Dan is een klok erg handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een goede, maar in mijn biologie-lessn heb ik geleerd dat de oorspronkelijk menselijke biologische klok 25 uur is, waardoor ik dus fout zou gaan als ik geen wekker zou gebruiken.
Ik doe het al 13 jaar, en het bevalt me primaquote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.
Dan heb je zeg maar 10 minuten meer tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met wekker bedoel ik dus klok eigenlijk. Als het eigenlijk 8:00 uur is dan heb ik mijn klok dus op 8:05 staan.
jep, of een GSM.. iets met tijd in ieder geval. In Indonesië is het verschil in de seizoenen maar 20 minuten in de ochtend en 20 minuten in de avond, dus daar kun je redelijk goed zien hoe laat het is. Helaas zit ik nog in Nederland.quote:
wekker, klok.. whatever.. 't geeft de tijd aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met wekker bedoel ik dus klok eigenlijk. Als het eigenlijk 8:00 uur is dan heb ik mijn klok dus op 8:05 staan.
Whehe. Hoeveel uur tijdsverschil heeft Indonesië vergeleken met Nederland? Ik weet dat het in NY 6 uur vroeger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, of een GSM.. iets met tijd in ieder geval. In Indonesië is het verschil in de seizoenen maar 20 minuten in de ochtend en 20 minuten in de avond, dus daar kun je redelijk goed zien hoe laat het is. Helaas zit ik nog in Nederland.
we zijn al eventjes bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef donnahvh het volgende:
wat gaat t snel hier joh![]()
![]()
jullie zijn iig al goed wakker
Indonesië is 5-7 uur later, in de winter 6-8, het is nogal een groot land, van Londen tot Moskou.. dus tijdszones zijn wel handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Hoeveel uur tijdsverschil heeft Indonesië vergeleken met Nederland? Ik weet dat het in NY 6 uur vroeger is.
We genieten van onze laatste weekenddagquote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef donnahvh het volgende:
wat gaat t snel hier joh![]()
![]()
jullie zijn iig al goed wakker
Ow. Ik wist niet dat het zo groot wasquote:Op zondag 22 januari 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Indonesië is 5-7 uur later, in de winter 6-8, het is nogal een groot land, van Londen tot Moskou.. dus tijdszones zijn wel handig.
dat dacht ik al, daarom even wat vergelijkend materiaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik wist niet dat het zo groot was
eens reageren. Ik denk dat ze wil dat ik 800 euro stuur voor een paspoort en een visum.quote:Hello my dear friend,
I was looking through the web few weeks ago and found
your profile. Now I decided to email you to get to know
you better. I am coming to your country in few weeks
and thought may be we can meet each other. I am pretty
looking girl. I am 25. Do not reply to this address
directly. Email me back at nice@free4mail.info
Merci daarvoorquote:Op zondag 22 januari 2006 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dacht ik al, daarom even wat vergelijkend materiaal.
FOTO?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. een emailtje
[..]
eens reageren. Ik denk dat ze wil dat ik 800 euro stuur voor een paspoort en een visum.
quote:
quote:Hello,
Nice to hear that you are going to visit my country! Where are you going? I hope we can meet when you are here. Do you have a picture, so I know what to look for when you are here?
Regards!
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik geef wel een adres in N-Z op denk ik.![]()
Whehe, ken je haar dan ergens van?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach.. als er reactie komt, moet ze geld hebben, standaard oplichtingsgeintjes
Goed, goed, met jou?quote:
ooh, ze heeft meer mensen gemailtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Dan mail ik even die van jou richting nice@free4mail.info
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom duurde het dan nog een minuut om te kunnen reageren
ik dacht al.. die zie ik helemaal niet hierquote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed, goed, met jou?Toch maar je oude username weer teruggenomen?
ach, kutsmoesjesquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzo
nee, is gewoon een spam-runquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, ken je haar dan ergens van?
Ontkenningsfasequote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meerdere replies tegelijk, niet zo snel 2 replies achter elkaar door een bug in Replique enzo
Klopt, help jij mij er uit te komen?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt, help jij mij er uit te komen?![]()
hoek van hollandquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
donna, wat betekenen de letters hvh?
Oh ik dacht Hou Van Hem.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoek van holland
was mn eerste account maar donna alleen was al bezet
Achsoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoek van holland
was mn eerste account maar donna alleen was al bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |