abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 12:03:42 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34373180
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:01 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel raar dat toen Mitea speelde hij zelfs af en toe uitgefloten werd en nu hij geblesseerd is iedereen roept om zijn terugkeer alsof hij de verlosser is. Mitea is best een leuke voetballer, maar hij heeft (had) iig geen goede voorzet. Ik vind het mooi als hij er weer bij is maar er moet gewoon nog een goede linksbuiten komen.

Daarnaast geloof ik wel wat Van der Vaart gister zei.
Mitea... dan heb ik nog liever Diba op de flank....
pi_34373183
quote:
Die Bemühungen von Borussia Dortmund, den Holländer Nigel de Jong (21) unter Vertrag zu nehmen, haben an Intensität gewonnen. Offenbar drücken die BVB-Verantwortlichen mächtig aufs Tempo. Sie arbeiten mit Hochdruck daran, den Allrounder von Ajax Amsterdam nach Möglichkeit noch in dieser Woche zu präsentieren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34373194
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Sneijder ook waarschijnlijk 4 tot 6 weken dr uit, jammer weer..
Kutzooi. Die gaat Ajax - Inter missen.
pi_34373300
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]
Ik denk dat Ajax De Jong nog niet wilt laten gaan. Met het oog op o.a. de CL is hij nog te belangrijk.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:09:13 #255
82589 S-Two
barba macacu
pi_34373359
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Kutzooi. Die gaat Ajax - Inter missen.
Dan misschien maar spelen met Charisteas als diepe spits en met Huntelaar erachter? Volgens mij las ik dat ze zo gister ook hebben gespeelt toen Sneijder uitviel. Tegen Inter is dat wel erg aanvallend misschien maar ik denk dat het tegen Utrecht best te proberen is.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34373399
Gewoon Boukarhi opstellen op de plek van Sneijder ...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 23 januari 2006 @ 12:11:13 #257
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34373414
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gewoon Boukarhi opstellen op de plek van Sneijder ...
misschien de missing link op die plek
pi_34373422
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dan misschien maar spelen met Charisteas als diepe spits en met Huntelaar erachter? Volgens mij las ik dat ze zo gister ook hebben gespeelt toen Sneijder uitviel. Tegen Inter is dat wel erg aanvallend misschien maar ik denk dat het tegen Utrecht best te proberen is.
ik denk dat er in de vedediging toch iets gaat missen tegen inter. ik weet nog niet wat maar wel iets. dus dan kunnen ze denk ik beter vol op de aanval. en met een tegen aanval iedereen terug behalve de spits

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 12:20:53 ]
pi_34373509
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Rationeel gezien zal het allemaal best op te lossen zijn, maar als je ziet hoe belangrijk Sneijder voor de groep is, blijft het een ongelofelijke domper. Voor mijn gevoel kan dit best wel eens beslissend zijn voor die wedstrijd tegen Inter.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:52:04 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34374570
quote:
Voorverkoop Feyenoord - Ajax uitgesteld

Ajax stelt de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006 uit. Reden voor het uitstel is dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Knelpunt in de onderhandeling is de verdeling van aansprakelijkheidsrisico's in verband met eventuele schades. Zodra de onderhandelingen tussen Ajax en de NS zijn afgerond zal de club hierover nader berichten.

De Rotterdamse overheid heeft, zoals te doen gebruikelijk, voor deze risicowedstrijd bepaald dat Ajax-supporters alleen met een verplichte trein-combi naar de Kuip kunnen reizen. Dat wil zeggen dat zij alleen een toegangskaart kunnen kopen in combinatie met een treinkaart en dat een andere manier van aanreizen niet is toegestaan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 23 januari 2006 @ 12:54:07 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34374646
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Rationeel gezien zal het allemaal best op te lossen zijn, maar als je ziet hoe belangrijk Sneijder voor de groep is, blijft het een ongelofelijke domper. Voor mijn gevoel kan dit best wel eens beslissend zijn voor die wedstrijd tegen Inter.
Ja, want met hem kunnen we Inter best hebben zeker? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34374700
Tja, je weet nooit hoe het zou zijn gegaan als een speler er wel of niet bij was. Sneijder kan beslissend zijn, maar tegen Inter zie ik met of zonder Sneijder erg weinig kans...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 januari 2006 @ 12:55:51 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34374718
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want met hem kunnen we Inter best hebben zeker? .
Zonder Sneijder heeft Inter misschien een kleine kans om te winnen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 23 januari 2006 @ 12:57:08 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34374760
.

Ik denk dat we blij mogen zijn als de score voor Inter in de enkele cijfers blijft .
Get woke, go broke!
pi_34374776
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Doc het volgende:

[..]

Zonder Sneijder heeft Inter misschien een kleine kans om te winnen ...
De A1 van Inter zou dan inderdaad een kleine kans hebben om te winnen. Ajax speelt echter tegen Adriano, Stankovic en consorten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:57:59 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34374790
Zdenek Grygera kan met twee goede dagen Adriano wel aan, verder ben ik niet echt weg van Internazionale.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 januari 2006 @ 13:01:18 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34374898
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

De A1 van Inter zou dan inderdaad een kleine kans hebben om te winnen. Ajax speelt echter tegen Adriano, Stankovic en consorten
Wie? Die rollen we gewoon op!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_34375060
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera kan met twee goede dagen Adriano wel aan, verder ben ik niet echt weg van Internazionale.
Je zult maar Cambiasso, Stankovic, Martins, Cordoba, Figo, Zanetti, Samuel, Pizarro, Solari en Veron in je selectie hebben zitten, dan moet je wel heel erg slecht zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34375158
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je zult maar Cambiasso, Stankovic, Martins, Cordoba, Figo, Zanetti, Samuel, Pizarro, Solari en Veron in je selectie hebben zitten, dan moet je wel heel erg slecht zijn
ach dat je genoeg geld hebt om grote namen te kopen wil niet zeggen dat je ook kan voetballen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 23 januari 2006 @ 13:12:52 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34375245
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach, ik volg het Italiaanse voetbal nauwgezet en kan vertellen dat Internazionale als team geen indruk maakt op mij, ook al heeft het de beschikking over geweldige voetballers.
pi_34375438
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, ik volg het Italiaanse voetbal nauwgezet en kan vertellen dat Internazionale als team geen indruk maakt op mij, ook al heeft het de beschikking over geweldige voetballers.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze zich laten verrassen/beangstigd raken door namen als Rosenberg, Grygera, Maduro en Huntelaar?
pi_34375443
T is daarentegen wel een kutploeg om tegen te voetballen.. Je scoort er moeilijk tegen en als hun op 1-0 komen is t moeilijk om erdoor heen te komen..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 23 januari 2006 @ 13:21:38 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34375537
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze zich laten verrassen/beangstigd raken door namen als Rosenberg, Grygera, Maduro en Huntelaar?
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt en onderschatting kan voor een verrassing zorgen, als je er van tevoren niet ingeloofd, gaat het zeker niet lukken. Dus ik hoop op een stuntje van Ajax, ook al zal die kans klein zijn.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:28:01 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34375731
Inter onderschat Ajax echt niet hoor. Die voetballen zoals altijd tegen Ajax "laat ze maar komen, tot de 16. En ze tikken er zelf 1 in..."
Get woke, go broke!
  maandag 23 januari 2006 @ 13:30:59 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34375833
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Inter onderschat Ajax echt niet hoor. Die voetballen zoals altijd tegen Ajax "laat ze maar komen, tot de 16. En ze tikken er zelf 1 in..."
Toen Ajax eerste stond in de eredivisie, werd de club niet onderschat. Nu Ajax vierde staat, met elf punten achterstand op de nummer drie, kan onderschatting er echt wel insluipen. Toen FC Porto in eigen land een moeilijke periode beleefde, verloor Internazionale ook met 2-0 in Portugal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')