Tja.., wat vinden we hiervan? Ik vind het eigenlijk dieptriest(zeker als je de reacties eronder leest...), volgens mij begrijpen ze niet echt de essentie van liefde een relatie niet...quote:De vrouw van Robert Scoble, medewerker van Microsoft en werkzaam als 'technical evangelist', schrijft op haar eigen weblog waarom vrouwen een computernerd zouden moeten daten. De eerste reden die Maryam Ghaemmaghami Scoble aanvoert, ligt voor de hand: manlief kan de computer maken. En mocht hij een keer minder hard lopen, dan zijn daar altijd nog zijn vrienden die uitkomst kunnen bieden bij computerproblemen. Nerds zijn de meest hulpvaardige vrienden die er zijn, volgens mevrouw Scoble. Mocht je niets om computers geven, dan komt zijn technisch inzicht ook uitstekend van pas bij het aansluiten van een dvd-speler of iets dergelijks. Heeft hij een keertje geen tijd, dan zijn daar altijd weer die vrienden die je uit de brand helpen.
Je sociale leven zal er bovendien wel bij varen: iedereen nodigt je uit voor diners, terwijl manlief meteen even hun computerproblemen uit de wereld helpt. Vergeet daarbij vooral niet dat een vrouw extra goed afsteekt bij een dergelijke man. Verlang je meer van een man dan alleen maar mooie gadgets en hulp bij technische problemen, dan zit je bij de nerd gebeiteld, weet de liefhebbende echtgenote. Een nerd is zo blij dat hij een vrouw gevonden heeft dat hij haar echt aanbidt, waardoor men het gevoel krijgt heel bijzonder te zijn. De goede man zal zijn vrouw ook niet snel bedriegen. Een eenvoudige test zal uitwijzen dat hij in een computerruimte met bijvoorbeeld Angela Jolie in de buurt haar niet eens zal opmerken, mits de computer aanstaat en met internet verbonden is.
laat ik eens mannelijk gaan doen: wat is die dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef BoterKlontje het volgende:
Dit las ik net op T.net:
[..]
Tja.., wat vinden we hiervan? Ik vind het eigenlijk dieptriest(zeker als je de reacties eronder leest...), volgens mij begrijpen ze niet echt de essentie van liefde een relatie niet...
Tof verhaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef slakkie het volgende:
Ik vond deze eigenlijk de bomb, vooral het "Rubies and Pearls are not what you think." gedeelte.
http://www.emilyhambidge.com/blog/emily/66/
Je kunt er natuurlijk ook gewoon voor betalen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:00 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
pfff nerds hebben ook gewoon recht op sex! (Tenzij een meisje moet kiezen tussen mij en en een andere nerd)
Nu moet er alleen nog een vrouw geboren worden, die een man die haar aanbidt haar leven lang interessant blijft vinden, en het hele plaatje kloptquote:Een nerd is zo blij dat hij een vrouw gevonden heeft dat hij haar echt aanbidt, waardoor men het gevoel krijgt heel bijzonder te zijn. De goede man zal zijn vrouw ook niet snel bedriegen.
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken datenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:53 schreef geejeej het volgende:
heb je gister (maandag) niet op rtl 5 dat programma beauty and the nerd gezien? was echt een geweldig programma!
waren van die beauties die dan iets met auto's moeten doen en de nerds moesten masseren, en tegelijk zitten ze in een mansion samen enzo, gekoppeld enzo, kijk het anders volgende week, het komt vast nog wel een keer.
iig er was er dus eentje weggestemd (duh dat hoort in een tvshow) en die begon te vertellen dat ze verliefd was geworden op een nerd en dat ze allemaal zo lief en schattig waren allemaal en dat ze niet kon geloven dat "wij" allemaal zo oppervlakkig waren dat we altijd alleen maar op uiterlijk afgaan (sniksnik-huilhuil) --> moraal! nerds zijn veel leuker dan hippe mensen
Gewoon psychologisch bewerken. Kun je vast inkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken daten![]()
Ik ken een nerd, die niet bepaald knap is, een echte nerd loopje heeft en nerderige kleren aan heeft, maar op de een of andere manier heeft ie ''iets'' wat mij erg tot hem aantrekt.![]()
Wat mij tegen houdt?
Hij is getrouwd![]()
Ach er lopen nog genoeg vrijgezelle nerds voor je rondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken daten![]()
Ik ken een nerd, die niet bepaald knap is, een echte nerd loopje heeft en nerderige kleren aan heeft, maar op de een of andere manier heeft ie ''iets'' wat mij erg tot hem aantrekt.![]()
Wat mij tegen houdt?
Hij is getrouwd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |