Jij leeft nog in 1993 of watquote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef marsu het volgende:
Ajax wint binnen 2 jaar de wereldbeker onder leiding van Danny Blind. Let op mijn woorden stelletje pessimisten!
Ik durf het niet te zeggen, aar het klopt wel. Iets wat je bij Ajax gewoon mistquote:Op zondag 22 januari 2006 14:29 schreef Fok_you het volgende:
en bij feyenoord hebben we daar kuyt paauwe en lodewijks voor
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef marsu het volgende:
Ajax wint binnen 2 jaar de wereldbeker onder leiding van Danny Blind. Let op mijn woorden stelletje pessimisten!
Bij pappie op schootquote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ach die Feyenoorders..... Ajax zal wel weer winnen in de Kuip. Dan zijn het weer huilende jongetjes op tv.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ach die Feyenoorders..... Ajax zal wel weer winnen in de Kuip. Dan zijn het weer huilende jongetjes op tv.
Die mag zich best de 2-1 van Twente aanrekenen. Voor de rest doet hij gewoon heel veel fout.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef VoreG het volgende:
Heitinga is helemaal dramatisch...
Ik denk dat Blind na de noodzakelijke wissel van Sneijder meer druk vooruit wilde hebben, ik zie er wel wat in. En het werkte ook, de laatste vijf minuten voor rust waren gewoon goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat we gewonnen hebben, goed voor het vertrouwen dat we op deze manier terugkomen. Goede goal van Rosenberg!
Maar schandalig weer hoor. Slecht dekken, slechte passes, wederom een DRAMATISCH wisselbeleid. Blind brengt in de 41ste minuut Charisteas voor Sneijder en in de 81ste minuut bij 2-1 achter haal je Rosenberg eraf en breng je Emanuelson. Ik zie de logica echt niet meer. Dat doe je dan toch andersom?
In ieder geval mooi dat we 3 punten hebben, laten we het daar maar bij houden.
Exact ja. Ook al zoveel mazzel.quote:
Omdat Heitinga veel beter kan worden dan SQD, Nederlands is, bij Ajax is opgeleid en veelzijdiger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Waarom verkocht Ajax Heitinga nou niet in plaats van SQD![]()
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Heitinga veel beter kan worden dan SQD, Nederlands is, bij Ajax is opgeleid en veelzijdiger is.
Geen excuus maar hij hoort niet op rechtsback.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.
Mokumrulez.nlquote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De Arena heeft nieuwe verlichting trouwens
[afbeelding]
Wordt steeds meer een Ajax stadion
Nu de stoeltjes en de omloop nog.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt steeds meer een Ajax stadion
Ach we mochten wel weer een keer mazzel hebben ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mokumrulez.nl![]()
Feli met de overwinning jongens, nou niet meer zeiken als PSV de volgende keer mazzelt he?![]()
maar wij staan nog 5 mazzelwedstrijden achterquote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mokumrulez.nl![]()
Feli met de overwinning jongens, nou niet meer zeiken als PSV de volgende keer mazzelt he?![]()
Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een jaar op de bank gezeten, speelde toen 2 kutwedstrijden en een stuk of 6 a 7 goede wedstrijden, speelt nu weer wat minder, maar heb er vertrouwen in dat er weer progressie in komt.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.
Lul niet zo dom. De enige die we hier weg willen ben jij.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef Fok_you het volgende:
toch was heitinga 2 jaar geleden nog zo goed, een groot talent, de opvolger van stam, oranjeklant etc.....wat is dat toch met ajax de laatste tijd ze hebben de spelers er lopen en ze floppen achter elkaar....
kaasham 'the hunter' staat ook 2 wedstrijden droog gelijknog 3 erbij en hij wordt ook uitgefloten en iedereen wil hem weg
Nee joh.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
tyfus. Was het weer lucky Ajax?
Mwah. 2 fouten van Twente op het einde.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Ajax was wel beter dus tsja.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Helemaal goed is misschien net iets teveel van het goede, maar ik hoop zeker met je meequote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef Silenus het volgende:
Zelfde scenario voor Feyenoord uit en m'n seizoen is toch nog een beetje goed.
Hoezo weer?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Zal ik?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.![]()
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.![]()
SSST SSST SSST.quote:Coolen: Winst niet onverdiend [wijzig]
Twente-trainer Rini Coolen noemde de winst van Ajax niet onverdiend, gezien de wedstrijd en de kansen van Ajax. Dat Ajax toch nog wist te winnen was zuur voor zijn team, aldus Coolen
Ajax Netwerk Scorebord
Van Geel is ook niet gek, die ziet ook dat Blind er een potje van maakt, en zit al een lijstje met opvolgers te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef mbn het volgende:
Ik zie Blind echt klassieke tactische fouten maken en het ergste vind ik dat doordat hij spelers op verkeerde plekken gebruikt, die spelers steeds meer aan zelfvertrouwen verliezen. Ik ben benieuwd of dit seizoen nog iemand binnen Ajax de harde beslissing durft te nemen om Blind te ontslaan. Anders hoop ik maar dat er na dit seizoen een stevige evaluatie volgt, zodat in de voorbereiding op volgend seizoen een nieuwe trainer echt lijn in het spel kan brengen.
Kikkertjequote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
http://img18.imageshack.us/img18/8338/ajax110zr.gif
Mooie goal zeg
ziet er goed uit, ook vloeiende aanval?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
http://img18.imageshack.us/img18/8338/ajax110zr.gif
Mooie goal zeg
Mee eens. Z'n voorzetten waren zo nu en dan best goed vandaag. Rosenberg scoorde ook koppend uit zo'n voorzet van Rosales.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef BadRabbit het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik Rosales weer steeds beter vind gaan spelen?Die jongen komt er echt nog wel.
Is er geen Nederlandse club of een club uit Engeland die interesse voor hem hadden.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat deze aanvaller van Sochaux transfervrij weg kan. Is het misschien iets voor Ajax? Hij is een zeer technische voetballer, in de stijl van Ronaldinho.
Kijk hier: http://www.jaouadzairi.net/²
Nee. Nu is het wel duidelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er geen Nederlandse club of een club uit Engeland die interesse voor hem hadden.²
Ik kan er met mijn pet niet bij dat een topspeler als hij niet benaderd is door Ajax, een club in nood op zoek naar goede buitenspelers.quote:
Open er een topic overquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn pet niet bij dat een topspeler als hij niet benaderd is door Ajax, een club in nood op zoek naar goede buitenspelers.²
Waar kan ik dan wel terecht over hem?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Je lijkt z'n zaakwaarnemer wel, laten we het maar weer over Ajax gerelateerde zaken hebben.
Begrijp je de boodschap nu niet? Stop hier aub mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar kan ik dan wel terecht over hem?²
Boodschap is dat ik hier in het Ajax topic ben, waar moet ik het wel posten vraag ik?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begrijp je de boodschap nu niet? Stop hier aub mee.
Het is toch weer onvoorstelbaar dat Blind hem niet in de basis opstelt. En de volgende keer doet hij het weer niet....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:30 schreef S-Two het volgende:
Emanuelsson, mooi dat hij de winnende heeft gemaakt, de man die de hele eerste seizoenshelft goed speelde.
Ik vind het aan de ene kant ook raar, maar misschien is het ook wel goed. Als je ziet hoe het bij alle talenten gaat (Babel, Maduro, Heitinga etc..) krijgen ze allemaal na een tijdje een behoorlijke terugval. Misschien dat het zo bij Urby wat meevalt? (Al had ik hem zelf denk ik wel gewoon opgestelt hoor).quote:Op zondag 22 januari 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is toch weer onvoorstelbaar dat Blind hem niet in de basis opstelt. En de volgende keer doet hij het weer niet....
Is nog niet 100% fit, krijgt even wat rust wat ook wel logisch is. Tegen utrecht zal hij wel weer spelen denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is toch weer onvoorstelbaar dat Blind hem niet in de basis opstelt. En de volgende keer doet hij het weer niet....
ik denk dat zulke dingen juist die terugval veroorzakenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant ook raar, maar misschien is het ook wel goed. Als je ziet hoe het bij alle talenten gaat (Babel, Maduro, Heitinga etc..) krijgen ze allemaal na een tijdje een behoorlijke terugval. Misschien dat het zo bij Urby wat meevalt? (Al had ik hem zelf denk ik wel gewoon opgestelt hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |