Macka, Harry en the Hunter.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:06 schreef marsu het volgende:
Macka is de bijnaam van de goalgetter Markus Rosenberg.
op beide zit ik niet te wachtenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Als Johantje Cruijff nou eindelijk een man met ballen wordt gaat hij op de troon zitten. Hij kan dus alleen maar zijn "wijze" woorden uiten vanaf zn eigen gemaakte voetbalpleintjes.
Ajax moet gewoon Bol.com als sponsor nemen ofzo, misschien zal het dan nog beter gaan
Alsjeblieft zeg, doe het dan ook goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:06 schreef marsu het volgende:
Macka is de bijnaam van de goalgetter Markus Rosenberg.
7 in de competitie uit 17 optredens. Harry ook 7, uit 11.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:19 schreef Black-Death het volgende:
Hoeveel heeft Rosenberg er nu gescoord dit seizoen?
Je mag hier een eigen mening hebben hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik noem hem prutser
geintje natuurlijk (of niet)
Thnxquote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
7 in de competitie uit 17 optredens. Harry ook 7, uit 11.
In de CL Rosenberg 2 x.
Twee geweldige aankopen dusquote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
7 in de competitie uit 17 optredens. Harry ook 7, uit 11.
In de CL Rosenberg 2 x.
Tja ik ben er nog niet helemaal uitquote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je mag hier een eigen mening hebben hoor.
Precies. En dan die Klaas Jan: 0 uit 2! Nul! NUL! NULLLLLLLLLL! Waardeloze aanwinst.quote:
Dat wordt inderdaad uitfluiten de volgende wedstrijdquote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. En dan die Klaas Jan: 0 uit 2! Nul! NUL! NULLLLLLLLLL! Waardeloze aanwinst.
Sorry maar die matige column hebben we nou wel gelezenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Wel een vrij matige wedstrijd.
Maar marsu is dus de newbie die Lindenbergh-fan is? Zie http://frontpage.fok.nl/column/3657/1
Ga jij vertrekken ??quote:Op zondag 22 januari 2006 16:35 schreef Backhander het volgende:
Gaat Danny Blind ook vertrekken?
2 puntjes ingelopen. 't Is wat, maar zet geen zoden aan de dijk. Winnen in Rotterdam, als dat gebeurt dan kan de vlag weer een keer uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef Tvduijn het volgende:
Hmm f'noord gelijkgespeeld, al met al geen slecht weekend voor ajax...
Niet mee eens zijn is iets anders dan een matige column.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Sorry maar die matige column hebben we nou wel gelezen![]()
Mag je blij zijn met 1 punt. Helaas is dat de huidige realititeit.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
Er komt een onwijs lekkere serie wedstrijden aan. Utrecht, Feyenoord, Ado
Dat was zijn punt niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet mee eens zijn is iets anders dan een matige column.
Lekker misschien, maar op dit moment moet je eerder bang zijn voor dat soort wedstrijden dan dat je er met een positief 'daar valt iets te halen' heen gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef PLAE@ het volgende:
Er komt een onwijs lekkere serie wedstrijden aan. Utrecht, Feyenoord, Ado
och dan staat het resultaat weer gelijk voor dit seizoen, en staan wij nog steeds ruim voorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
2 puntjes ingelopen. 't Is wat, maar zet geen zoden aan de dijk. Winnen in Rotterdam, als dat gebeurt dan kan de vlag weer een keer uit.
Ik wees op de reactie vam marsu in dat verband.quote:
Sorry Ajax.nl, maar waar gaat dit over. Wat een argumentatie.quote:Dat Boschker boven zichzelf uitsteeg liet zich makkelijk verklaren: de oud-Ajacied keepte zijn vierhonderdste wedstrijd in de Eredivisie én als speler van FC Twente. Na een huldiging met cadeau's en mooie woorden, kon de doelwachter niet veel anders dan een dijk van een wedstrijd keepen.
Is hem dit gelukt? Of schatte hij zichzelf te hoog in?quote:,,Ik wil nu vier jaar bij Ajax spelen, en misschien krijg ik daarna de kans om naar het buitenland te gaan. Ik concentreer me nu eerst op Ajax, daar wil ik een goede prestatie neerzetten. Engeland, Spanje of Italie hebben mijn voorkeur, maar dat zie ik dan wel."
Dat zijn gewoon wedstrijden die op zichzelf staanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lekker misschien, maar op dit moment moet je eerder bang zijn voor dat soort wedstrijden dan dat je er met een positief 'daar valt iets te halen' heen gaat.![]()
Ben je nou tong80 aan het naapen?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Een citaat van Boukhari in 2002:
[..]
Is hem dit gelukt? Of schatte hij zichzelf te hoog in?²
True that.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wedstrijden die op zichzelf staan.
x2quote:Op zondag 22 januari 2006 16:50 schreef Radegast het volgende:
en vervolgens een afstraffing van Internazionale...
Ik ben een (te) optimistische slet, maar: Inter valt te pakken.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:50 schreef Radegast het volgende:
Minimaal vijf punten uit de komende drie competitiewedstrijden, let maar op.
Vervolgens vliegen we eruit in de beker, dan tegen het altijd lastige RBC, en vervolgens een afstraffing van Internazionale...
Ik teken er voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Vijf punten... Winst bij Feye dus en dan draws tegen ADO en FCU?
Ik verwacht winst tegen Utrecht, draw tegen Feyenoord en ook tegen ADO.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Vijf punten... Winst bij Feye dus en dan draws tegen ADO en FCU?
Ja, wel door Barcelona, Chelsea, Olympique Lyon etc, maar niet door Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ben een (te) optimistische slet, maar: Inter valt te pakken.
ah jawel johquote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, wel door Barcelona, Chelsea, Olympique Lyon etc, maar niet door Ajax.![]()
Zou een betere aanwinst zijn dan Jenner, maar ook wat duurder.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Open maar een topic over onbekende voetbalhelden met een mooie OP ofzo, Zairi heeft op dit moment helemaal niks met Ajax van doen dus hoef je er hier op een opmerking na niet over uit te wijden.
Ik ga ook wel ff kijken denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 16:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben benieuwd of VDV nog iets over ajax te zeggen heeft vanavond bij SV
Misschien is hij aan het trainen met Bryan Roy...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef twi het volgende:
Rosales gaf zowaar voor de 2e keer op rij een succesvolle voorzet. Zou het dan toch?
Dat lijkt me niet, want hij liep zichzelf zelden vast vandaagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Misschien is hij aan het trainen met Bryan Roy...
Is die Wormgoor echt wat, of zegt die knipoog genoeg?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Alleen op voorgeven. Ach, volgend seizoen Vito Wormgoor rechtsbuiten.
Ik bibber er nu al van.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef Silenus het volgende:
Euh jongens, Willem II thuis komt er nog tussen op woendag 8 februari.
Dat laatste ben ik niet zeker van. Maar het feit dat Vito bij DOVO nog geen echte basisplaats heeft zegt ook wel genoeg. Tegen ons mocht hij invallen, toen viel ie niet op. Maar goed, hij was toen nog 16.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Is die Wormgoor echt wat, of zegt die knipoog genoeg?Ik bedoel, leuk als je het bij de amateurs redelijk doet, maar daar zou Boukhari ook elke week vier goals maken.
Dit staat op vi.nl (heb de wedstrijd zelf niet gezien).quote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef twi het volgende:
Rosales gaf zowaar voor de 2e keer op rij een succesvolle voorzet. Zou het dan toch?
quote:De goal van Ajax kwam van Markus Rosenberg die een van de weinige goede voorzetten van Mauro Rosales binnen kopte.
Blind wl Huntelaar graag in de basis hebben, maar weet totaal niet wat hij met hem aanmoet. Hij probeert een systeem te creëren dat tussen 4-3-3 en 4-4-2 in zit, wat natuurlijk nooit kan werken. Zowel de aanvallers als middenvelders weten totaal niet wat ze hiermee aanmoeten.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Er wordt echt totaal geen progressie geboekt, vandaag was het veldspel weer uitermate zwak. De verdediging schutterde en de samenhang tussen de spitsen was slecht. Wat doet Rosenberg in godsnaam op de linksbuiten plaats? Waarom creer je in het 1e half uur maar 1 kans?
Ik heb teveel twijfels. Het resultaat verbloemt iig een hoop vandaag.
Het duo Grygera - Escude vond ik het anders aardig goed doen... Vraag me dan ook af waarom dat uit elkaar is gehaald...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind wl Huntelaar graag in de basis hebben, maar weet totaal niet wat hij met hem aanmoet. Hij probeert een systeem te creëren dat tussen 4-3-3 en 4-4-2 in zit, wat natuurlijk nooit kan werken. Zowel de aanvallers als middenvelders weten totaal niet wat ze hiermee aanmoeten.
En wat betreft de verdediging, die is al slecht sinds Koeman. Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest opmerkelijke, beide trainers waren fantastische verdedigers, maar onder hun leiding is de verdediging steeds uitermate zwak. Dan klopt er toch echt iets niet.
Omdat Escude naar Sevilla isquote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het duo Grygera - Escude vond ik het anders aardig goed doen... Vraag me dan ook af waarom dat uit elkaar is gehaald...
idd flauwquote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Escude naar Sevilla is
Flauw, ik weet het
Ik vond het ook wel opmerkelijk dat het leek dat Charisteas de man was die voor het meeste gevaar zorgde.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Opmerkelijk is trouwens dat de vijf minuten na het uitvallen van Sneijder beter waren dan de 40 er voor.
Dat waren de meeuwenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Fluitconcert in de Galgenwaard in de rust, niemand die je er over hoort...
Wie mag deze keer het topic report knopje drukken?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Diba eigenlijk niets voor Ajax? Sierlijke technische speler met overzicht.²
Vind je hem zo slecht? Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie mag deze keer het topic report knopje drukken?
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat jij daar fan van bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.
3 miljoen, mag je hem hebben!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Diba eigenlijk niets voor Ajax? Sierlijke technische speler met overzicht.²
Als Huntelaar 9 miljoen kost, dan minimaal de helft voor Anouar Diba, in mijn ogen de beste rechtbuiten van Nederland, ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.quote:
4,5..ook prima!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Huntelaar 9 miljoen kost, dan minimaal de helft voor Anouar Diba, in mijn ogen de beste rechtbuiten van Nederland, ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
Ja dat is een wereldprestatiequote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
In principe niet, maar vergeet dat ze beiden het halen daar waar ze horen. Ik gun het hem, zo ook Aissati.quote:
Ja hoi DK. Stop nou maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je hem zo slecht? Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.²
Ohquote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
DK? Dit is een vaste fok user hoor.
Wel een kloon hoorquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef marsu het volgende:
En niemand die het over de briljante tactische omzetting van Blind heeft. Hij zette Rosales linkshalf en Urby rechtsbuiten, dit leidde tot de zege.
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.quote:
Vraagje:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
En wat is "DK" ?²
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vraagje:
Bent u misschien Martin van Geel die hier wat proefballonnetjes oplaat, in de hoop dat de experts hier wel wat knopen kunnen doorhakken?
Van elke Marokkaanse voetballer denk ik eerder...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mij![]()
Hou eens op met tong nadoenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |