1.25GB en de processor is een 1GHz. Ik zal het programma vanavond eens op een iMac G5 proberen, kijken of het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij mij op m'n iBook valt het nog mee. Terwijl ik toch al de nodige grafische dingen vraag en ik daarnaast nog allerlei programma's open heb staan. Hoeveel geheugen heb je?
Die heeft een vriend van mij, ERG prettige muis (vind ik) en natuurlijk stylishquote:
Oh ik denk dat je Stickies wel begrijpt, want het is inderdaad niet veel meer dan gewoon een geel stickertje met wat tekst erop. Ontzettend handig als je leven eenvoudig is en je helemaal geen categorieën hebt in je activiteitenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Misschien snap ik het wel niet, dat lijkt me waarschijnlijker dan dat het een kloteprogramma is..
Maar, ToDo is precies wat ik nodig heb. Plaknotities is (zoals ik het zie) meer als die letterlijke geeltjes met dingen die moeten. ToDo heeft categorieën waar je dingen in kan zetten en je kan ze een belangrijkheidsaanduiding geven enzo. Dat is voor mij ieg ontzettend functioneel. Plaknotities is vast heel handig voor andere dingen, maar ik heb gevonden wat ik bedoelde met ToDo.
Of natuurlijk iCal met een todo frontend widget zoals DoBeDoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een los programmaatje gebruiken, niet dat daar wat mis mee is
Ik heb 1,33Ghz en 1 GB. Draait vooralsnog aardig, hoewel ik nog niet heel veel dia's heb, maar toch al behoorlijk wat onnodig, maar tof, grafische dingen erin heb gestopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
1.25GB en de processor is een 1GHz. Ik zal het programma vanavond eens op een iMac G5 proberen, kijken of het aan mij ligt.
Ruilen voor een mighty mouse?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:37 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand nog een bluetooth muis over?
Ik wil 'em van je overnemen voor een uitgebreidde lunch naar keuze.
Hoe duur?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ruilen voor een mighty mouse?
Ik heb geen ruilobjectquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ruilen kost niks extra, alhoewel, als jij er een sixpack bier bij doet?
xchoasx@mac.comquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef tonks het volgende:
kutzooi waarom werkt die tyfus ichat niet bij mij![]()
![]()
Ik wil je mighty mouse best wel ruilen voor een harde schijf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ruilen voor een mighty mouse?
Nee ik heb geen mighty mouse, maar wel een BT muisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil je mighty mouse best wel ruilen voor een harde schijf.
Er zitten alleen wat bad sectors in. En 6 kogelgaten.
Photoshop. Golive, Flash, Illustrator. Met uiteraard in iedere applicatie een stevig document open. En dan merkte ik dat 512 mb net te weinig is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef Nugget het volgende:
[..]
En over hoeveel applicaties heb jij het dan? Ik maak zelf vaak gebruik van een combi tussen Photoshop en Fireworks en mieter dan vaak wat in After Effects. Het moet dan gewoon niet vastlopen, eigenlijk.
Ik gebruikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik denk dat je Stickies wel begrijpt, want het is inderdaad niet veel meer dan gewoon een geel stickertje met wat tekst erop. Ontzettend handig als je leven eenvoudig is en je helemaal geen categorieën hebt in je activiteiten
Een uitgebreidere Todo-list zoals jij bedoelt zit trouwens wel in iCal. Gebruik je dat niet toevallig al als agenda? Want dan is het natuurlijk een bere-handige combinatie.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een los programmaatje gebruiken, niet dat daar wat mis mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |