oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
ooh.. ik dacht een echte toko. ik ga wel eens naar Amsterdam, daar zit Cathay Travel (een Chinees reisburo).. als je weet wat je wil hebben ze vaak een scherp tarief.quote:
ach ja..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Is er ook eentje boos omdat ie een topic opent dat allang bestaat...New York City part XXVI
kut geluidskaartquote:
En dan is er nog iemand die hetzelfde topic opent..quote:
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan is er nog iemand die hetzelfde topic opent..![]()
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.
Rustig blijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
kut geluidskaart
met die klote drivers, het werkt niet meer
neequote:
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik 'm volgooidequote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan er ook nog wel bij. Daarom wachtte ik zonet ook geduldig op es.. want ik had al eerder wat topics voor mijn beurt geopend.
ik heb inmiddels genoeg geduld opgebouwd de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik 'm volgooide.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
die TT
hoeveel wind doe je in een band?
dat is best veel, hoe doe je dat toch, waar kan ik dat zien hoeveel ik gepost heb of iemand anders?quote:
Post 5710quote:
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaanquote:Op zondag 22 januari 2006 15:00 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
dat is best veel, hoe doe je dat toch, waar kan ik dat zien hoeveel ik gepost heb of iemand anders?
Weet je nog? Het Break out forum?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaan
Monsieur Canibal! ta ta ta ta taquote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef Tha_T het volgende:
En ik heb nu een CD gedownload met alle Efteling muziek![]()
en een complete directory met TV-Themes
ahhh leuk, ziet er allemaal best goed uit hier zeg, was wel vreemd gisteren nacht hierquote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op dat knopje rechtsboven je post met dat mannetje en dan onderaan
wat was er gisterennacht?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ahhh leuk, ziet er allemaal best goed uit hier zeg, was wel vreemd gisteren nacht hier
Die staat al een kwartier op repeatquote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Monsieur Canibal! ta ta ta ta ta
Carnaval Festival is verslavend trouwens.
Ik heb ook een aantal van die dingen gedownload.. Geniaal.. Bassie en Adriaan en zo.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die staat al een kwartier op repeat
* luistert nu Theme - The A-Team (tv)Nostalgie
aah, ok.. da's niet zo netjes natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou werd gelijk uitgescholden maar toch ook wel geholpen
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
speel eens een stukkie voor ons dan
Die zit er ook inquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal van die dingen gedownload.. Geniaal.. Bassie en Adriaan en zo.![]()
Wist k welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |