DAT gaat er bij mij niet inquote:
Nou, zo'n paperclip natuurlijk!!quote:
Nee, wel de Powerbooken laten rendez-vousen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik woon ook in Den Haag
Powerbook 'ruilen' ?
Lijkt me fijn, welk stadsdeel ?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, wel de Powerbooken laten rendez-vousen.
Hum, daar woon ik wel een flink stuk buiten... wat is je 'bereik' ?quote:
Zo ver het OV reikt.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hum, daar woon ik wel een flink stuk buiten... wat is je 'bereik' ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef nietzman het volgende:
Oh, Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
Je bent een studentquote:
Pjee, hint: Een fiets is goedkoperquote:
Die heb ik ook nog ergens. Maar mits ik die naar het centrum neem, heb ik die niet meer.quote:
Jij bent een vervelende neppert.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef i-cry24 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal leugens. Geloof ze niet!
zeer matige kloonquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef i-cry24 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal leugens. Geloof ze niet!
Op deze manier had ik direct al gereageerd als het mij zou overkomen, wat bezielde je gisteren in godsnaam?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Furious het volgende:
Nu ik er een nachtje over heb geslapen ben ik zo blij met mijn Powerbook. Jammer dat hij weer terug moet, maar damn wat geil.
Speel er nu met gemak 'Minions of Mirth'-demo op.
Nou, let me guess. Teleurstelling?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op deze manier had ik direct al gereageerd als het mij zou oveerkomen, wat bezielde je gisteren in godsnaam?
Jij zou in het begin niet balen? Niet liegen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een prachtapparaat, alleen lijkt de SD niet te werken, MH mag zelf repareren, dus dat ding gaat terug, je krijgt zonder problemen een andere SD en hij is compleet. Wat is er zo ongelovelijk erg aan dit verhaal?
Tuurlijk zou ik balen, maar ik zou het ook relativeren, jij hebt 20 posts vol metquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij zou in het begin niet balen? Niet liegen.
Ik liet even weten hoe blij ik ermee was.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik balen, maar ik zou het ook relativeren, jij hebt 20 posts vol meten
lopen posten man
![]()
Ik heb niet echt het geduld om het door te lezenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Fasci-fucking-nerend, dat hele topic over ispy24.!
Duidelijk! Wat, waar, wanneer en wie doet er mee?quote:En een Macmeet, lijkt me leuk..
Heheh de Elzas. Frans sprekende Dutsers dat het zijn!quote:Verder: ik ben een paar dagen in Frankrijk geweest met mijn ouders, en als je ergens in een compleet vertieft klein schijtdorp in de Elzas zit dan is het heel leuk als je DVD's kan kijken en een beetje muziek luisteren en achterstallige administratie doen.. Verder heb ik nog voedselvergiftiging opgelopen daar. In tegenstelling tot mijn moeder godzijdank wel de diarreeloze variant, maar het was niet leuk.
Zou ik ook hebben.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik balen, maar ik zou het ook relativeren, jij hebt 20 posts vol meten
lopen posten man
![]()
Refurbished door Apple is dat ja, deze is volgens mij refurbished door MacHouse zelf. Ik had dit in de winkel al gechecked als ik Furious was... Maar dit is natuurlijk allemaal achterafgelulquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben.
Hoe fucking moeilijk is het om een REFURBISHED apparaat te controleren? Ik bedoel dit is geen DOA uit een fabriek welke steeksproef gewijs gecontroleerd worden. Refuirbished machines worden ALTIJD gecontroleerd.
Je koopt wat, geeft er serieus knaken aan uit. En op een onchristelijke teringtijd, dat er niets meer aan te doen is, kom je erachter dat een en ander niet werkt.
Ja dan mag je toch aannemen dat hij gecontroleerd is?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef Hugster het volgende:
deze is volgens mij refurbished door MacHouse zelf.
Ik zou sowieso geen refurbished machine kopenquote:Ik had dit in de winkel al gechecked als ik Furious was... Maar dit is natuurlijk allemaal achterafgelul
En je gaat er van uit dat ik met zo'n bedrag niet eerst heb gechecked? Dan heb je gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Refurbished door Apple is dat ja, deze is volgens mij refurbished door MacHouse zelf. Ik had dit in de winkel al gechecked als ik Furious was...
Ook niet als je een arme student was waarbij 400 euro verschil toch een hoop uitmaakt voor een apparaat wat er als nieuw uitziet waar toevallig de SuperDrive van kapot is. En bovendien je krijgt er gewoon 12 maanden Apple-garantie op.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou sowieso geen refurbished machine kopen
Eh nee, ook dan niet. Dan zou ik 'm eerder tweedehands van een particulier kopen en nog eens ¤ 100,- of meer in mijn zak stekenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Ook niet als je een arme student was waarbij 400 euro verschil toch een hoop uitmaakt voor een apparaat wat er als nieuw uitziet waar toevallig de SuperDrive van kapot is.
Juist.
Alleen krijg je dan geen nagenoeg nieuwe, en geen 12 maanden garantie he.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, ook dan niet. Dan zou ik 'm eerder tweedehands van een particulier kopen en nog eens ¤ 100,- of meer in mijn zak steken
Die nagenoeg nieuwe is ook kapot en je moet nog maar afwachten of alles netjes gerepareerd wordtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Alleen krijg je dan geen nagenoeg nieuwe, en geen 12 maanden garantie he.
Ik zou niet inzien waarom niet. En bovendien, kan zoiets niet met tweedehands dingen gebeuren? Dan ben ik toch weer blij dat ik toch een 'refurbished' heb met 12 maanden garantie.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die nagenoeg nieuwe is ook kapot en je moet nog maar afwachten of alles netjes gerepareerd wordt
Joh, ik val je nergens aan hoor ik nam het voor je opquote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom niet. En bovendien, kan zoiets niet met tweedehands dingen gebeuren? Dan ben ik toch weer blij dat ik toch een 'refurbished' heb met 12 maanden garantie.
Ik zie ook nergens waar ik jou op aanval. Ik noem het 'discussieren'.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh, ik val je nergens aan hoor ik nam het voor je op
Ik geef alleen aan dat IK geen refurbished zooi koop, simpelweg omdat de toko waarvan je het koopt dezelfde tweedehands troep van die particulier in de verkoop gooit en er direkt 250 euro bovenop pleurt.
Voor 250 euro kan je ook zelf een superdrive kopen.
Jij bent er blij mee en denkt dat je een prima deal hebt gemaakt, dus wat jank je dan?
Nou harstikke fijn voor je.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zie ook nergens waar ik jou op aanval. Ik noem het 'discussieren'.
En 1099 lijkt me niet slecht voor een refurbished met 12 maanden garantie nee.
Nou heel erg bedankt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou harstikke fijn voor je.
En het blijft kut dat op zaterdagavond je SD het niet deed. Dus ga terug en vloek ze de tering.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Furious het volgende:
Nu ik er een nachtje over heb geslapen ben ik zo blij met mijn Powerbook. Jammer dat hij weer terug moet, maar damn wat geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |