Jij leeft nog in 1993 of watquote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef marsu het volgende:
Ajax wint binnen 2 jaar de wereldbeker onder leiding van Danny Blind. Let op mijn woorden stelletje pessimisten!
Ik durf het niet te zeggen, aar het klopt wel. Iets wat je bij Ajax gewoon mistquote:Op zondag 22 januari 2006 14:29 schreef Fok_you het volgende:
en bij feyenoord hebben we daar kuyt paauwe en lodewijks voor
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef marsu het volgende:
Ajax wint binnen 2 jaar de wereldbeker onder leiding van Danny Blind. Let op mijn woorden stelletje pessimisten!
Bij pappie op schootquote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ach die Feyenoorders..... Ajax zal wel weer winnen in de Kuip. Dan zijn het weer huilende jongetjes op tv.
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ach die Feyenoorders..... Ajax zal wel weer winnen in de Kuip. Dan zijn het weer huilende jongetjes op tv.
Die mag zich best de 2-1 van Twente aanrekenen. Voor de rest doet hij gewoon heel veel fout.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef VoreG het volgende:
Heitinga is helemaal dramatisch...
Ik denk dat Blind na de noodzakelijke wissel van Sneijder meer druk vooruit wilde hebben, ik zie er wel wat in. En het werkte ook, de laatste vijf minuten voor rust waren gewoon goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat we gewonnen hebben, goed voor het vertrouwen dat we op deze manier terugkomen. Goede goal van Rosenberg!
Maar schandalig weer hoor. Slecht dekken, slechte passes, wederom een DRAMATISCH wisselbeleid. Blind brengt in de 41ste minuut Charisteas voor Sneijder en in de 81ste minuut bij 2-1 achter haal je Rosenberg eraf en breng je Emanuelson. Ik zie de logica echt niet meer. Dat doe je dan toch andersom?
In ieder geval mooi dat we 3 punten hebben, laten we het daar maar bij houden.
Exact ja. Ook al zoveel mazzel.quote:
Omdat Heitinga veel beter kan worden dan SQD, Nederlands is, bij Ajax is opgeleid en veelzijdiger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Waarom verkocht Ajax Heitinga nou niet in plaats van SQD![]()
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Heitinga veel beter kan worden dan SQD, Nederlands is, bij Ajax is opgeleid en veelzijdiger is.
Geen excuus maar hij hoort niet op rechtsback.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.
Mokumrulez.nlquote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De Arena heeft nieuwe verlichting trouwens
[afbeelding]
Wordt steeds meer een Ajax stadion
Nu de stoeltjes en de omloop nog.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt steeds meer een Ajax stadion
Ach we mochten wel weer een keer mazzel hebben ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mokumrulez.nl![]()
Feli met de overwinning jongens, nou niet meer zeiken als PSV de volgende keer mazzelt he?![]()
maar wij staan nog 5 mazzelwedstrijden achterquote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mokumrulez.nl![]()
Feli met de overwinning jongens, nou niet meer zeiken als PSV de volgende keer mazzelt he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |