oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
ooh.. ik dacht een echte toko. ik ga wel eens naar Amsterdam, daar zit Cathay Travel (een Chinees reisburo).. als je weet wat je wil hebben ze vaak een scherp tarief.quote:
ach ja..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Is er ook eentje boos omdat ie een topic opent dat allang bestaat...New York City part XXVI
kut geluidskaartquote:
En dan is er nog iemand die hetzelfde topic opent..quote:
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan is er nog iemand die hetzelfde topic opent..![]()
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.
Rustig blijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
kut geluidskaart
met die klote drivers, het werkt niet meer
neequote:
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik 'm volgooidequote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.
ik heb inmiddels genoeg geduld opgebouwd de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik 'm volgooide.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
die TT
hoeveel wind doe je in een band?
dat is best veel, hoe doe je dat toch, waar kan ik dat zien hoeveel ik gepost heb of iemand anders?quote:
Post 5710quote:
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaanquote:Op zondag 22 januari 2006 15:00 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
dat is best veel, hoe doe je dat toch, waar kan ik dat zien hoeveel ik gepost heb of iemand anders?
Weet je nog? Het Break out forum?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaan
Monsieur Canibal! ta ta ta ta taquote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef Tha_T het volgende:
En ik heb nu een CD gedownload met alle Efteling muziek![]()
en een complete directory met TV-Themes
ahhh leuk, ziet er allemaal best goed uit hier zeg, was wel vreemd gisteren nacht hierquote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaan
wat was er gisterennacht?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ahhh leuk, ziet er allemaal best goed uit hier zeg, was wel vreemd gisteren nacht hier
Die staat al een kwartier op repeatquote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Monsieur Canibal! ta ta ta ta ta
Carnaval Festival is verslavend trouwens.
Ik heb ook een aantal van die dingen gedownload.. Geniaal.. Bassie en Adriaan en zo.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die staat al een kwartier op repeat
* luistert nu Theme - The A-Team (tv)Nostalgie
aah, ok.. da's niet zo netjes natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou werd gelijk uitgescholden maar toch ook wel geholpen
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
speel eens een stukkie voor ons dan
Die zit er ook inquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal van die dingen gedownload.. Geniaal.. Bassie en Adriaan en zo.![]()
Wist k welquote:
Ik kan wel notes lezenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
noten lezen kan ik niet. Alleen kokosnoten.![]()
Veel lerenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. maar toetsweken zijn toch leuk? weinig school en zo?
Da's een goeiequote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. maar toetsweken zijn toch leuk? weinig school en zo?
Ik heb mijn havo gehaald zonder noemenswaardig tijd te steken in leren. Ik lette in de les op en zo.. dus haalde ik dat allemaal prima.. met veel vrije tijd. Dit was echter wel voor die geweldige basisvorming en tweede fase of hoe dat allemaal ook mag heten.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's een goeie. Weinig school, ok. Maar leuk is echt anders. En als je een toetsweek goed wil doen, dan is leren toch ook aanbevolen.
Leuk ...![]()
![]()
Dank jequote:
Damn, anders keer je de dag en de nacht ff omquote:Op zondag 22 januari 2006 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:goeiemiddag allemaal, 15:00 kwam ik uit mijn nest, en nog even en ik sta in de kou om foto's te maken
Ik lag vanacht pas om 3 uur hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn, anders keer je de dag en de nacht ff om.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik lag vanacht pas om 3 uur hoormaar ach
quote:
De ene is opgelost en de volgende meld zich alweer aanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef qu63 het volgende:
mn geluid werkt weer
nu mn netwerkkaart nog fixen, dat klote ding stopte er net mee
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De ene is opgelost en de volgende meld zich alweer aan
Dat houd je nog wel even bwzigquote:
en ik heb de rest van de week ook nogquote:
Daarom juistquote:
hehe.. ik ken het.. het moet meteen werken..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik heb de rest van de week ook nog
maar ik wil dat het gewoon nu werkt
dat hoeft ook weer niet, als het maar goed werkt en blijft werkenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. ik ken het.. het moet meteen werken..![]()
mijn pa zijn computer is ook stuk die gebruikt nu de mijne ffquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef qu63 het volgende:
het werkt allemaal weermuziek *O *internet
nu nog het netwerk fixen op de pc van mn ma
alweer!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef D.Rose het volgende:
wederom een post van mijn hand in dit topic
Chinees hierquote:
Grieks hierquote:
Hij was nog bevroren dus het maakt niet zoveel uit.quote:
eergisteren al gehadquote:
Shoarmaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies weet ik het niet, maar in ieder geval ruik ik knoflook, en heb ik iets opgevangen over girosvlees. En van die platte broodjes, tsaziki (of hoe je 't ook schrijft) griekse salades ofzo.
komkommer, griekse yoghurt en knoflookquote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ShoarmaGriekse salade met fetakaas enzo?
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
> Cul
Te lekker.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
komkommer, griekse yoghurt en knoflook
Inderdaad, hij was net niet goed genoeg voor een inkoppertje.quote:
er was toch ook een tijdje een soort van "voetbalspel"?quote:
ik kom er nooit geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is hartstikke leuk in CUL joh![]()
Hmm ideetje ter vervanging van de bami van gister?quote:
tja, ik ben helaas niet allen thuis hierquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ideetje ter vervanging van de bami van gister?
Ik ook niet zo vaak.quote:
Ik zit er voornamelijk in de Subway en McDonalds topics.quote:
ik moet daar nog even op wachten geloof ikquote:
owquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan moet er watPeper en zout op
Om in de CUL sfeer te blijven
Een restaurant jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef Jaguarized het volgende:
Als we het toch over etenswaren hebben, jij gaat naar het restaurant vanavond GL?
ik ook, het is nog niet klaarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet daar nog even op wachten geloof ik
ik heb nog geen idee wanneer het hier klaar isquote:
Dude heeft wel eens een topic gehad dat iedere 5 minuten van TT veranderdequote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
er was toch ook een tijdje een soort van "voetbalspel"?
dat er een topic steeds heen en weer getrapt werd
dan maak jij het toch ffquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee wanneer het hier klaar is
je site doet t nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een restaurant ja
Koken op zondag![]()
Ik doe het wel eens maar ik probeer het te vermijden.
wat denk je zelfquote:
aardappelen, groente en vleesquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik heb nog geen idee wat er gegeten moet gaan worden.
is er niemand anders in huis?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
peen en uiquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Op zondagquote:
1 zieke die de hele dag nog niets gegeten heeftquote:
En wat voor restaurant gaat het worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een restaurant ja
Koken op zondag![]()
Ik doe het wel eens maar ik probeer het te vermijden.
Met rookworst, misschien een idee voor morgenquote:
dus je hebt 1 zieke thuis, en de rest was bij iemand anders op bezoek als ik het goed lees?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
1 zieke die de hele dag nog niets gegeten heeft. De rest is onderweg naar huis, zijn op ziekenbezoek geweest.
niet tevreden mee?quote:Hoor net dat ze op de terugweg naar de snackbar gaan, 't is dus duidelijk dat het patat wordt.
De jongste is ziek thuis, de rest is bij opa op bezoek geweestquote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je hebt 1 zieke thuis, en de rest was bij iemand anders op bezoek als ik het goed lees?
[..]
niet tevreden mee?
ja ook lekker, wel de echte van de hema, die haalt mijn moeder altijdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met rookworst, misschien een idee voor morgen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is zondag een andere dag dan de rest wat eten betreft
Net als zaterdag trouwens.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]Zondag is 'gemak dient de mens' dag, dan ga ik me zéker niet uitsloven.
6 dagen frustratie is genoeg...
Hemaworst is baggervetquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja ook lekker, wel de echte van de hema, die haalt mijn moeder altijd
vandaag niet peenenui, dat was gisteren nu dopertjes en tartaartje en aardappelen natuurlijk
beterschap aan beide dan maarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
De jongste is ziek thuis, de rest is bij opa op bezoek geweest.
Niet tevreden nee, ik hou niet zo van puhtattuh...
ik heb er gelukkig maar 5, nog wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
Zaterdag valt dat nog wel meequote:
dat heb ik juist andersomquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
zo'n kant-en-klaar stokbrood met kruidenboter erin?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef indahnesia.com het volgende:
het is geen spinazie met varken geworden.. tomatensoep met kruidenboter-brood.
Wat heb je gisteren gegeten?quote:
39 cent bij de Aldi.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo'n kant-en-klaar stokbrood met kruidenboter erin?
Ik heb zelf eigenlijk nergens trek in, ben helemaal geen liefhebber van de warme maaltijdquote:Op zondag 22 januari 2006 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
beterschap aan beide dan maar
dan had je zelf maar met iets anders moeten komen
ik eet het meestal wel op, maar eem lekker gevuld stokbrood met gehakt enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk nergens trek in, ben helemaal geen liefhebber van de warme maaltijd.
helaas geen plaatjesquote:
Ik sla met vrij grote regelmaat de avondmaaltijd overquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik eet het meestal wel op, maar eem lekker gevuld stokbrood met gehakt enzoeen broodmaaltijd vind ik ook wel ok
Gister wel makkelijk, turks brood met lekker belegquote:
maar dan wel 's middags genoeg of in de late avond nog wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sla met vrij grote regelmaat de avondmaaltijd over.
turks broodquote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Gister wel makkelijk, turks brood met lekker beleg.
Zou kunnen, ik heb geen idee meerquote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
Es was het vorige week maandag ook al niet patat-dag?
zoiets ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Jaguarized het volgende:
@qu:
[afbeelding]
Alleen dan minder kruidenboter.![]()
uiteraardquote:Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo'n kant-en-klaar stokbrood met kruidenboter erin?
Moet ik eerlijk zijn...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan wel 's middags genoeg of in de late avond nog wat?
ja, zoveel zit er nooit op inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Jaguarized het volgende:
@qu:
[afbeelding]
Alleen dan minder kruidenboter.![]()
Ik weet het wel zeker.quote:
Bij lange na niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, zoveel zit er nooit op inderdaad.![]()
Zelfs kruidenboter er in? Gaat dat dan niet teveel smelten als je het in de over mikt?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat kun je wel zelf doen.
eerst in de oven he.. en daarna pas wat extra's erop smerenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelfs kruidenboter er in? Gaat dat dan niet teveel smelten als je het in de over mikt?
Ohja maar dan is die kruidenboter dus koud en dat stokbrood warm....quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst in de oven he.. en daarna pas wat extra's erop smeren
maar als je iets kouds op iets warms smeert, dan wordt het koude warm.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja maar dan is die kruidenboter dus koud en dat stokbrood warm....
Jawel maar de nadruk ligt toch op het koude gedeelte, dat heb ik iig wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als je iets kouds op iets warms smeert, dan wordt het koude warm.
Niet koken is altijd prettigquote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.Toen was je nog blij dat er patat was omdat je niet hoefde te koken.
Turks brood is ook lekker.
hee.. het is jouw stokbrood, doe ermee wat je wil hequote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar de nadruk ligt toch op het koude gedeelte, dat heb ik iig wel.Of je moet het halverwege erbij in doen en dan terug in de oven doen.
Jaja, ik wissel alleen ideeen uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee.. het is jouw stokbrood, doe ermee wat je wil he![]()
ik ook.. boter laat erbij.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja, ik wissel alleen ideeen uit.
Eet smakelijk he.quote:
Van ijsmeis?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef qu63 het volgende:
Het H-woord... pam-pam-pam
de mail die ik van dr kreeg is ook zo leuk
nope, van versacekittenquote:
van: versacekittenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom zou je mail van VC moeten krijgen![]()
Geen emailadres?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
van: versacekitten
onderwerp: hey bitch
Hoe durf je om zonder mijn toestemming een nieuwe topic te openen over "Het H-woord..."?! En dan nog niet eens als quote? Pff, er kwam zowiezo een slotje ervoor en hetzelfde gebeurde met Het H-woord... pam-pam-pam Tering zeg, zal ik nu een topic openen over mijn probleem: 'Verliefd op 11-jarige nerd'? You know, fuck it. Ik open het gewoon in Klaagbak.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
van: versacekitten
onderwerp: hey bitch
Hoe durf je om zonder mijn toestemming een nieuwe topic te openen over "Het H-woord..."?! En dan nog niet eens als quote? Pff, er kwam zowiezo een slotje ervoor en hetzelfde gebeurde met Het H-woord... pam-pam-pam Tering zeg, zal ik nu een topic openen over mijn probleem: 'Verliefd op 11-jarige nerd'? You know, fuck it. Ik open het gewoon in Klaagbak.
jawel, maar die ga ik maar niet postenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen emailadres?![]()
Verliefd op de verkeerde jongen![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar die ga ik maar niet posten
Versace Kitten [versacechica@gmail.com]quote:
Ah geen hotmail. Chica.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Versace Kitten [versacechica@gmail.com]
*plaag plaag plaag*quote:
quote:
moet ze eerst 10 jaar ouder worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
dit is dr trouwens: http://x12.putfile.com/12/35912325156.jpg
Klein nadeel daaraan is dat je dan zelf ook 10 jaar ouder bentquote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet ze eerst 10 jaar ouder worden.
jawel, maar dan mag het gewoon.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Klein nadeel daaraan is dat je dan zelf ook 10 jaar ouder bent.
Mooie ogen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
dit is dr trouwens: http://x12.putfile.com/12/35912325156.jpg
stond in een US topic, maar ze had em zelf verwijderd, mar ze was gequotequote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe kom je trouwens aan die foto![]()
Over 10 jaar zal ze wel volledig uitgewoond zijn...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar dan mag het gewoon.![]()
tja, da's wellicht een nadeel.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Over 10 jaar zal ze wel volledig uitgewoond zijn...
haha.. geniaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
stond in een US topic, maar ze had em zelf verwijderd, mar ze was gequote
how rudequote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:
Oeps...quote:
Dachten ze dat ook over jou toen jij 13 was?quote:
auwquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dachten ze dat ook over jou toen jij 13 was?
Nee, ik was redelijk braaf in die tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dachten ze dat ook over jou toen jij 13 was?
zo erg vindt je het nietquote:
Interesseert me eigenlijk idd geen ene ****quote:
Hoe zag jij eruit toen je 13 was?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik was redelijk braaf in die tijd.
kut, lul, kont?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk idd geen ene ****.
Ik tel 4 dus die eerste 3 kunnen al niet.quote:
die eerste 2 zijn te kort (quote:
WIe heeft gewonnen?quote:
eerste 3quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik tel 4 dus die eerste 3 kunnen al niet.![]()
ach, sterretje meer of minderquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik tel 4 dus die eerste 3 kunnen al niet.![]()
moer?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk idd geen ene ****.
Twee dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
eerste 3
kont heeft toch echt 4 letter hoor
Niks bijzonders, gewoon 13 in een dozijn pubertje (alleen geen bubbleface, dat was dan wel weer prettigquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 13 was?![]()
zoek een idioom voor kont met 3 letters en tis niet bilquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
eerste 3
kont heeft toch echt 4 letter hoor
Was je toen een blonde godin?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon 13 in een dozijn pubertje (alleen geen bubbleface, dat was dan wel weer prettig).
fuckquote:
geen verhaaltjes op je wangquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon 13 in een dozijn pubertje (alleen geen bubbleface, dat was dan wel weer prettig).
Ik had toen de verfpotjes nog niet ontdekt, dus het was gewoon donkerblond. Godin ben ik nooit geweest... Verlegen truttebolletje komt meer in de buurt geloof ikquote:
Nope, geen braille hierquote:
voor mij wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel als het deze is
http://x12.putfile.com/12/35912325156.jpg
Fototje dan. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had toen de verfpotjes nog niet ontdekt, dus het was gewoon donkerblond. Godin ben ik nooit geweest... Verlegen truttebolletje komt meer in de buurt geloof ik.
gatquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoek een idioom voor kont met 3 letters en tis niet bil
Ik ben het helemaal met u eens voor deze keerquote:
dan ben ik het ook met je eensquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met u eens voor deze keer.
Wen er maar niet aan.
Wil ik best naar op zoek gaan, maar die stammen uit de tijd voor de pc, kan dus ff gaan durenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fototje dan. Ik ben nieuwsgierig.
zó lang geledenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil ik best naar op zoek gaan, maar die stammen uit de tijd voor de pc, kan dus ff gaan duren.
Inscannen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil ik best naar op zoek gaan, maar die stammen uit de tijd voor de pc, kan dus ff gaan duren.
nou, da's al de 2e keer vandaagquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met u eens voor deze keer.
Wen er maar niet aan.
*meezwaait maar niks zietquote:
Damn... Dat kan niet goed blijven gaanquote:
D. heeft geen msn, weet je dat nu nog nietquote:
Nope.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
D. heeft geen msn, weet je dat nu nog niet.
Ja, maar eerst in mijn geheugen graven welke foto bij welke leeftijd hoort (zo'n beetje)...quote:
als jij het niet doorverteld doe ik het ook nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn... Dat kan niet goed blijven gaan.
Alle tijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar eerst in mijn geheugen graven welke foto bij welke leeftijd hoort (zo'n beetje)...
12 tot 22 zou wel ok zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar eerst in mijn geheugen graven welke foto bij welke leeftijd hoort (zo'n beetje)...
tegelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wat ga ik dadelijk kijken
= Flodder
= American outlaws
Post eens een foto, eentje die groter is dan 4x4 pixels.quote:
je zou het ook als vragen kunnen lezenquote:
eenkennig?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah.. ik hou niet zo van zappen
een foto? Waarvan?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post eens een foto, eentje die groter is dan 4x4 pixels.![]()
![]()
ik zie geen vraagtekensquote:Op zondag 22 januari 2006 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zou het ook als vragen kunnen lezen
Voor 't archief.quote:
maar ook geen punt als afsluiting van de zin, geen enkel leesteken eigenlijk, dus dat vraagteken mag je erbij verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |