oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
nopequote:Op zondag 22 januari 2006 02:12 schreef peenenui2 het volgende:
oh ik dacht al waar is dit gebleven
wilde nog reageren in ander topic maar dat mocht niet meer?
Topics gaan automatisch op slot na 300 postsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom is die op slot dan? is mij ook gebeurd
ah ok, dank jequote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Topics gaan automatisch op slot na 300 posts
maar die k*t blauwe/rode/paarse/donkerblauwe/en-alles-anders-dan-zwart kan doorpostenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Topics gaan automatisch op slot na 300 posts
ze sturen je naar bed bedoel jequote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Tha_T het volgende:
Zo, pap en mam thuis. Dan ga ik ook onder zeilTot morgen
Tot morgenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Tha_T het volgende:
Zo, pap en mam thuis. Dan ga ik ook onder zeilTot morgen
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef peenenui2 het volgende:
nou ik ga lekker slapen hoor, welterusten allemaal
Varwelquote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef peenenui2 het volgende:
nou ik ga lekker slapen hoor, welterusten allemaal
Ik moet eigenlijk huiswerk maken, maar of dat echt gaat lukken is nog maar de vraag. Vanavond naar een verjaardag.quote:Op zondag 22 januari 2006 08:50 schreef dolle_hond het volgende:
schaatsen kijken
en klussen in huis en spelletjes doen
jij?
ja hoor.. en jij ook weer beter?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Indahnesia.com![]()
Alles goed met je vandaag?
Yup. Ik geniet nog van mijn laatste dagquote:Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. en jij ook weer beter?
heel goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Ik geniet nog van mijn laatste dag
ik sta al 13 jaar op tijd op (rond 7 uur, behalve op weekeinden en vakanties, maar later als 9:30 is het zelden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker. Alleen moet ik maar weer wennen om vroeg op te gaan staan
Hmm, goed leven heb je danquote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta al 13 jaar op tijd op (rond 7 uur, behalve op weekeinden en vakanties, maar later als 9:30 is het zelden.
in ieder geval een goed ritme, waar ik nog nooit een probleem van heb gemaakt. Dus dat zit wel goed. Een voordeel is dat ik op vakanties ook lekker vroeg op sta. in de tropen is het om 6 uur licht en om 18 uur weer donker. Je kan dan uitslapen tot 12 uur, om vervolgens de halve dag te missen, maar op sommige dagen sta ik om 6 uur op, lekker de ochtend meemaken.quote:
Hehe, heb je dan nog nooit verslapen?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in ieder geval een goed ritme, waar ik nog nooit een probleem van heb gemaakt. Dus dat zit wel goed. Een voordeel is dat ik op vakanties ook lekker vroeg op sta. in de tropen is het om 6 uur licht en om 18 uur weer donker. Je kan dan uitslapen tot 12 uur, om vervolgens de halve dag te missen, maar op sommige dagen sta ik om 6 uur op, lekker de ochtend meemaken.
nooit verslapen? Een paar minuten misschien. Inmiddels zit het zo ingebakken dat ik rond 7 uur vanzelf wakker wordt. Ook op vakantie na 2 dagen aanpassen aan de omstandigheden. Dus ach..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, heb je dan nog nooit verslapen?En het is zeker een goed voordeel met je vakanties
![]()
Jag
jep, helemaal mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het meestal zonde als ik tot laat slaap. Weg dag, niks leuks meer kunnen doen.
Das zeker mooi. Je kan gewoon je wekker weggooien dusquote:Op zondag 22 januari 2006 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit verslapen? Een paar minuten misschien. Inmiddels zit het zo ingebakken dat ik rond 7 uur vanzelf wakker wordt. Ook op vakantie na 2 dagen aanpassen aan de omstandigheden. Dus ach..
nah, da's ook weer zoiets he.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das zeker mooi. Je kan gewoon je wekker weggooien dus
Nouja, je hebt gewoon nu een biologische klokquote:Op zondag 22 januari 2006 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, da's ook weer zoiets he.
Wen je er dan niet na een tijdje daaraan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonde om een wekker weg te gooien. Ik vind het altijd heerlijk om vóór mijn wekker wakker te worden. Dan heb ik echt het idee dat ik het me kan evroorloven om nog even te blijven liggen.
Ook is je wekker 5 minuten vooruit zetten voor mij een goede zet, want dan heb ik echt het gevoel dat ik vijf minuten langer kan doen over opstaan. Heerlijk, die zelfmisleiding.
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wen je er dan niet na een tijdje daaraan?
een goede, maar in mijn biologie-lessn heb ik geleerd dat de oorspronkelijk menselijke biologische klok 25 uur is, waardoor ik dus fout zou gaan als ik geen wekker zou gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nouja, je hebt gewoon nu een biologische klok
jah, da's inderdaad lekker. die van mij staat op 10 minuten voor zeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonde om een wekker weg te gooien. Ik vind het altijd heerlijk om vóór mijn wekker wakker te worden. Dan heb ik echt het idee dat ik het me kan evroorloven om nog even te blijven liggen.
Ook is je wekker 5 minuten vooruit zetten voor mij een goede zet, want dan heb ik echt het gevoel dat ik vijf minuten langer kan doen over opstaan. Heerlijk, die zelfmisleiding.
Moet ik ook maar eens proberenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.
Dan is een klok erg handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een goede, maar in mijn biologie-lessn heb ik geleerd dat de oorspronkelijk menselijke biologische klok 25 uur is, waardoor ik dus fout zou gaan als ik geen wekker zou gebruiken.
Ik doe het al 13 jaar, en het bevalt me primaquote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.
Dan heb je zeg maar 10 minuten meer tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met wekker bedoel ik dus klok eigenlijk. Als het eigenlijk 8:00 uur is dan heb ik mijn klok dus op 8:05 staan.
jep, of een GSM.. iets met tijd in ieder geval. In Indonesië is het verschil in de seizoenen maar 20 minuten in de ochtend en 20 minuten in de avond, dus daar kun je redelijk goed zien hoe laat het is. Helaas zit ik nog in Nederland.quote:
wekker, klok.. whatever.. 't geeft de tijd aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met wekker bedoel ik dus klok eigenlijk. Als het eigenlijk 8:00 uur is dan heb ik mijn klok dus op 8:05 staan.
Whehe. Hoeveel uur tijdsverschil heeft Indonesië vergeleken met Nederland? Ik weet dat het in NY 6 uur vroeger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, of een GSM.. iets met tijd in ieder geval. In Indonesië is het verschil in de seizoenen maar 20 minuten in de ochtend en 20 minuten in de avond, dus daar kun je redelijk goed zien hoe laat het is. Helaas zit ik nog in Nederland.
we zijn al eventjes bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef donnahvh het volgende:
wat gaat t snel hier joh![]()
![]()
jullie zijn iig al goed wakker
Indonesië is 5-7 uur later, in de winter 6-8, het is nogal een groot land, van Londen tot Moskou.. dus tijdszones zijn wel handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Hoeveel uur tijdsverschil heeft Indonesië vergeleken met Nederland? Ik weet dat het in NY 6 uur vroeger is.
We genieten van onze laatste weekenddagquote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef donnahvh het volgende:
wat gaat t snel hier joh![]()
![]()
jullie zijn iig al goed wakker
Ow. Ik wist niet dat het zo groot wasquote:Op zondag 22 januari 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesië is 5-7 uur later, in de winter 6-8, het is nogal een groot land, van Londen tot Moskou.. dus tijdszones zijn wel handig.
dat dacht ik al, daarom even wat vergelijkend materiaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik wist niet dat het zo groot was
eens reageren. Ik denk dat ze wil dat ik 800 euro stuur voor een paspoort en een visum.quote:Hello my dear friend,
I was looking through the web few weeks ago and found
your profile. Now I decided to email you to get to know
you better. I am coming to your country in few weeks
and thought may be we can meet each other. I am pretty
looking girl. I am 25. Do not reply to this address
directly. Email me back at nice@free4mail.info
Merci daarvoorquote:Op zondag 22 januari 2006 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dacht ik al, daarom even wat vergelijkend materiaal.
FOTO?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. een emailtje
[..]
eens reageren. Ik denk dat ze wil dat ik 800 euro stuur voor een paspoort en een visum.
quote:
quote:Hello,
Nice to hear that you are going to visit my country! Where are you going? I hope we can meet when you are here. Do you have a picture, so I know what to look for when you are here?
Regards!
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik geef wel een adres in N-Z op denk ik.![]()
Whehe, ken je haar dan ergens van?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach.. als er reactie komt, moet ze geld hebben, standaard oplichtingsgeintjes
Goed, goed, met jou?quote:
ooh, ze heeft meer mensen gemailtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Dan mail ik even die van jou richting nice@free4mail.info
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom duurde het dan nog een minuut om te kunnen reageren
ik dacht al.. die zie ik helemaal niet hierquote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed, goed, met jou?Toch maar je oude username weer teruggenomen?
ach, kutsmoesjesquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzo
nee, is gewoon een spam-runquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, ken je haar dan ergens van?
Ontkenningsfasequote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzo
Klopt, help jij mij er uit te komen?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt, help jij mij er uit te komen?![]()
hoek van hollandquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
donna, wat betekenen de letters hvh?
Oh ik dacht Hou Van Hem.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoek van holland
was mn eerste account maar donna alleen was al bezet
Achsoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoek van holland
was mn eerste account maar donna alleen was al bezet
Het is ook allemaal zo nieuw hequote:Op zondag 22 januari 2006 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja joh! Ik kon de lounge ff niet vinden
Ja! maar goed de rest van de dag ben ik hier wel te vinden denkquote:
Vriendje/Mannetje enzo.quote:
Goed geheugen heb ik tochquote:Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja kids zijn ook allebei hemmen ja
Je hebt de foto's niet meer van je kids in je feaubeau....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja kids zijn ook allebei hemmen ja
Wat zijn de plannen voor vandaag Sjef?quote:
FC Twente - Ajax volgenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag Sjef?
Ah dat begint hoe laat?quote:
Fc Groningen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ajax
Az was gister ook weer een beste pot
heb een heel nieuw fotoboek gemaakt en ff snel paar foto's die ik nog had erin gezetquote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt de foto's niet meer van je kids in je feaubeau....![]()
Kijk uit met wat je zegt dude. Ik stuur anders Donnahvh op je afquote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ajax
Az was gister ook weer een beste pot
en dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt dude. Ik stuur anders Donnahvh op je af
Na de algemene FokAwards, de ONZ awards, TRV awards wordt het tijd voor dat soort awards?quote:
Ik had al even geloerd enzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb een heel nieuw fotoboek gemaakt en ff snel paar foto's die ik nog had erin gezet
nu donker haar enzo en lach ook meer
gekleed?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou. Dat je hem moet aanvallen.
dan wil ik de GCSC Historic Awardsquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na de algemene FokAwards, de ONZ awards, TRV awards wordt het tijd voor dat soort awards?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na de algemene FokAwards, de ONZ awards, TRV awards wordt het tijd voor dat soort awards?![]()
![]()
![]()
ja wie wat bewaard die heeft watquote:Op zondag 22 januari 2006 11:35 schreef peenenui2 het volgende:
zo goeie morgen ook
kamer opgeruimd hoor, lag erg veel troep wat ik echt al maanden niet gezien heb onder mijn bed
ik?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je je sig niet een beetje aanpassen enzo? M'n Pagina's wat doe jeee?!!?!?!?1!1!
dat bedoel ik , hou bang moet ie worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, gekleed is dat toch al erg?
Ja please?quote:
GCSC Topposter.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wil ik de GCSC Historic Awards
nee hoor, paar handdoeken, sokken en een onderbroek, kast ligt gelijk weer vol verder nog wat andere dingenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja wie wat bewaard die heeft wat
rare dingen tegengekomen?
Dat hij ervan neervaltquote:Op zondag 22 januari 2006 11:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dat bedoel ik , hou bang moet ie worden?![]()
You're a darlingquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nee hoor, paar handdoeken, sokken en een onderbroek, kast ligt gelijk weer vol verder nog wat andere dingen
Zat even met Miss Donna in gesprekquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:39 schreef peenenui2 het volgende:
ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl voor mijn gebruikersnaam
M'n pagina's waren nogal mwah puinhoopjequote:
ja ik heb me gisteren geregistreerd onder peenenui maar daarna verkeerd e-mail adres ingevoerd waar ze nieuwe wachtwoord naar zouden toesturen... dus nu moest ik deze aanmaken maar die 2 staat niet zo leuk, vind je niet?quote:
aha nou beter danquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n pagina's waren nogal mwah puinhoopje
Oude 15'monitor hè :$
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:39 schreef peenenui2 het volgende:
ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl voor mijn gebruikersnaam
Ajuu parapluuquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha nou beter dan
zo ik ga douchen want ik stink toedelssss![]()
![]()
Ik ga Pub mod worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.![]()
beter hou maar zoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vindt je het erg als ik zeg dat ik het niet meer weet?
Ik rook het al.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha nou beter dan
zo ik ga douchen want ik stink toedelssss![]()
![]()
Ik vind het wel leuk staan hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja ik heb me gisteren geregistreerd onder peenenui maar daarna verkeerd e-mail adres ingevoerd waar ze nieuwe wachtwoord naar zouden toesturen... dus nu moest ik deze aanmaken maar die 2 staat niet zo leuk, vind je niet?
Dat zou een hele verbetering zijn.quote:
Dag schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
beter hou maar zo
doeii tozzo misschien
hoe moet ik dit nou weer opvatten dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dag schatDouche maar lekker lang.
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou een hele verbetering zijn.![]()
Zie Jag. Je stinktquote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe moet ik dit nou weer opvatten dan?
nou, gewoon, lagen nog schoolspullen en andere spullen , nog een plastic tas vol met nieuwe revus enzo, en flessen lege cola , en bierquote:
Oeh! Nou mag wel hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga jij maar PUB mod worden, ik word dan wel FOT-mod
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.![]()
Kiek is oan! Ik gaat ook maar is aan de sollicitatie!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!![]()
Ik ga gelijk solliciteren!
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?
Gooi dan wel een partij goede argumenten er in.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!![]()
Ik ga gelijk solliciteren!
Brechtje en labiel..quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gooi dan wel een partij goede argumenten er in.Had ik ook gedaan.
Maar ja, sommige mensen zijn nogal labiel he.
![]()
Ah mooi, dan kom ik een keer langs om mijn notes te lezen.quote:
Oh, ja hoor schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zeg ik altijd een x of 7 voor ik echt ga
ja he moder8or
Hehe mijn zinnetje wat doe je! ?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zeg ik altijd een x of 7 voor ik echt ga
ja he moder8or
Boeiendquote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ia dat grappig dan? staat toch niet zon 2 achter je naam ?
hutspot voor 2 personenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ia dat grappig dan? staat toch niet zon 2 achter je naam ?
Succes. Dan mag je een aardige stuk reizenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kom ik een keer langs om mijn notes te lezen.![]()
Utrecht - Hellevoetsluis is niet zo ver.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Succes. Dan mag je een aardige stuk reizen
Amsterdam, osdorpquote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ey peenenui2, waar woon je eigenlijk?
die van jou veranderen nog sneller dan het lichtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand die je username leest
Geloof dat maar van mij
Ah bummer, je lijkt namelijk op iemand die hier in de buurt woont, die reageert veelal op dezelfde manier als jou.quote:
In je profiel staat Groningenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Utrecht - Hellevoetsluis is niet zo ver.![]()
Anderhalf / 2 uurquote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Utrecht - Hellevoetsluis is niet zo ver.![]()
Das helemaal erg.quote:
heb je ook kuiltje met jus?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
oh dat kan, maar ik eet meestal wel al voor 2 hoor dus dan maar 3 ?
Truequote:
?, waar woont die dan en waarom zou die op mij lijken dan?... ik ben nieuw hier, effe wennen enzo, al die mensen die of aardig of je helemaal de grafkanker wensenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah bummer, je lijkt namelijk op iemand die hier in de buurt woont, die reageert veelal op dezelfde manier als jou.
1. minderwaardigheidscomplexjequote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
die van jou veranderen nog sneller dan het licht![]()
nsf ofzo ?wat was t ook weer?
Ik werk in Utrecht.quote:
klik op hartje in mn ondertitelquote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
?, waar woont die dan en waarom zou die op mij lijken dan?... ik ben nieuw hier, effe wennen enzo, al die mensen die of aardig of je helemaal de grafkanker wensen
maar voor de rest wel gezellig hier hoor
Jup.quote:
ow ja bmw, hoe is t met je autoforum?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1. minderwaardigheidscomplexje
2. champy02
3. BMWM3
4. NFSUndergroundII
5. AMD64
6. _moder8or_
Valt toch mee
Hij snapt ook heel vaak dingen niet en qua postgedrag lijkt ie veel op je.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
?, waar woont die dan en waarom zou die op mij lijken dan?... ik ben nieuw hier, effe wennen enzo, al die mensen die of aardig of je helemaal de grafkanker wensen
maar voor de rest wel gezellig hier hoor
Die eerste twee kende ik niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1. minderwaardigheidscomplexje
2. champy02
3. BMWM3
4. NFSUndergroundII
5. AMD64
6. _moder8or_
Valt toch mee
Ik mag niet spammen ! Zie mijn website icoonquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow ja bmw, hoe is t met je autoforum?
Heb je er twee weggehaald?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
klik op hartje in mn ondertitel
daar zijn ze liev![]()
hmm met ballenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja, lekkere vette jus met een lekkere bal gehakt, kan er echt kilos van op
he, dat is een ander topic hier, hoe doe je dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
klik op hartje in mn ondertitel
daar zijn ze liev![]()
Nooit gebruikt op het forumquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die eerste twee kende ik niet eens.![]()
Da's een best lettertype voor je neiuwsberichtenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik mag niet spammen ! Zie mijn website icoon
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hmm met ballenlekker veel jus
![]()
ik geloof.....ik denk.....ik hou van je!!!!![]()
ik kan toverenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
he, dat is een ander topic hier, hoe doe je dat?
Ja lay-out verneukend enzo.quote:
Sorry!quote:
IE zeker? En ja, we moeten het nog aanpassenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een best lettertype voor je neiuwsberichten
Beetje klein.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een best lettertype voor je neiuwsberichten
kan je zuurkool maken?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jongens, wij zijn nu arbeids ongeschikt
FF zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
IE zeker? En ja, we moeten het nog aanpassen
oh, echt? je maakt geintje toch?, ik vind hollandse stamppotten erg lekker daar mag je me voor wakker makenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hmm met ballenlekker veel jus
![]()
ik geloof.....ik denk.....ik hou van je!!!!![]()
Wat een hendig sjieke stouterd.quote:
Ja ik heb die ellende ook allemaal op een hoop gegooid, zolang het maar betaald wordtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, even wat papieren opgeruimd.. wat een zooi zeg.. belasting, verzekering, pensioen, sparen, bekeuring...![]()
quote:
je kan nog altijd zelf aan de slagquote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jongens, wij zijn nu arbeids ongeschikt
Ok. Maar goed ik kaarte het alleen maar aan natuurlijk!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. We moeten de lettertype CSS nog aanpassen, nu geen zin
Ik moet soms best wel lachen om die Maikuuul topics.quote:
mooi nu nog iemand die spruiten maakt , eentje die tournedos met bearnaisesaus maakt, bammetje pindakaas/hagelslag en eentje die variatie in zn eten heeft en ik heb iedere dag een ander eetadresquote:
Mijn dank daarvoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ok. Maar goed ik kaarte het alleen maar aan natuurlijk!
Sommige zijn best vermakelijk. Maar ja onzin subfora ben k ook weer niet zoveel te vinden.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet soms best wel lachen om die Maikuuul topics.![]()
En misschien wel een leuke avond om nooit te vergetenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mooi nu nog iemand die spruiten maakt , eentje die tournedos met bearnaisesaus maakt, bammetje pindakaas/hagelslag en eentje die variatie in zn eten heeft en ik heb iedere dag een ander eetadres
betaald is het al hooor.. alleen ik wil toch wel wat wegtiefen zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb die ellende ook allemaal op een hoop gegooid, zolang het maar betaald wordt
ejj ik eet niet met stokjes hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En misschien wel een leuke avond om nooit te vergeten
wat zeg ik nou toch
Hehe weg mieteren is de beste oplossingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
betaald is het al hooor.. alleen ik wil toch wel wat wegtiefen zeg maar.de stapel wordt anders niet kleiner.
lushquote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef peenenui2 het volgende:
zo ik ga maar is de stad in, is er nog wat te doen eigenlijk?
hij zei schat tegen mequote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben voetbal kijken. Dag schat donnaen de rest:
ik ga toch dan maar ff kijken dan, met toch in de buurt zijn zit op leidsestraat toch?quote:
Ik ook niet, is niet goed voor mijn reputatie.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sommige zijn best vermakelijk. Maar ja onzin subfora ben k ook weer niet zoveel te vinden.
en kalverstraatquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ik ga toch dan maar ff kijken dan, met toch in de buurt zijn zit op leidsestraat toch?
En voor de mijnequote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, is niet goed voor mijn reputatie.![]()
ah, daar ook? dat is net zover weg met de tram ongeveer maar eentje is genoeg hoor, moet nog kleren kopenquote:
middag!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
*ook weer ontwaakt* middag allemaal
nou suc6 daarmee ,ik ga nu echt echt echt douchenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:05 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ah, daar ook? dat is net zover weg met de tram ongeveer maar eentje is genoeg hoor, moet nog kleren kopen
verzekeringspapieren? Nah.. doe maar nietquote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe weg mieteren is de beste oplossing
dag dan, veel plezier ook, ik laat wel weten wat ik van lush vindquote:Op zondag 22 januari 2006 12:07 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou suc6 daarmee ,ik ga nu echt echt echt douchen![]()
'oiquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
*ook weer ontwaakt* middag allemaal
Ach joh, merk je neits vanquote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verzekeringspapieren? Nah.. doe maar niet![]()
Ja ik was het kwijt!quote:
Neequote:
Neuh.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
Nog iets gebeurd hier gisteravond of vanochtend
Ehm neehee?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik jullie blijf lastigvallen?
wrom niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voetbalmiddag gaat namelijk niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |