20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb al bril, -6.5, en recentelijk een check-up gehad, tis allemaal prima in orde. Het scheelt gewoon verdomd weinig.
Idd, deze verkleining kunnen ze doen door de start/select button aan te passen en de power button te verplaatsen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
op DS.IGN.COMquote:January 26, 2006 - Following the earlier announcement of the new "DS Lite" revision to the DS hardware, Nintendo's Japanese parent has cleared up a few issues.
Although the product was announced in Japan, with no details given for international market, DS Lite will indeed be released in Europe and America. The company hasn't given a specific release date, only stating that the western markets can expect a release following Spring. This seems to suggest that a simultaneous release with the Japanese version (set for 3/2) is out.
Je kunt het ook niet met rust laten hequote:
Liever nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Blood_Money het volgende:
Hoe ver zijn ze met de flash carts voor de DS? (of mag ik dat niet vragen?)
Dat is meestal ook met nieuwere revisies van ipods, maar d'r is toch veel veranderd hoor, ok de vorm blijft hetzelfde, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef H.Flick het volgende:
De nieuwe DS is wel iets mooier, maar het scheelt natuurllijk enorm weinig. Beetje onzin, denk ik.
Dat is eigenlijk alleen maar beter, ik ruil zoiezo geen niks meer van Nintendo in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef H.Flick het volgende:
Als je het vergelijkt met het verschil tussen de GBA en de GBA SP is dit verschil minimaal, natuurlijk. Het is ook lastiger om bij zo'n design met 2 schermen echt radicale veranderingen door te voeren, maar het valt me toch ietwat tegen eigenlijk.
Ik ga mijn DS er in ieder geval niet voor inruilen. Heel erg mooi is hij nog steeds niet, eigenlijk.
Ik vind het ook genoeg schelen. Hij is veel slanker en 'platter'. Je moet niet alleen naar de oppervlakte kijken. Het wat te ronde design van de eerste DS is nu helemaal hersteld!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20% minder vind ik een behoorlijk iets. Veel kleiner gaat niet lukken lijkt me omdat je toch met 2 schermen blijft zitten en je de knoppen ook ergens weg moet stoppen.
Ik!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef philipnorth het volgende:
Is er hier iemand die Bleach DS geimporteerd heeft?
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppenquote:A friend who works at Hori (Japan's most-trusted third-party controller and accessories manufacturer) told me over lunch last month: "I'm thinking of buying a DS. A new one. A WHITE ONE." I said, "Yeah?" He said, "Oh yeah. ON MARCH SECOND." He did this thing with his eyebrows. I guess I was a little slow to react. I think he was giving me permission to unleash this information onto my readership. Sorry for my negligence [sound of editor groaning].
I phone him today; he says "Yeah, we're doing screen covers and all that." He says they have a demo unit in the office. I say, "Oh yeah?" He says. "Yeah. To get the dimensions and all that." He tells me the surface feels smooth. The buttons click like the DS's current buttons, though the D-pad feels like that of the Gameboy Micro. "It feels solid." I ask about the screen. He says, "It doesn't turn on. There's nothing inside it." Well, that's to be expected, I guess.
Dat kan me eigelijk niet schelen, de knoppen moeten gewoon wat meer uitsteken, en de D-pad is volgens die meneer als de Micro D-pad dus dat is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef knater het volgende:
Da's wel minder, ik had gehoopt op micro knoppen![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Prachtig.
En nu een normale foto i.p.v. een render/tekening/concept foto.
Hij is beter! Het is nu geen "click" knopje meer, maar een oude vertrouwde d-pad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat de Dpad net zo lekker is als die van de huidige DS, want die is nagenoeg perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |