oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
nopequote:Op zondag 22 januari 2006 02:12 schreef peenenui2 het volgende:
oh ik dacht al waar is dit gebleven
wilde nog reageren in ander topic maar dat mocht niet meer?
Topics gaan automatisch op slot na 300 postsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:14 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom is die op slot dan? is mij ook gebeurd
ah ok, dank jequote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Topics gaan automatisch op slot na 300 posts
maar die k*t blauwe/rode/paarse/donkerblauwe/en-alles-anders-dan-zwart kan doorpostenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Topics gaan automatisch op slot na 300 posts
ze sturen je naar bed bedoel jequote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Tha_T het volgende:
Zo, pap en mam thuis. Dan ga ik ook onder zeilTot morgen
Tot morgenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Tha_T het volgende:
Zo, pap en mam thuis. Dan ga ik ook onder zeilTot morgen
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef peenenui2 het volgende:
nou ik ga lekker slapen hoor, welterusten allemaal
Varwelquote:Op zondag 22 januari 2006 02:22 schreef peenenui2 het volgende:
nou ik ga lekker slapen hoor, welterusten allemaal
Ik moet eigenlijk huiswerk maken, maar of dat echt gaat lukken is nog maar de vraag. Vanavond naar een verjaardag.quote:Op zondag 22 januari 2006 08:50 schreef dolle_hond het volgende:
schaatsen kijken
en klussen in huis en spelletjes doen
jij?
ja hoor.. en jij ook weer beter?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Indahnesia.com![]()
Alles goed met je vandaag?
Yup. Ik geniet nog van mijn laatste dagquote:Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. en jij ook weer beter?
heel goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Ik geniet nog van mijn laatste dag
ik sta al 13 jaar op tijd op (rond 7 uur, behalve op weekeinden en vakanties, maar later als 9:30 is het zelden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker. Alleen moet ik maar weer wennen om vroeg op te gaan staan
Hmm, goed leven heb je danquote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta al 13 jaar op tijd op (rond 7 uur, behalve op weekeinden en vakanties, maar later als 9:30 is het zelden.
in ieder geval een goed ritme, waar ik nog nooit een probleem van heb gemaakt. Dus dat zit wel goed. Een voordeel is dat ik op vakanties ook lekker vroeg op sta. in de tropen is het om 6 uur licht en om 18 uur weer donker. Je kan dan uitslapen tot 12 uur, om vervolgens de halve dag te missen, maar op sommige dagen sta ik om 6 uur op, lekker de ochtend meemaken.quote:
Hehe, heb je dan nog nooit verslapen?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in ieder geval een goed ritme, waar ik nog nooit een probleem van heb gemaakt. Dus dat zit wel goed. Een voordeel is dat ik op vakanties ook lekker vroeg op sta. in de tropen is het om 6 uur licht en om 18 uur weer donker. Je kan dan uitslapen tot 12 uur, om vervolgens de halve dag te missen, maar op sommige dagen sta ik om 6 uur op, lekker de ochtend meemaken.
nooit verslapen? Een paar minuten misschien. Inmiddels zit het zo ingebakken dat ik rond 7 uur vanzelf wakker wordt. Ook op vakantie na 2 dagen aanpassen aan de omstandigheden. Dus ach..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, heb je dan nog nooit verslapen?En het is zeker een goed voordeel met je vakanties
![]()
Jag
jep, helemaal mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het meestal zonde als ik tot laat slaap. Weg dag, niks leuks meer kunnen doen.
Das zeker mooi. Je kan gewoon je wekker weggooien dusquote:Op zondag 22 januari 2006 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit verslapen? Een paar minuten misschien. Inmiddels zit het zo ingebakken dat ik rond 7 uur vanzelf wakker wordt. Ook op vakantie na 2 dagen aanpassen aan de omstandigheden. Dus ach..
nah, da's ook weer zoiets he.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das zeker mooi. Je kan gewoon je wekker weggooien dus
Nouja, je hebt gewoon nu een biologische klokquote:Op zondag 22 januari 2006 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, da's ook weer zoiets he.
Wen je er dan niet na een tijdje daaraan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonde om een wekker weg te gooien. Ik vind het altijd heerlijk om vóór mijn wekker wakker te worden. Dan heb ik echt het idee dat ik het me kan evroorloven om nog even te blijven liggen.
Ook is je wekker 5 minuten vooruit zetten voor mij een goede zet, want dan heb ik echt het gevoel dat ik vijf minuten langer kan doen over opstaan. Heerlijk, die zelfmisleiding.
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wen je er dan niet na een tijdje daaraan?
een goede, maar in mijn biologie-lessn heb ik geleerd dat de oorspronkelijk menselijke biologische klok 25 uur is, waardoor ik dus fout zou gaan als ik geen wekker zou gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nouja, je hebt gewoon nu een biologische klok
jah, da's inderdaad lekker. die van mij staat op 10 minuten voor zeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonde om een wekker weg te gooien. Ik vind het altijd heerlijk om vóór mijn wekker wakker te worden. Dan heb ik echt het idee dat ik het me kan evroorloven om nog even te blijven liggen.
Ook is je wekker 5 minuten vooruit zetten voor mij een goede zet, want dan heb ik echt het gevoel dat ik vijf minuten langer kan doen over opstaan. Heerlijk, die zelfmisleiding.
Moet ik ook maar eens proberenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, en ik doe het toch al een jaar ofzo. Ik heb altijd het gevoel alsof ik vijf minuten extra heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |