen en nog krijgen ook!
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  maandag 23 januari 2006 @ 11:24:11 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34371995
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LIgt eraan hoe veilig je daar mee omgaat. Probleem is gewoon dat de WBV electrische kookeenheden in de keukens inbouwt, omdat dit goedkoper is.
Zo vaak hoor je toch niet van ontploffende gastanken, ? Als je er normaal meeomgaat moet het best kunnen , denk ik
  maandag 23 januari 2006 @ 11:25:11 #24
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34372034
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Sportguy het volgende:
Laten die immigranten dan, ouwe kuthuisjes krijgen, ik betaal me dood aan woningbouwpremies om ingeschreven te staan en nog steeds geen eigen huis.
Kopen zit er bij mij ook niet in voorlopig, ik moet maar een relschopper worden met een zielige jeugd dan helpen ze je wel aan een huis.

Doe mij zo'n inductie / elektrisch uitgerust huis, het is ook nooit goed he ? Niks te makken hebben maar wel alles eisen en nog krijgen ook!
?

Volgens mij kopen ze gewoon hun eigen gasfles hoor
  maandag 23 januari 2006 @ 11:26:40 #25
45206 Pietverdriet
pi_34372079
quote:

Dat er te weinig huizen zijn is niet de schuld van de migranten, sukkel, maar van die fijne overheid die niet genoeg huizen laat bouwen.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:27:04 #26
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34372087
quote:

Ik begrijp je punt ook niet.

...en zoek gewoon een baan, dan kun je kopen, zieligerd.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:27:38 #27
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34372097
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat er te weinig huizen zijn is niet de schuld van de migranten, sukkel, maar van die fijne overheid die niet genoeg huizen laat bouwen.
...correctie: de overheid die bouwplannen blokkeert.
pi_34372101
quote:
Nou eh...er staat toch echt niks in de OP dat ze het ook krijgen hoor. Zij maken gewoon het beste van een gebrek (aan gas): zou jij ook eens moeten weten i.p.v. hier te gaan zeiken.

Maar je had dus ook, net als disredbard, gewoon weer even de behoefte om je eigen problemen af te schuiven op die verderfelijke "klagende-om-niks" allochtoontjes?
pi_34372190
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bull, degene die dat praatje verkoopt, gas koken is voordeliger dan electra.
En ja gas kookt fijner, Kan nog geenb eitje koken electrisch

verder is het gewoon pech gehad als je geen gas kunt koken.... om hierover te gaan lopen jammeren...dan huur je maar ergens anders....wat een gezeik.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:32:47 #30
45206 Pietverdriet
pi_34372219
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef Iblardi het volgende:

[..]

...correctie: de overheid die bouwplannen blokkeert.
Nee, de landelijke overheid verteld gemeentes hoeveel huizen er mogen worden gebouwt, en de gemeentes hebben het monopolie op bouwrijp maken. Het resultaat van dit fijne beleid is dat we 60 jaar na de oorlog nog steeds een slordige 4 a 500.000 huizen te weinig hebben.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:35:03 #31
45206 Pietverdriet
pi_34372288
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:31 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Bull, degene die dat praatje verkoopt, gas koken is voordeliger dan electra.
En ja gas kookt fijner, Kan nog geenb eitje koken electrisch

verder is het gewoon pech gehad als je geen gas kunt koken.... om hierover te gaan lopen jammeren...dan huur je maar ergens anders....wat een gezeik.
Een electrische kookeenheid inbouwen in een huis is goedkoper dan een gaseenheid.
De lopende kosten zijn voor een WBV niet intressant.
pi_34372294
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:31 schreef desiredbard het volgende:
Wat moet je dan volgens jou doen als je wilt wokken? Voor wokken heb je nu eenmaal een "groot" heet vuur voor nodig, met inductie wordt de wok gewoonweg niet warm genoeg.

Dus doe eens een voorstel van jouw kant: hoe kunnen ze dat oplossen? (en nee, niet wokken is geen oplossing)
pi_34372295
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nou eh...er staat toch echt niks in de OP dat ze het ook krijgen hoor. Zij maken gewoon het beste van een gebrek (aan gas): zou jij ook eens moeten weten i.p.v. hier te gaan zeiken.

Maar je had dus ook, net als disredbard, gewoon weer even de behoefte om je eigen problemen af te schuiven op die verderfelijke "klagende-om-niks" allochtoontjes?
Ja hoeveel Nederlandse huisvrouwen en mannen zijn er niet die graag gas ipv electrisch zoude hebben
1) Die "demonstreren" niet
2) Die laten het aanleggen
3) Die gaan ergens wonen waar ze het wel hebben/ kunnen aanleggen

Dus ja het gaat weer om klagende om niks allochtoontjes, die hun goedkope woning voor weinig huren, en vervolgens moeten gaan zeiken dat niet alles naar hun willetje is.

"Schandalig ook die discriminerende woningcoorporaties en gemeenten"
pi_34372327
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat moet je dan volgens jou doen als je wilt wokken? Voor wokken heb je nu eenmaal een "groot" heet vuur voor nodig, met inductie wordt de wok gewoonweg niet warm genoeg.

Dus doe eens een voorstel van jouw kant: hoe kunnen ze dat oplossen? (en nee, niet wokken is geen oplossing)
Take away....
of toch maar behelpen met inductiewokken zoals zoveel anderen wel doen.....
Of misschien een huis kopen, en gas laten aanleggen
pi_34372391
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja hoeveel Nederlandse huisvrouwen en mannen zijn er niet die graag gas ipv electrisch zoude hebben

Dus ja het gaat weer om klagende om niks allochtoontjes, die hun goedkope woning voor weinig huren, en vervolgens moeten gaan zeiken dat niet alles naar hun willetje is.

Ze lossen het toch zelf op? Door gebruik te maken van een gasfles. En zoveel gevaarlijker dan normaal gas is dat toch echt niet.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:39:13 #36
45206 Pietverdriet
pi_34372414
Bartje weet toch dat er geen vrije markt is voor woningen in NL?
pi_34372420
quote:

[..]

Toch wel weer een originele reden om allochtonen te bashen, bard. En dat allemaal gebaseerd op een stukje wat je niet eens goed had doorgelezen voordat je je mening al klaar had. Goed bezig.
pi_34372444
quote:

[..]

Alsof alle blanke huisvrouwen en mannen rijk genoeg zijn om een aanpassing aan hun woning te kunnen doen
quote:
Yup, ze zeiken maar komen wel zelf met een oplossing. Figuren zoals jij blijven meestal bij het zeiken steken.
quote:
Kom je weer met de geijkte grapjes die al tientallen keren voorbij zijn gekomen. Hou nou eens op met die flauwe "sarcastische" opmerkingen.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:41:31 #39
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34372489
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, de landelijke overheid verteld gemeentes hoeveel huizen er mogen worden gebouwt, en de gemeentes hebben het monopolie op bouwrijp maken. Het resultaat van dit fijne beleid is dat we 60 jaar na de oorlog nog steeds een slordige 4 a 500.000 huizen te weinig hebben.
Dat bedoelde ik ook precies, het zal een taalkundig misverstand zijn.
pi_34372508
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef desiredbard het volgende:
Take away....
quote:
of toch maar behelpen met inductiewokken zoals zoveel anderen wel doen.....
Jij hebt overduidelijk nog niet gewokt op zo'n inductiewok
quote:
Of misschien een huis kopen, en gas laten aanleggen
En dat is uiteraard voor iedereen te doen, een huis kopen
  maandag 23 januari 2006 @ 11:44:24 #41
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34372560
Jezus, Desiredbard, voor jou zouden ze Arië, het Blonde Avondland, moeten aanleggen.
pi_34372808
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt overduidelijk nog niet gewokt op zo'n inductiewok
Ik wok vrij veel, kook veel indonesisch.
en Ik heb een hele goede inductiewok, En daar ik geen industriele keuken heb ewn geen twee wokken gelijktijdig op mijn kooktoestel kwijtl kan, moet ik als ik weer eens zo'n veggie op bezoek heb mijn electro wok gebruiken. Kijk niets werkt beter dan een echte gietijzeren wok, Maar ik ken ook slechtere wokken dan mijn inductiewok.

Koop een goeie wok, ze zijn wat duurder
quote:
En dat is uiteraard voor iedereen te doen, een huis kopen
Of koop een goede wok... maar dat is ook niet voor iedereen te doen zeker
En ja een huis kopen is voor iedereen te doen, mits je een inkomen hebt.
In Nederland kun je zondermeer 110-120% hypotheekfinanciering krijgen, en je betaalt minder aan aflossing dan aan huur. (Tenzij de staat dus 80% van je huur betaalt zoals bij sommige lieden het geval)
pi_34372917
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik wok vrij veel, kook veel indonesisch.
en Ik heb een hele goede inductiewok, En daar ik geen industriele keuken heb ewn geen twee wokken gelijktijdig op mijn kooktoestel kwijtl kan, moet ik als ik weer eens zo'n veggie op bezoek heb mijn electro wok gebruiken. Kijk niets werkt beter dan een echte gietijzeren wok, Maar ik ken ook slechtere wokken dan mijn inductiewok.

Koop een goeie wok, ze zijn wat duurder

Of koop een goede wok... maar dat is ook niet voor iedereen te doen zeker
En ja een huis kopen is voor iedereen te doen, mits je een inkomen hebt.
In Nederland kun je zondermeer 110-120% hypotheekfinanciering krijgen, en je betaalt minder aan aflossing dan aan huur. (Tenzij de staat dus 80% van je huur betaalt zoals bij sommige lieden het geval)
Als dat laatste waar is, waarom maakt daar niet iedereen gebruik van dan?
Maar als ik het goed begrijp, is de conclusie van jouw verhaal:

Heb je ergens problemen mee, dan moet je gewoon een duurdere soort nemen. Duurder huis, duurdere wok, extra gasaanleg. Niet zeuren maar gewoon dokken dan komt het wel goed. Klagen is dus sowieso uit-den-boze.

Toch?
pi_34373483
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Als dat laatste waar is, waarom maakt daar niet iedereen gebruik van dan?
Ignorantie,
Ik heb mijn wok ook alleen dankzij een indonesische buurvrouw destijds.
Maaltijden uit de electrowok voorheen waren lang niet zo lekker als de gietijzeren gasfornuis wok.
quote:
Maar als ik het goed begrijp, is de conclusie van jouw verhaal:
Heb je ergens problemen mee, dan moet je gewoon een duurdere soort nemen. Duurder huis, duurdere wok, extra gasaanleg. Niet zeuren maar gewoon dokken dan komt het wel goed. Klagen is dus sowieso uit-den-boze.
Toch?
Nee , hoezo duurder huis,
als je het niet eens bent met de regelgeving van je huisbaas, moet je maar zorgen dat je baas van je eigen huis. . Als je zo graag lekker wilt wokken en nogmaals mijn Gaswok is nog altijd prettiger als mijn electro wok, Roei je of met de riemnen die je hebt, en als het zo belangrijk voor je is koop je maar wat nodig is, net zoals ieder ander hardwerkend mens. Maar niet op kosten van de staat in een goedkope woning zitten waar je dan geen reet voor hoeft te betalen, en dan een grote bek opzetten dat je toevallig geen gas hebt.

Ik heb wel een oplossing.
Laten we die zeikerts allemaal een tent en een gasfles geven en op de mokerhei parkeren, Kunnen ze hun zo gewenste campinggevoel krijgen
pi_34373585
Man, trek jij even dingen flink uit z'n verband.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef desiredbard het volgende:
Roei je of met de riemnen die je hebt, en als het zo belangrijk voor je is koop je maar wat nodig is, net zoals ieder ander hardwerkend mens.
Dat doen ze dus ook met die gasflessen.
quote:
Maar niet op kosten van de staat in een goedkope woning zitten waar je dan geen reet voor hoeft te betalen, en dan een grote bek opzetten dat je toevallig geen gas hebt.
Wat? Op kosten van de staat? Grote bek? Waar haal je dit alles vandaan?
quote:
Laten we die zeikerts allemaal een tent en een gasfles geven en op de mokerhei parkeren, Kunnen ze hun zo gewenste campinggevoel krijgen
Ja, laten we alle zeurende migranten in kampen zetten!
  maandag 23 januari 2006 @ 12:18:11 #46
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34373644
Ja, Desiredbard, laten we nederland helemaal dichttimmeren met regeltjes, terwijl het aantal gasflesproblemen op één hand te tellen is.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:18:25 #47
45206 Pietverdriet
pi_34373648
Waarom zet bartje niet gewoon zijn geld waar zijn muil is, en vertrekt deze zeiksnor niet naar Ierland?
  maandag 23 januari 2006 @ 12:18:42 #48
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34373652
Wie zegt dat die mensen zeiken? Feitelijk hebben ze zelf al een oplossing gevonden.
Vampire Romance O+
pi_34373670
quote:
Nee , hoezo duurder huis,
als je het niet eens bent met de regelgeving van je huisbaas, moet je maar zorgen dat je baas van je eigen huis. . Als je zo graag lekker wilt wokken en nogmaals mijn Gaswok is nog altijd prettiger als mijn electro wok, Roei je of met de riemnen die je hebt, en als het zo belangrijk voor je is koop je maar wat nodig is, net zoals ieder ander hardwerkend mens.
Lees jij je eigen OPs wel? Dat doen ze godsamme toch ook gewoon?
quote:
Maar niet op kosten van de staat in een goedkope woning zitten waar je dan geen reet voor hoeft te betalen, en dan een grote bek opzetten dat je toevallig geen gas hebt.
Ze protesteren godsamme niet eens....ze GEVEN AAN dat ze gas prettiger om te wokken. Dit hele bericht gaat niet eens over een protest, maar om de MOGELIJKE GEVAARLIJKE situaties.
Kom op man, lees eens goed: ze protesteerden, ze geven hun voorkeur aan.

Da's wat heel anders.
quote:
Als je slechts 1 deel uit jouw plannetje uitvoert, ben je nog goedkoper uit. Scheelt je weer de aanschaf van een tent (of even dezelfde 'humor' als jou te gebruiken).
  maandag 23 januari 2006 @ 12:21:13 #50
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34373735
quote:

Ik heb ook wel een oplossing voor jou.
Eerst ga je naar buiten. Let op, niet direct in de zon kijken, dat is slecht voor je ogen!

Dan ga je eens een huis huren in een 'allochtonenwijk'. Vervolgens nodig je je buren uit.

Als je bang bent voor bomaanslagen, mag je wel oordoppen indoen, al zullen ze denken dat je autistisch bent omdat je niet reageert.

Vervolgens observeer je, en kom je tot de concludie dat het eigenlijk net mensen zijn.

Jeetje, dat had DesiredBard niet verwacht van de kanker van de samenleving die allochtonie heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')