Tja.., wat vinden we hiervan? Ik vind het eigenlijk dieptriest(zeker als je de reacties eronder leest...), volgens mij begrijpen ze niet echt de essentie van liefde een relatie niet...quote:De vrouw van Robert Scoble, medewerker van Microsoft en werkzaam als 'technical evangelist', schrijft op haar eigen weblog waarom vrouwen een computernerd zouden moeten daten. De eerste reden die Maryam Ghaemmaghami Scoble aanvoert, ligt voor de hand: manlief kan de computer maken. En mocht hij een keer minder hard lopen, dan zijn daar altijd nog zijn vrienden die uitkomst kunnen bieden bij computerproblemen. Nerds zijn de meest hulpvaardige vrienden die er zijn, volgens mevrouw Scoble. Mocht je niets om computers geven, dan komt zijn technisch inzicht ook uitstekend van pas bij het aansluiten van een dvd-speler of iets dergelijks. Heeft hij een keertje geen tijd, dan zijn daar altijd weer die vrienden die je uit de brand helpen.
Je sociale leven zal er bovendien wel bij varen: iedereen nodigt je uit voor diners, terwijl manlief meteen even hun computerproblemen uit de wereld helpt. Vergeet daarbij vooral niet dat een vrouw extra goed afsteekt bij een dergelijke man. Verlang je meer van een man dan alleen maar mooie gadgets en hulp bij technische problemen, dan zit je bij de nerd gebeiteld, weet de liefhebbende echtgenote. Een nerd is zo blij dat hij een vrouw gevonden heeft dat hij haar echt aanbidt, waardoor men het gevoel krijgt heel bijzonder te zijn. De goede man zal zijn vrouw ook niet snel bedriegen. Een eenvoudige test zal uitwijzen dat hij in een computerruimte met bijvoorbeeld Angela Jolie in de buurt haar niet eens zal opmerken, mits de computer aanstaat en met internet verbonden is.
laat ik eens mannelijk gaan doen: wat is die dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef BoterKlontje het volgende:
Dit las ik net op T.net:
[..]
Tja.., wat vinden we hiervan? Ik vind het eigenlijk dieptriest(zeker als je de reacties eronder leest...), volgens mij begrijpen ze niet echt de essentie van liefde een relatie niet...
Tof verhaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef slakkie het volgende:
Ik vond deze eigenlijk de bomb, vooral het "Rubies and Pearls are not what you think." gedeelte.
http://www.emilyhambidge.com/blog/emily/66/
Je kunt er natuurlijk ook gewoon voor betalen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:00 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
pfff nerds hebben ook gewoon recht op sex! (Tenzij een meisje moet kiezen tussen mij en en een andere nerd)
Nu moet er alleen nog een vrouw geboren worden, die een man die haar aanbidt haar leven lang interessant blijft vinden, en het hele plaatje kloptquote:Een nerd is zo blij dat hij een vrouw gevonden heeft dat hij haar echt aanbidt, waardoor men het gevoel krijgt heel bijzonder te zijn. De goede man zal zijn vrouw ook niet snel bedriegen.
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken datenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:53 schreef geejeej het volgende:
heb je gister (maandag) niet op rtl 5 dat programma beauty and the nerd gezien? was echt een geweldig programma!
waren van die beauties die dan iets met auto's moeten doen en de nerds moesten masseren, en tegelijk zitten ze in een mansion samen enzo, gekoppeld enzo, kijk het anders volgende week, het komt vast nog wel een keer.
iig er was er dus eentje weggestemd (duh dat hoort in een tvshow) en die begon te vertellen dat ze verliefd was geworden op een nerd en dat ze allemaal zo lief en schattig waren allemaal en dat ze niet kon geloven dat "wij" allemaal zo oppervlakkig waren dat we altijd alleen maar op uiterlijk afgaan (sniksnik-huilhuil) --> moraal! nerds zijn veel leuker dan hippe mensen
Gewoon psychologisch bewerken. Kun je vast inkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken daten![]()
Ik ken een nerd, die niet bepaald knap is, een echte nerd loopje heeft en nerderige kleren aan heeft, maar op de een of andere manier heeft ie ''iets'' wat mij erg tot hem aantrekt.![]()
Wat mij tegen houdt?
Hij is getrouwd![]()
Ach er lopen nog genoeg vrijgezelle nerds voor je rondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat voor nerds het is hé, zo'n nerd als Brad wil best neuken daten![]()
Ik ken een nerd, die niet bepaald knap is, een echte nerd loopje heeft en nerderige kleren aan heeft, maar op de een of andere manier heeft ie ''iets'' wat mij erg tot hem aantrekt.![]()
Wat mij tegen houdt?
Hij is getrouwd![]()
Het is niet zozeerhet intellectuele gehalte dat ik niet aantrekkelijk vind. Intellectualiteit vind ik juist wel aantrekkelijk. Alleen jammer dat het bij het prototype nerd meestal gepaard gaat met het niet hebben van stijl, humor en sociale vaardighedenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Monocultuur het volgende:
Nerds zijn intellectueel. Dat schijnt de meeste vrouwen nogal af te schrikken.
Dat zegt dus eigenlijk meer iets over vrouwen...
Wat een vooroordelenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Het is niet zozeerhet intellectuele gehalte dat ik niet aantrekkelijk vind. Intellectualiteit vind ik juist wel aantrekkelijk. Alleen jammer dat het bij het prototype nerd meestal gepaard gaat met het niet hebben van stijl, humor en sociale vaardigheden.
Je wordt uiteraard weer vriendelijk bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat het bij het prototype nerd meestal gepaard gaat met het niet hebben van stijl, humor en sociale vaardigheden.
Check de PI...quote:
damn ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die vrouw serieus is.
Zo belangrijk is mijn computer nu ook weer niet voor me, dat ik specifiek daarvoor een computernerd wil daten.
Volgens mij wat valt dat wel mee hier. Het feit dat je heel de dag op een internetforum rondhangt wil natuurlijk nog niet zeggen dat je ook meteen een computernerd bent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Er zit 1 gaatje in het verhaal; de meeste normale vrouwen geven geen reet om computers of elektronica en dus zullen al die zielige nerds waarvan heel Fok bol staat nooit aan de vrouw raken.
Misschien moet je ook even zien hoe zij er zelf uit zietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die vrouw serieus is.
Zo belangrijk is mijn computer nu ook weer niet voor me, dat ik specifiek daarvoor een computernerd wil daten.
Dan liever een goede kok, een belezen professor en een gigolo in één.
Je zit nog in de ontkenningsfase?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ernstige gedachtefout in het artikel: Alsof elke 'nerd' zin heeft om spelletje X op aftandse, vervuilde windows bak Y te gaan 'maken'.
Flikker op zeg, je belt je 14-jarige neefje maar of zo.
de ware nerd vindt dat wel een uitdaging...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ernstige gedachtefout in het artikel: Alsof elke 'nerd' zin heeft om spelletje X op aftandse, vervuilde windows bak Y te gaan 'maken'.
Ik denk overigens dat het heus niet enkel aan de 'nerds' ligt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:Nerd > Jezus, wat ik nu weer meemaakt,
Nerd > ik moest de PC van de buurvrouw reapareren
Nerd > repareren
Andere_nerd > Ja en ...
Nerd > Nou, zij helemaal in lingerie daar staan, en naakt eronder ...
Andere_nerd > So wauw heeee ...
Andere_nerd > En, wat heb je toen gedaan?
Nerd > Nouw..., Hijjackthis natuurlijk gedownload en in Safe Mode opgestart
Andere_nerd > \o/
Daar ben ik het dus niet mee eens, niet alle nerds zijn lelijk en zo plaats je mensen steeds meer in hokjes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:03 schreef Faratjuh het volgende:
Nerds horen bij elkaar, soort zoekt soort...oftuwel, bullshit
Zoalang ie zich een beetje normaal kleedt dan vind ik het best en veel nerds op vwo dragen ook gewoon normale kleding enz.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij het prototype nerd meestal gepaard gaat met het niet hebben van stijl, humor en sociale vaardigheden.
Oké dit loopt wel een beetje uit de handquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:47 schreef Sneeze het volgende:
Nerds!
De beste mannen op aarde. Lekker tot 2 uur 's nachts over computers praten, romantisch naar CeBit, samen websites maken en elke ochtend elkaar wakker maken met de Google Ad score van die dag. Hij noemt z'n server naar mij, ik de mijne naar hem. En ze zijn zooo lief.![]()
Alleen hoef ik rond m'n 29e wat betreft vrouwen op eens niet zo betrouwbaar over te komen. En m'n geld maak ik wel op aan andere sociale gelegenheden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:28 schreef MouseOver het volgende:
ITers schijnen rond hun mid-20's een flinke opleving van hun seksleven te krijgen omdat ze tegen die tijd hun mindere vaardigheden wat bijgeschaafd hebben, meestal goed in hun slappe was zitten en vrouwen rond die leeftijd hun betrouwbaarheidsfactor wat meer gaan waarderen.
* het.ismij houd zich aanbevolen,..quote:
Tuurlijk. Zoals 6 kuub stront opruimen een 'uitdaging' is voor een vuilnisman.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef on_the_mike het volgende:
[..]
de ware nerd vindt dat wel een uitdaging...
Het enige wat dat zegt is dat ik na een lange werkdag liever een film ga kijken dan dat ik me in m'n schaarse vrije tijd ook weer met computer-gerelateerde problemen ga bezighouden.quote:zegt meer over jou dan over de kwaliteit van haar opmerkingen, das een compliment dus...
tenzij je het ambieert om nerd te zijn, daar heb ik geen zicht op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |