Wat was er?quote:
Wel.quote:
Ik zoek ze even op. Mijn fout.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef highway101 het volgende:
Zie OP: deel 12, 13 en 14 hebben we overgeslagen?
Die waren er een paar topics terug wel... Heb ze toen alleen niet opgeslagen en weet ook niet welk topic het is.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:
Nice picture on the top
Nog nooit een AH XL gezien, iemand die daar werkt of fotoos heeft ?
Ja, tof plan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef stevenp het volgende:
webgangster, mwa ik ken geen werkende daar, ik kan wel een keer met camera binnenlopen? *10 minuten fietsen van mij vandaan, op de route naar school
Alsjeblieft niet zeg, hoe sneller hoe meer onzin er geblaat word door de mensen...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
In dat vorige topic zat een lekker tempo, kijken of het kunnen volhouden.
topic 2 of 3quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die waren er een paar topics terug wel... Heb ze toen alleen niet opgeslagen en weet ook niet welk topic het is.
Die foto's staan nog steeds online jaquote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:
Nice picture on the top
Nog nooit een AH XL gezien, iemand die daar werkt of fotoos heeft ?
Ik maak zo een foto album voor die foto's, linkje zal ik in de op zetten. Eerst 24 af kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef blrrrt het volgende:
Deze links kunnen in de OP:
Foto's XL-Hoofddorp deel 1:
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
Foto's XL-Hoofddorp deel 2:
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
RE is voor de gehele winkel, met uitzondering van verse groente, brood en deli-kaas als ik het wel heb. MoMo is een programma waarmee je kan kijken hoeveel je binnenkrijgt, en waarmee je eventueel extra kan orderen. Minderen op de bestelling kan niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe heet dat programma voor vers dan? Er was er nog eentje, en het was niet MoMo.
Wie iemand trouwens waar MoMo en Worp voor staan?
Rijswijk is de minst gelukte XL die er is in Nederland. Hij is het gewoon net niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef stevenp het volgende:
Ja dat is de XL daar, wil je de appi in Rijswijk ook nog zien of zeg je van neuh ik heb wel een idee?
door die rode kleur vind ik het een beetje Dirk van den Broek achtig.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef highway101 het volgende:
ik vind dat prijsverlagingen gedoe en de promotie eromheen een beetje té discount. We zijn de Aldi niet...
maar toch goed dat men op de prijs blijft letten!
Slim toch om je op prijs te identificeren met de keten met de laagste prijs in het land?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
door die rode kleur vind ik het een beetje Dirk van den Broek achtig.
Goedzo ! Ik heb dat zelfde probleem !quote:Op maandag 23 januari 2006 11:22 schreef Weemz het volgende:
ik GFFGKENK#@$#@%#@% mijn werk. Ik wil vrijdag vrij, maar NIEMAND wil en kan voor mij werken. Ik zal nog eens een keer voor hún komen zeg!
zo, dat moest er even uit...
Jij hebt het over de bereikbaarheid van de winkel. Dat is eigenlijk nog het punt waar ik het minste over struikel. Ik doelde meer op de inrichting van de winkel.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:33 schreef stevenp het volgende:
blrrrt, wat het is met ahxl in de boogaard:
*je moet de roltrap op, je moet naar boven dus
*parkeren is een ramp gewoon in rijswijk
*parkeergarage is schoftelijk duur, bij betalingen van *ik dacht* 25 en hoger krijg je een uur gratis parkeren van de ah maar dat gaat nog nergens over
En wat het vooral is, als je beneden bij die roltrap bent, ben je nog lang niet bij je auto, moet je nog een stuk *over schuine stoep* lopen met je kar en dan of oversteken naar parkeerplaats A of weer roltrap af naar parkeerplaats B. Gaat gewoon nergens over..
Eten op de kosten van de AH is rulextquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Webgangster het volgende:
Veel succes, ik haat het altijd om als laatste te moeten vullen
Ik moet ook werken van 4 tot 9 oftewel lekker eten op kosten van de AH
Heb ik trouwensn een pauze van 30 min en nog 1 van 15 min of alleen die pauze van 30 min ?
Ik kom wel vaak in Rijswijk, maar voelt idd niet als een XL..beetje vreemd daar, alles staat ook op een onlogische plek enzoquote:Op maandag 23 januari 2006 13:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jij hebt het over de bereikbaarheid van de winkel. Dat is eigenlijk nog het punt waar ik het minste over struikel. Ik doelde meer op de inrichting van de winkel.
Rijswijk heeft te weinig VVO om een echte XL te zijn. Het hele concept is er eigenlijk een beetje ingepropt en dat merk je. Het is het allemaal gewoon net niet. Als ik dan in Hoofddorp in de XL loop, dan krijg ik een heel ander gevoel; daar klopt het gewoon wél.
Ik wil ook nog steeds een keer naar Tilburg aangezien daar de grootste XL van Nederland staat.
VerkoopVloerOppervlak inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef stevenp het volgende:
te weinig VVO? Wat is VVO? *Staat ook niet de SP
Blauw bloed heet zoietsquote:Op maandag 23 januari 2006 16:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:
jemig, gaan julllie echt ergens heen, alleen om een AHXL te bewonderen.... werkverslaafd zijn jullie
Moet toch wat doen met een OVquote:Op maandag 23 januari 2006 16:21 schreef x_smilegirl_x het volgende:
jemig, gaan julllie echt ergens heen, alleen om een AHXL te bewonderen.... werkverslaafd zijn jullie
We zouden een "[centraal] AH-medewerkers topic"-meeting kunnen houden bij een XLquote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet toch wat doen met een OVEn ik vind het interessant om te zien hoe andere winkels eruit zien
Werkverslaafd dus ja
en dan ronhangen in zo'n XL, net zo lang tot we er worden uitgekickt omdat we worden aangezien voor lastige scholieren die toch alleen maar koffie/thee komen drinken en niks kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We zouden een "[centraal] AH-medewerkers topic"-meeting kunnen houden bij een XL
goed je best doen he jongetje!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef stevenp het volgende:
haha, een ah meetingMaargoed, ik ga werken begin over een kwartiertje!
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
en dan ronhangen in zo'n XL, net zo lang tot we er worden uitgekickt omdat we worden aangezien voor lastige scholieren die toch alleen maar koffie/thee komen drinken en niks kopen
Top plan.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
We kondigen het netjes aan en vragen een rondleiding van de SMM.![]()
En laat die zuivel netjes achter he!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef stevenp het volgende:
AH meeting is een goed ideequote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef stevenp het volgende:
Zeer goed planquote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
We kondigen het netjes aan en vragen een rondleiding van de SMM.![]()
Kan ik je ook wel vertellenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeer goed planOm te vertellen over wat er nou zo bijzonder is aan de XL etc.
Nee, zou dan Tilburg worden.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Brammie1 het volgende:
XL Nijmegen? Is voor mij lekker dichtbij
Jawel, en jij komt ook gewoonquote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef x_smilegirl_x het volgende:
ja zeg hee, jullie gaan toch niet serieus een meeting lopen plannen hier he?!![]()
![]()
weirdo's!![]()
Nee dan moet ik twee uur in de trein zitten.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Brammie1 het volgende:
XL Nijmegen? Is voor mij lekker dichtbij
Ik deed 3.11quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef Faat het volgende:
Hai AH-medewerkers
Even een vraagje tussendoor, weet iemand van jullie wat het bruto-uurloon is van een 16 jarige
vakkenvuller bij de Albert Heijn. Mijn smurf werkt sinds kort bij de Plus Markt en verdient daar
¤ 3,31 maar laat zich een beetje gek lullen door mensen die vertellen dat de lonen bij AH vééél
hoger liggen. Ben wel benieuwd eigenlijk of dit waarheid is of dat het een beetje grootspraak is.
Wel even eerlijk zijn alsjeblieft hè, niet dat jullie ineens allemaal ¤ 15,- per uur verdienen!!
het was bést druk jaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:32 schreef highway101 het volgende:
Damn wat was het druk vandaag. (op maandag!)
Enne, een AH-meeting heb ik elke dag al ;-)
ik begon op mijn 16e met 3.02 euro per uur. Later (toen ik nog steeds 16 was) werd dit 3.09 euro per uur. Weet niet of het intussen weer wat hoger is voor een 16-jarige.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef Faat het volgende:
Hai AH-medewerkers
Even een vraagje tussendoor, weet iemand van jullie wat het bruto-uurloon is van een 16 jarige
vakkenvuller bij de Albert Heijn. Mijn smurf werkt sinds kort bij de Plus Markt en verdient daar
¤ 3,31 maar laat zich een beetje gek lullen door mensen die vertellen dat de lonen bij AH vééél
hoger liggen. Ben wel benieuwd eigenlijk of dit waarheid is of dat het een beetje grootspraak is.
Wel even eerlijk zijn alsjeblieft hè, niet dat jullie ineens allemaal ¤ 15,- per uur verdienen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |