En bedanktquote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef qu63 het volgende:
van: versacekitten
onderwerp: hey bitch
Hoe durf je om zonder mijn toestemming een nieuwe topic te openen over "Het H-woord..."?! En dan nog niet eens als quote? Pff, er kwam zowiezo een slotje ervoor en hetzelfde gebeurde met Het H-woord... pam-pam-pam Tering zeg, zal ik nu een topic openen over mijn probleem: 'Verliefd op 11-jarige nerd'? You know, fuck it. Ik open het gewoon in Klaagbak.
suc6!
Miep dan ook niet en geef em condooms voor z'n twaalfde verjaardagquote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Aah JEEZzo ziet ie er nou ECHT niet uit...
![]()
![]()
![]()
kansloosquote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef qu63 het volgende:
van: versacekitten
onderwerp: hey bitch
Hoe durf je om zonder mijn toestemming een nieuwe topic te openen over "Het H-woord..."?! En dan nog niet eens als quote? Pff, er kwam zowiezo een slotje ervoor en hetzelfde gebeurde met Het H-woord... pam-pam-pam Tering zeg, zal ik nu een topic openen over mijn probleem: 'Verliefd op 11-jarige nerd'? You know, fuck it. Ik open het gewoon in Klaagbak.
suc6!
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef MrBean het volgende:
Hé, je moet het nu echt uitmaken hoor. Je kan wel van hem houden, maar als je vriendinnen hem zien met jou, pakken ze resoluut jouw Louis Vutton tasje af.
Haal je toch een Oililyquote:
Hey, ze is 13, vrouw en dom. Ze ziet alles gewoon een beetje meer zwart-wit dan de anderen. That's all.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
Wat is er mis met brillen btw?
met nadruk op 'een beetje'quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hey, ze is 13, vrouw en dom. Ze ziet alles gewoon een beetje meer zwart-wit dan de anderen. That's all.
Nou, neequote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, dat was ik ff vergeten. Vertelles TS, drinkt je weles breezah?
ey, yo, swa, wat denk je wel niet johquote:
Ik weet niet of het wel zo makkelijk is om daar voor te gaan, tenzij je een schep en een breekijzer bij je hebt. Hij is al wat jaartjes dood.quote:
Gezien jou manier van typen (ff / vertelles / weles) behoor je zelf ook tot de catagorie "breezah".quote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, dat was ik ff vergeten. Vertelles TS, drinkt je weles breezah?
eeh.. okay... ff kijken danquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien jou manier van typen (ff / vertelles / weles) behoor je zelf ook tot de catagorie "breezah".
Once a nerd... always a nerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik was vroeger ook een nerddus dat zegt niks
nu namelijk nog steeds
Sensatiezoekerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Jett het volgende:
Met verkeerde jongen dacht ik aan een 20jaar oudere vent, die je verkracht heeft op straat.
Maar helaas het valt altijd tegen.
geheime fantasieen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Jett het volgende:
Met verkeerde jongen dacht ik aan een 20jaar oudere vent, die je verkracht heeft op straat.
weet ik 't, ik probeer alleen contact te leggenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Wacka het volgende:
swa is voor gasten dude niet voor chicks..
Ach kruip toch weer in je hol, lamlendelingquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien jou manier van typen (ff / vertelles / weles) behoor je zelf ook tot de catagorie "breezah".
Je zit op een forum. Je schrijft, dus gebruik je schrijftaal, geen spreektaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ach kruip toch weer in je hol, lamlendeling. Dat is spreektaal, geen breezah.
yeah sure.. wat jij wil swaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zit op een forum. Je schrijft, dus gebruik je schrijftaal, geen spreektaal.
Het is wel een halfbloedje, maar geen neger.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef Jett het volgende:
aan de foto te zien ziet ze er niet als een neger uit idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is wel een halfbloedje, maar geen neger.
Oh dus moeten we met z'n allen ook "pannenkoek" schrijven omdat dat de officiele schrijftaal is?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zit op een forum. Je schrijft, dus gebruik je schrijftaal, geen spreektaal.
Ik heb geen foto van VK gezien (kan aan mij liggen). En daarnaast is de jongen een halfbloedje, zij niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan de foto te zien ziet ze er niet als een neger uit idd.
hoofdletters zijn voor mensen met veel tijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik gebruik tenminste hoofdletters. Wat betekent swa en waar is TS?
jawel hoor, gewoon even zoeken hier op fok.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van VK gezien (kan aan mij liggen). En daarnaast is de jongen een halfbloedje, zij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |