Te lekker.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
komkommer, griekse yoghurt en knoflook
Inderdaad, hij was net niet goed genoeg voor een inkoppertje.quote:
er was toch ook een tijdje een soort van "voetbalspel"?quote:
ik kom er nooit geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is hartstikke leuk in CUL joh![]()
Hmm ideetje ter vervanging van de bami van gister?quote:
tja, ik ben helaas niet allen thuis hierquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ideetje ter vervanging van de bami van gister?
Ik ook niet zo vaak.quote:
Ik zit er voornamelijk in de Subway en McDonalds topics.quote:
ik moet daar nog even op wachten geloof ikquote:
owquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan moet er watPeper en zout op
Om in de CUL sfeer te blijven
Een restaurant jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef Jaguarized het volgende:
Als we het toch over etenswaren hebben, jij gaat naar het restaurant vanavond GL?
ik ook, het is nog niet klaarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet daar nog even op wachten geloof ik
ik heb nog geen idee wanneer het hier klaar isquote:
Dude heeft wel eens een topic gehad dat iedere 5 minuten van TT veranderdequote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
er was toch ook een tijdje een soort van "voetbalspel"?
dat er een topic steeds heen en weer getrapt werd
dan maak jij het toch ffquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee wanneer het hier klaar is
je site doet t nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een restaurant ja
Koken op zondag![]()
Ik doe het wel eens maar ik probeer het te vermijden.
wat denk je zelfquote:
aardappelen, groente en vleesquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik heb nog geen idee wat er gegeten moet gaan worden.
is er niemand anders in huis?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
peen en uiquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Op zondagquote:
1 zieke die de hele dag nog niets gegeten heeftquote:
En wat voor restaurant gaat het worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een restaurant ja
Koken op zondag![]()
Ik doe het wel eens maar ik probeer het te vermijden.
Met rookworst, misschien een idee voor morgenquote:
dus je hebt 1 zieke thuis, en de rest was bij iemand anders op bezoek als ik het goed lees?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
1 zieke die de hele dag nog niets gegeten heeft. De rest is onderweg naar huis, zijn op ziekenbezoek geweest.
niet tevreden mee?quote:Hoor net dat ze op de terugweg naar de snackbar gaan, 't is dus duidelijk dat het patat wordt.
De jongste is ziek thuis, de rest is bij opa op bezoek geweestquote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je hebt 1 zieke thuis, en de rest was bij iemand anders op bezoek als ik het goed lees?
[..]
niet tevreden mee?
ja ook lekker, wel de echte van de hema, die haalt mijn moeder altijdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met rookworst, misschien een idee voor morgen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is zondag een andere dag dan de rest wat eten betreft
Net als zaterdag trouwens.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]Zondag is 'gemak dient de mens' dag, dan ga ik me zéker niet uitsloven.
6 dagen frustratie is genoeg...
Hemaworst is baggervetquote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja ook lekker, wel de echte van de hema, die haalt mijn moeder altijd
vandaag niet peenenui, dat was gisteren nu dopertjes en tartaartje en aardappelen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |