4,5..ook prima!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Huntelaar 9 miljoen kost, dan minimaal de helft voor Anouar Diba, in mijn ogen de beste rechtbuiten van Nederland, ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
Ja dat is een wereldprestatiequote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
In principe niet, maar vergeet dat ze beiden het halen daar waar ze horen. Ik gun het hem, zo ook Aissati.quote:
Ja hoi DK. Stop nou maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je hem zo slecht? Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.²
Ohquote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
DK? Dit is een vaste fok user hoor.
Wel een kloon hoorquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef marsu het volgende:
En niemand die het over de briljante tactische omzetting van Blind heeft. Hij zette Rosales linkshalf en Urby rechtsbuiten, dit leidde tot de zege.
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.quote:
Vraagje:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
En wat is "DK" ?²
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vraagje:
Bent u misschien Martin van Geel die hier wat proefballonnetjes oplaat, in de hoop dat de experts hier wel wat knopen kunnen doorhakken?
Van elke Marokkaanse voetballer denk ik eerder...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mij![]()
Hou eens op met tong nadoenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.²
Hij toont spirit en speelt redelijk: correct. Hij pikt zijn goaltjes mee: correct.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Steeven het volgende:
Waarom willen ze Charisteas eigenlijk dumpen? Ik vind hem één van de weinige die spirit toont en nog redelijk speelt ook. Plus hij pikt zijn goaltjes mee. Of zie ik dat verkeerd.
Begrijpelijk, maar het zou niet verkeerd zijn een spits als Harry op de bank te hebben dan. Dat zal wel te duur wezen wsquote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef marsu het volgende:
[..]
Hij toont spirit en speelt redelijk: correct. Hij pikt zijn goaltjes mee: correct.
Het probleem zit echter ergens anders. Harry is een aankoop van Ronald "Donald" Koeman.
Zowel Blind als Van Geel zijn niet erg gecharmeerd van de 4-4-2 spits. Huntelaar is een echte 4-3-3 spits en aangezien Ajax naar dit systeem terugwil is het logisch dat The Hunter de voorkeur geniet boven Harry. Dan Rosenberg, ook een 4-4-2 spits, maar hij is nog jong en is nog te vormen. Ook toonde hij aan ook in het 4-3-3 systeem te kunnen scoren. Daarbij is Rosenberg een aankoop van Blind en zal hij eerder het voordeel van de twijfel krijgen dan Harry.![]()
Hehe, uiteraard. Twente uit is toch geen makkelijke pot, ik ben er wel tevreden mee. Geluk heb je ook soms nodig.quote:
Op dit moment wel. Heeft hij gewoon gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef 2Drix het volgende:
Egbers: Is HSV beter dan Ajax?
VDV: Ja...
[afbeelding]
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef 2Drix het volgende:
Egbers: Is HSV beter dan Ajax?
VDV: Ja...
[afbeelding]
quote:
Wat zijn jullie opzienbarend realistischquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op dit moment wel. Heeft hij gewoon gelijk in
Bijna iedereen in dit topic, altijd al geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:10 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie opzienbarend realistisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |