Dat is correctquote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Een AirPort Express en een hele mooie stereo?![]()
Ha! Ik wist hetquote:
De wie knop?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb vandaag de context knop ontdekt (of althans, dat 'ie toch wel erg handig blijkt te zijn als je maar 1024x768 pixels hebt)
Exposé ?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb vandaag de context knop ontdekt (of althans, dat 'ie toch wel erg handig blijkt te zijn als je maar 1024x768 pixels hebt)
Het plusje aan de linkerbovenkant van elk scherm dat er voor zorgt dat je scherm aan de content wordt aangepast qua groottequote:
Ik heb dat altijd een hoogst onbetrouwbaar knopje gevonden. Nooit helemaal in te schatten wat er gebeurt. Misschien toch eens wat vaker gebruiken, dan maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Het plusje aan de linkerbovenkant van elk scherm dat er voor zorgt dat je scherm aan de content wordt aangepast qua grootte![]()
Wat dacht je van de oude eigenaar?quote:
Kuch, SuperDrive? Kuch.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat dacht je van de oude eigenaar?
Ik persoonlijk zou er een clean install tegenaan gooien als ik jou was
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef nietzman het volgende:
Hoi schatjes!
Oh ja, sorry, vergetenquote:
Dat is niet echt handig uit dit gat, maar misschien als je iemand in jou omgeving kent die het even via FW wilt installeren. Helpt jou ook weer verder.quote:
Ik wacht sowieso even liever totdat alles het doet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig uit dit gat, maar misschien als je iemand in jou omgeving kent die het even via FW wilt installeren. Helpt jou ook weer verder.
Vetquote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef Hugster het volgende:
Ik heb alle Futurama's ik heb er alleen echt pas 3 afleveringen van gezien![]()
Volgens mij ga ik het wel leuk vindenquote:
Nooit gespeeld.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Even heel offtopic hoor, maar Antraxx, heb je ooit echt "zap de robot" gespeeld, zoals je onderschrift blijkt? Lijkt me wel grappig om een Futurama marathon te houden en dat te gaan doen
dapperquote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Tijn het volgende:
Fuck die kapotte kut-iBook. Ik heb een MacBook Pro besteld
[i-spy-mode]Foto's. Van zowel de kapotte kut-iBook als een MacBook Pro. Iedereen kan wel zeggen dat ze een kut-iBook hebben en een MacBook Pro besteld hebben.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Tijn het volgende:
Hufter.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Tijn het volgende:
Ga ik ook doen zodra mijn iBook het begeeftquote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef """"Mike"""" het volgende:
[..]
[i-spy-mode]Foto's. Van zowel de kapotte kut-iBook als een MacBook Pro. Iedereen kan wel zeggen dat ze een kut-iBook hebben en een MacBook Pro besteld hebben.[/i-spy-mode]
Ik heb C++ geleerd in CodeWarrior, maar heb er verder nooit echt iets nuttigs mee gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:07 schreef rashudo het volgende:
Er is hier vast niemand die codewarrior gebruikt?
Met welke specs heb je heb besteld?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Maar gelukkig zijn de mensen bij iNTEL hard bezig om voor mij persoonlijk een nieuwe MACBOOK PRO in elkaar te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat 'nieuwe' onderstreept is, is een backstab naar mij he.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Maar gelukkig zijn de mensen bij iNTEL hard bezig om voor mij persoonlijk een nieuwe MACBOOK PRO in elkaar te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Oh ja, geld, da's waar ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef Furious het volgende:
Gaat goed met de nieuwe Apple aankopen.
Nu Slarioux nog.
Doe je er toch zo'eentje?quote:
quote:Apple eMac 1Ghz
128/40gb/Combo/modem
474,81
quote:MacMini 1.42Ghz
256/80gb/Combo
489,09
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat 'nieuwe' onderstreept is, is een backstab naar mij he.![]()
![]()
De "goedkope" versie met Intel Duo Core 1,67 GHz CPU en 512 MB RAM. Ik had geen 500 euro extra meer in een doos liggenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met welke specs heb je heb besteld?
Ja, dat weet ik nog niet helemaal. Ik ga morgen even naar MacHouse Rotterdam om te kijken wat we kunnen regelen. Als de reparatie onder de 500 euro gedaan kan worden, doe ik het denk ik wel, want dat is 'ie zeker nog wel waard.quote:En ga je de iBook laten repareren en dan verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |