Dat heb ik dus ook met Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Waar de MacHouse mooi en groot is, en de medewerkers aardig en behulpzaam!
Waar ik nu aan een paper behoor te werken en mijn spirit momenteel op het absolute nulpunt ligt
Amsterdam![]()
Ik word er potdomme helemaal lyrisch van
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gaaf.. Ik hoor idd ook niks van die speakers. De supporters daarentegen.
. Als ik buiten ben kan ik je meteen vertellen of er gevoetbald wordt of niet, en de stand is te volgen aan de hand van het gejuich. Maar dat is op een dusdanig volume dat ik er eigenlijk geen last van heb, en 's zomers is het wel gezellig.
Wetenschapsfilosfie. Iets met kwalitatief en hybride onderzoek betreffende de legalisering van softdrugs voor medicinaal gebruik in Engeland. Morgen tentamen plus uiterlijke inleverdatum voor het paper. Ik moet nog een bladzijde van mezelf. Moet wel lukken voor tien uur vanavondquote:Op zondag 22 januari 2006 13:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Utrecht..
Waar moet je paper over gaan ?
Ik werk op dit moment in Maarssen/Vleuten...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
Ik woon in Maarssen, kom bijna dagelijks in Utrecht, maar geef mij maar Amsterdam hoor
quote:Keep in mind that the Disney empire also includes ABC, ESPN, the go.com network, as well as a bunch of movie studio (Touchstone, Miramax, Dimension) and record company imprints. Several of these operate somewhat autonomously, but Jobs will have some say in things as the single largest shareholder in Disney. Gates wants to control the living room. Jobs will control the living room.
Rustig pjee, deze medeHagenees staat aan jouw kantquote:
Nee. Ik woon tegen die kazerne aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi
Woon je in die flat naast het Stadion?
Ik ben geboren in Den Haag en was er afgelopen donderdag nog om er een bezoekje te brengen aan mijn oude edoch lieve oma, en besefte echt dat ik er te weinig kom.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig pjee, deze medeHagenees staat aan jouw kant
Geweldige stad he.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:34 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Haag en was er afgelopen donderdag nog om er een bezoekje te brengen aan mijn oude edoch lieve oma, en besefte echt dat ik er te weinig kom.
In dat artikel staat ook dat Steve in 1986 Pixar heeft gekocht voor 10 miljoen dollar. En nu, twintig jaar later, krijgt hij er aandelen ter waarde van 3.5 miljard dollar voor terug! Dat heeft hij dan toch zeer netjes gedaanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:13 schreef ChOas het volgende:
* ATTENTIE *
Pixar verkocht aan Disney
Hiermee wordt Steve de grootste individuele aandeelhouder in Disney...
Zou dit goed zijn voor iTunes ? Ik denk het wel
Leuk commentaar uit een thread op Slashdot:
[..]
Absoluutquote:
En het mooie is, er zit nu een Apple winkel op 20 meter van De Slegte in de Passage.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Ben ook echt blij dat de coole kant van mijn familie daar woont. En die boekenwinkel in de Passage is absoluut de mooiste boekenwinkel waar ik ooit geweest ben![]()
Ja daar ben ik een paar weken geleden ook nog geweest, maar ik vind hem nog niet helemaal af, en het scala aan Macs die ze daar hebben staan vond ik destijds nog niet echt uitgebreid. Maar voor de rest wel een hele mooie winkel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 14:39 schreef Furious het volgende:
[..]
En het mooie is, er zit nu een Apple winkel op 20 meter van De Slegte in de Passage.
Zal er eens naar kijken, maar voor iemand zonder creditcard wordt het toch al snel lastig. En als je geen zin hebt om voor heel veel geld dingen uit Amerika te laten komen waarschijnlijk al helemaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef Rock-shocker het volgende:
@Audrey: er zijn een hele hoop sites die Apple shirts verkopen hoor
Niet aan gedacht, waar natuurlijk...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken, maar voor iemand zonder creditcard wordt het toch al snel lastig. En als je geen zin hebt om voor heel veel geld dingen uit Amerika te laten komen waarschijnlijk al helemaal..
Ik ga Apple nog even mailen en zoniet dan kan ik vast de CC van mijn pa lenenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken, maar voor iemand zonder creditcard wordt het toch al snel lastig. En als je geen zin hebt om voor heel veel geld dingen uit Amerika te laten komen waarschijnlijk al helemaal..
Een AirPort Express en een hele mooie stereo?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef ChOas het volgende:
Ik heb cinnamon net het principe van een airport express stationnetje in combinatie met iTunes uitgelegd
Raad eens wat we binnenkort in ons huisje hebben staan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |