quote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met een zonnebril op en een leren jas die zo achter je aanflappert binnen komen lopen, en dan als je de deur opendoet rolt er achter je zo'n hooirol over straat. Alle iTunes die in de winkel aanstaan beginnen opeens Ennio Morricone te spelen. Furious gooit zijn peuk op de grond en stapt de MacHouse binnen.
Nou, dan weet je het wel. Er is een SuperDrive kapot.
Het is Rotterdam. Het enige wat er voorbij rolt is huisvuil en als je als studentje zo stoer door de hal van centraal stapt, met een powerbook onder je arm wordt je a. in elkaar geslagen door een groepje marokaans hang jeugd en b. overvallen door een junk, welke je zonnebril, leren jas en powerboek jat onder bedreiging van een vuile naaldquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met een zonnebril op en een leren jas die zo achter je aanflappert binnen komen lopen, en dan als je de deur opendoet rolt er achter je zo'n hooirol over straat. Alle iTunes die in de winkel aanstaan beginnen opeens Ennio Morricone te spelen. Furious gooit zijn peuk op de grond en stapt de MacHouse binnen.
Nou, dan weet je het wel. Er is een SuperDrive kapot.
Daar ben ik het met je mee eens. De kleine moeite om een HDD te formateren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
die garantie is heel mooi natuurlijk, alleen is echt toch echt heel slordig dat ze je zowat blind een inruiler mee hebben gegeven![]()
Ik bedoel, OS X stond er nog op, gaypr0-n pics stonden er nog op, waar ben je dan als MacHouse zijnde mee bezig? Wat is het het voor moeite om even een clean install te draaien? Als de behuizing ook nog eens krasvrij is, en je geeft 12 maanden garantie dan geef je de koper tenminste echt het gevoel dat hij een hele nette, vrijwel nieuwe machine heeft gekocht...
Woerden. Dat gehucht loopt toch al een paar eeuwen achter, dus misschien zijn ze niet eens verbaasd erover als je als een cowboy naar binnen loopt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is Rotterdam. Het enige wat er voorbij rolt is huisvuil en als je als studentje zo stoer door de hal van centraal stapt, met een powerbook onder je arm wordt je a. in elkaar geslagen door een groepje marokaans hang jeugd en b. overvallen door een junk, welke je zonnebril, leren jas en powerboek jat onder bedreiging van een vuile naald.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is Rotterdam. Het enige wat er voorbij rolt is huisvuil en als je als studentje zo stoer door de hal van centraal stapt, met een powerbook onder je arm wordt je a. in elkaar geslagen door een groepje marokaans hang jeugd en b. overvallen door een junk, welke je zonnebril, leren jas en powerboek jat onder bedreiging van een vuile naald.
Rotterdam is mijn stadquote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Rotterdam, waar het standaard twee graden kouder is dan in de rest van Nederland en waar je zelfs bij windstilte omver waait als je bij een flatgebouw de hoek om komt.
.
Ik heb het ook niet zo op Rotterdam nee, maar nooit last gehad met niemand waar dan ook. Je kijkt wel erg zuur, zo erg is het nou ook weer niet. Toch ?.
Wanneer gaan we naar FC Utrecht?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb er een half jaar gewoond, maar ik werd er niet echt gelukkig van. Juist wat me aan Utrecht zo trekt miste ik ontzettend in Rotterdam. Utrecht is nog net een beetje provinciaal en kneuterig. Heel overzichtelijk.. Je kan overal heen op de fiets, en als het regent is het ook nog mooi. De bomen op de Nieuwe Gracht en alle kleine cafeetjes. Alle winkelende huisvrouwen op de Oude Gracht aan de kant bellen op je fiets. Het verschil tussen Iron Maiden zien in Ahoy en New Cool Collective in Tivoli. Kafé België. Enzovoort. Ik kan echt terugkomen van vakantie en zielsgelukkig naar huis fietsen langs het Neude, over het Janskerkhof, Nachtegaalstraat, Burg. Reigerstraat en dan door het Wilhelminapark.
. Ik woon naast het stadion van FC Utrecht.
.
. Utrecht.
.
Ben ik nog enthousiaster over dan over mijn iBook.
En terechtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:. Utrecht.
.
Ben ik nog enthousiaster over dan over mijn iBook.
Nu moet ik zeker een foto gaan posten he ?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik woon naast het stadion van FC Utrecht.
.
voetbalquote:
Denk je om de EXIF.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker een foto gaan posten he ?.
Zo zijn ze allemaal in utrechtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
voetbal
Utrecht supporters![]()
Wat een stel schoffelaars en aso boeren zijn dat zeg
Plat, ordinair, veel goud, vaantjes, matjes in de nek, oh don't get me started
Een mooie voetbalwedstrijd is erg leuk om te zien of te horenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
voetbal
Utrecht supporters![]()
Wat een stel schoffelaars en aso boeren zijn dat zeg
Plat, ordinair, veel goud, vaantjes, matjes in de nek, oh don't get me started
Gaaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
En heb ik mijn werk nog goed gedaan Audrey?Ik heb met het bedrijf waar ik 1.5 jaar geleden alle speakers in 1 mast geplaatst, met een gruwelijke DSP erachter en alles zo uitgericht dat je met die ene mast in het hele stadion hetzelfde geluid hebt. Zodat de
omwonenden
van het stadion niet vol een mast met speakers op hun flat/huis gericht hebben staan en zo minimaal last hebben.
Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef Hugster het volgende:
Ik woon in Maarssen, kom bijna dagelijks in Utrecht, maar geef mij maar Amsterdam hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |