Bijvoorbeeld. Nu zal ik je schrijffouten niet kwalijk nemen, zoals pannekoek of pannenkoek. Maar opzettelijk verkeerd schrijven (ff - even | weles - weleens) is niet echt handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh dus moeten we met z'n allen ook "pannenkoek" schrijven omdat dat de officiele schrijftaal is?![]()
Is dat VK ?quote:
Hmm... die moet ik gemist hebben dan. Heb je een linkje toevallig?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, gewoon even zoeken hier op fok.![]()
je heb 't al gezien zie ikquote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is dat VK ?
[..]
Hmm... die moet ik gemist hebben dan. Heb je een linkje toevallig?
Mwah, ik zeg in het dagelijks leven "effe" en niet "even", zelfde geldt voor "weles" en "weleens". Dan ga je dat op forums automatisch overnemen. Maar sorry voor mijn schandelijke gedrag, ik zal er voortaan om denkenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Nu zal ik je schrijffouten niet kwalijk nemen, zoals pannekoek of pannenkoek. Maar opzettelijk verkeerd schrijven (ff - even | weles - weleens) is niet echt handig.
Zeker niet als je de ander dan ook nog eens 'uitmaakt' voor "breezah".
ik zag het wel!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
maar TS is volgens mij zaad vangen spoorloos verdwenen
Ze is offline op Fok!, maar nog wel op MSN.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
maar TS is volgens mij zaad vangen spoorloos verdwenen
Goed zo. Gedraag je!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah, ik zeg in het dagelijks leven "effe" en niet "even", zelfde geldt voor "weles" en "weleens". Dan ga je dat op forums automatisch overnemen. Maar sorry voor mijn schandelijke gedrag, ik zal er voortaan om denken.
ik ga dood hierquote:Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Chanandler het volgende:
Een versacekitten van 13, het gaat de goeie kant op met de breezerjeugd. De nurts krijgen voor de verandering ook een kans
Maar welles staat niet leukquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Goed zo. Gedraag je!
Daarnaast spreek je weles uit als weeles, terwijl ik vermoed dat je welles bedoeld.
nee die edit van jequote:
okquote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was geen edit hoor, t staat er nog altijd![]()
Dammit, heeft Ker weer onder mijn naam gepostquote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef Tha_F het volgende:
http://x12.putfile.com/12/35912325156.jpg
Wat een excuus.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dammit, heeft Ker weer onder mijn naam gepostJa, dat is Kerry, mijn nichtje.
túúrlijk. Plaats dan maar een foto van jezelf, kunnen we kijken of je gelijk hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
hoe moet ik dat toch geloven zonder fotoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef VersaceKitten het volgende:
Whatever, ik ben toch hotter dan haar
radicalisatie neemt hand over hand toequote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
In plaats van een KLB topic wordt dit nu een EGO topic.
stond gewoon in een topic hier op fok hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
vergeet dat handje niet hequote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef VersaceKitten het volgende:
Whatever, ik ben toch hotter dan haar
Ja, dus ze heeft onder mijn naam gepostquote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef Tha_F het volgende:
[..]
stond gewoon in een topic hier op fok hoor
gewoon in US
Knap van haar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, dus ze heeft onder mijn naam gepost![]()
ik geloof je niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, dus ze heeft onder mijn naam gepost![]()
dus eigenlijk ben je ook niksquote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef VersaceKitten het volgende:
Echt hot is ze niet, gewoon een alledaags meisje.
Dat vind ik nou ook. Jij daarentegen moet dan een echte spetter zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef VersaceKitten het volgende:
ze is vast hotter dan jij, denk ik zoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef VersaceKitten het volgende:
nah, niet als je niet hot bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef VersaceKitten het volgende:
Whateverkunnen we nou doorgaan met Kung Fu nerds?
Waar the fuck heb jij het weer over? Ik moet me nu echt eens outloggen als ik weg ga... duhquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je ook niks
je bent alleen iets minder net-niet-hot ofzo
wat is daar mee?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef VersaceKitten het volgende:
Whateverkunnen we nou doorgaan met Kung Fu nerds?
met handje!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het weer over? Ik moet me nu echt eens outloggen als ik weg ga... duh![]()
Nou, aan zijn bril en overvolle bruggers-tas te zien... Hij zit niet eens in de brugklas!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is daar mee?
en ik dacht trouwens dat nerds nooit achter hun pc vandaan kwamen en iedere lichamelijk activiteit het liefst aan zich voorbij laten gaan?
oftewel, was het wel een nerd
Wat deed je dan op Kung-Fu les, ben je een boedhistische monnik?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik had vrijdag een proefles Kung Fu
dus mensen met een bril zijn nerd?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nou, aan zijn bril en overvolle bruggers-tas te zien... Hij zit niet eens in de brugklas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |