quote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef rashudo het volgende:
Nerd is beter als dan een alcoholist met losse handjes. Of ben je bang voor wat je vriendinnen / familie van hem zal vinden?
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef martinuhhh het volgende:
Je bent na 1 ontmoeting gelijk helemaal verliefd?
Restyle hemquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef VersaceKitten het volgende:
Boehoehoe, ik kan hem niet uit m'n hoofd zetten (de hot version dan, he). En besides, het is een halfbloed, zo'n jongen zul je niet snel vergeten.
Hm, dat zal wel misschien makkelijk gaan aangezien hij echt wel knap is (moet hem overhalen lenzen te nemen) Maar... en dat andere dan? Hij is pas 11!quote:
oh puppylovequote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hm, dat zal wel misschien makkelijk gaan aangezien hij echt wel knap is (moet hem overhalen lenzen te nemen) Maar... en dat andere dan? Hij is pas 11!
Over een paar jaar is dat niet erg meerquote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hm, dat zal wel misschien makkelijk gaan aangezien hij echt wel knap is (moet hem overhalen lenzen te nemen) Maar... en dat andere dan? Hij is pas 11!
waarom kom jij buiten PUBquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef VersaceKitten het volgende:
Boehoehoe, ik kan hem niet uit m'n hoofd zetten (de hot version dan, he). En besides, het is een halfbloed, zo'n jongen zul je niet snel vergeten.
Dat andere is geen probleem. Hij wordt vanzelf ouder.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Brezaaahquote:Op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef Chanandler het volgende:
Een versacekitten van 13, het gaat de goeie kant op met de breezerjeugd. De nurts krijgen voor de verandering ook een kans
Denk je?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef LedZep het volgende:
Ik denk dat ie zich nu op jou aant rukken is.
Hij is te goed voor iemand met zo een denkwijze, als het hot was om het aan te leggen met 11-jarigen en nerds had je het waarschijnlijk gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef VersaceKitten het volgende:
Nee, ik ben niet verliefd op een player maar op een... nerd.
Ik had vrijdag een proefles Kung Fu, en ik was de enige 13-jarige. De rest was 20, 30Maar er was 1 jongen die wel tegen me praatte en hij was dacht ik ook 13. Nou, leuk leuk leuk
Toen de les was afgelopen zag ik opeens een nerd staan. WTF?!
![]()
![]()
Kijk, tijdens de les was hij hot, maar in het dagelijkse leven? Ik kreeg daarna een 2e schok: hij is 11... Hoe moest ik dat nou weten? Hij zag er echt uit als 13 en was (ietsjes) langer dan mij.
Denk je dat z'n teelballetjes überhaupt al ingedaald zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef LedZep het volgende:
Ik denk dat ie zich nu op jou aant rukken is.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef HuHu het volgende:
Aahh gossie... VersaceKitten, het zit je echt dwars hè
total conversionquote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef MouseOver het volgende:
Wat schattig
Misschien kun je hem nog modden ofzo
Mijn dag is goedquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef VersaceKitten het volgende:
Hij zag er echt uit als 13 en was (ietsjes) langer dan mij ik.
Ben je er al uit of het echte verliefdheid is, of dat je hem gewoon schattig vind, zoals iedereen kleine kinderen schattig vind?quote:
Dat komt wel, dat komt wel, niet zo snel zeg! Eerst nog ff in veilige modus zetten en dan kunnen over 2 jaar de TCP poorten open, mits natuurlijk een goede firewall om trojaanse paarden te voorkomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Denk je dat z'n teelballetjes überhaupt al ingedaald zijn![]()
TS, ga je nu met deze 'hunk' doktertje spelen?![]()
Nee joh, hij is echt hot als hij z'n Kung Fu vorm aan het oefenen isquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ben je er al uit of het echte verliefdheid is, of dat je hem gewoon schattig vind, zoals iedereen kleine kinderen schattig vind?
Die gozer is homo.quote:
Aah JEEZquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij heb ik em gevonden:
[afbeelding]
Komt allemaal goed!
Huh?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef qu63 het volgende:
van: versacekitten
onderwerp: hey bitch
Hoe durf je om zonder mijn toestemming een nieuwe topic te openen over "Het H-woord..."?! En dan nog niet eens als quote? Pff, er kwam zowiezo een slotje ervoor en hetzelfde gebeurde met Het H-woord... pam-pam-pam Tering zeg, zal ik nu een topic openen over mijn probleem: 'Verliefd op 11-jarige nerd'? You know, fuck it. Ik open het gewoon in Klaagbak.
suc6!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |