Mitea... dan heb ik nog liever Diba op de flank....quote:Op maandag 23 januari 2006 12:01 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel raar dat toen Mitea speelde hij zelfs af en toe uitgefloten werd en nu hij geblesseerd is iedereen roept om zijn terugkeer alsof hij de verlosser is. Mitea is best een leuke voetballer, maar hij heeft (had) iig geen goede voorzet. Ik vind het mooi als hij er weer bij is maar er moet gewoon nog een goede linksbuiten komen.
Daarnaast geloof ik wel wat Van der Vaart gister zei.

quote:Die Bemühungen von Borussia Dortmund, den Holländer Nigel de Jong (21) unter Vertrag zu nehmen, haben an Intensität gewonnen. Offenbar drücken die BVB-Verantwortlichen mächtig aufs Tempo. Sie arbeiten mit Hochdruck daran, den Allrounder von Ajax Amsterdam nach Möglichkeit noch in dieser Woche zu präsentieren.

Kutzooi. Die gaat Ajax - Inter missen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Sneijder ook waarschijnlijk 4 tot 6 weken dr uit, jammer weer..

Ik denk dat Ajax De Jong nog niet wilt laten gaan. Met het oog op o.a. de CL is hij nog te belangrijk.quote:

Dan misschien maar spelen met Charisteas als diepe spits en met Huntelaar erachter? Volgens mij las ik dat ze zo gister ook hebben gespeelt toen Sneijder uitviel. Tegen Inter is dat wel erg aanvallend misschien maar ik denk dat het tegen Utrecht best te proberen is.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kutzooi. Die gaat Ajax - Inter missen.

misschien de missing link op die plekquote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gewoon Boukarhi opstellen op de plek van Sneijder ...

ik denk dat er in de vedediging toch iets gaat missen tegen inter. ik weet nog niet wat maar wel iets. dus dan kunnen ze denk ik beter vol op de aanval. en met een tegen aanval iedereen terug behalve de spitsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan misschien maar spelen met Charisteas als diepe spits en met Huntelaar erachter? Volgens mij las ik dat ze zo gister ook hebben gespeelt toen Sneijder uitviel. Tegen Inter is dat wel erg aanvallend misschien maar ik denk dat het tegen Utrecht best te proberen is.

Rationeel gezien zal het allemaal best op te lossen zijn, maar als je ziet hoe belangrijk Sneijder voor de groep is, blijft het een ongelofelijke domper. Voor mijn gevoel kan dit best wel eens beslissend zijn voor die wedstrijd tegen Inter.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan misschien maar spelen met Charisteas als diepe spits en met Huntelaar erachter? Volgens mij las ik dat ze zo gister ook hebben gespeelt toen Sneijder uitviel. Tegen Inter is dat wel erg aanvallend misschien maar ik denk dat het tegen Utrecht best te proberen is.

quote:Voorverkoop Feyenoord - Ajax uitgesteld
Ajax stelt de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006 uit. Reden voor het uitstel is dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Knelpunt in de onderhandeling is de verdeling van aansprakelijkheidsrisico's in verband met eventuele schades. Zodra de onderhandelingen tussen Ajax en de NS zijn afgerond zal de club hierover nader berichten.
De Rotterdamse overheid heeft, zoals te doen gebruikelijk, voor deze risicowedstrijd bepaald dat Ajax-supporters alleen met een verplichte trein-combi naar de Kuip kunnen reizen. Dat wil zeggen dat zij alleen een toegangskaart kunnen kopen in combinatie met een treinkaart en dat een andere manier van aanreizen niet is toegestaan.

Ja, want met hem kunnen we Inter best hebben zeker?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Rationeel gezien zal het allemaal best op te lossen zijn, maar als je ziet hoe belangrijk Sneijder voor de groep is, blijft het een ongelofelijke domper. Voor mijn gevoel kan dit best wel eens beslissend zijn voor die wedstrijd tegen Inter.![]()

Zonder Sneijder heeft Inter misschien een kleine kans om te winnen ...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want met hem kunnen we Inter best hebben zeker?.

De A1 van Inter zou dan inderdaad een kleine kans hebben om te winnen. Ajax speelt echter tegen Adriano, Stankovic en consortenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Zonder Sneijder heeft Inter misschien een kleine kans om te winnen ...

Wie? Die rollen we gewoon op!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
De A1 van Inter zou dan inderdaad een kleine kans hebben om te winnen. Ajax speelt echter tegen Adriano, Stankovic en consorten![]()

Je zult maar Cambiasso, Stankovic, Martins, Cordoba, Figo, Zanetti, Samuel, Pizarro, Solari en Veron in je selectie hebben zitten, dan moet je wel heel erg slecht zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera kan met twee goede dagen Adriano wel aan, verder ben ik niet echt weg van Internazionale.

ach dat je genoeg geld hebt om grote namen te kopen wil niet zeggen dat je ook kan voetballen...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je zult maar Cambiasso, Stankovic, Martins, Cordoba, Figo, Zanetti, Samuel, Pizarro, Solari en Veron in je selectie hebben zitten, dan moet je wel heel erg slecht zijn![]()

Ach, ik volg het Italiaanse voetbal nauwgezet en kan vertellen dat Internazionale als team geen indruk maakt op mij, ook al heeft het de beschikking over geweldige voetballers.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je zult maar Cambiasso, Stankovic, Martins, Cordoba, Figo, Zanetti, Samuel, Pizarro, Solari en Veron in je selectie hebben zitten, dan moet je wel heel erg slecht zijn![]()

Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze zich laten verrassen/beangstigd raken door namen als Rosenberg, Grygera, Maduro en Huntelaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik volg het Italiaanse voetbal nauwgezet en kan vertellen dat Internazionale als team geen indruk maakt op mij, ook al heeft het de beschikking over geweldige voetballers.

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt en onderschatting kan voor een verrassing zorgen, als je er van tevoren niet ingeloofd, gaat het zeker niet lukken. Dus ik hoop op een stuntje van Ajax, ook al zal die kans klein zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze zich laten verrassen/beangstigd raken door namen als Rosenberg, Grygera, Maduro en Huntelaar?

Toen Ajax eerste stond in de eredivisie, werd de club niet onderschat. Nu Ajax vierde staat, met elf punten achterstand op de nummer drie, kan onderschatting er echt wel insluipen. Toen FC Porto in eigen land een moeilijke periode beleefde, verloor Internazionale ook met 2-0 in Portugal.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Inter onderschat Ajax echt niet hoor. Die voetballen zoals altijd tegen Ajax "laat ze maar komen, tot de 16. En ze tikken er zelf 1 in..."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |