GCSC Topposter.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wil ik de GCSC Historic Awards
nee hoor, paar handdoeken, sokken en een onderbroek, kast ligt gelijk weer vol verder nog wat andere dingenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja wie wat bewaard die heeft wat
rare dingen tegengekomen?
Dat hij ervan neervaltquote:Op zondag 22 januari 2006 11:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dat bedoel ik , hou bang moet ie worden?![]()
You're a darlingquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nee hoor, paar handdoeken, sokken en een onderbroek, kast ligt gelijk weer vol verder nog wat andere dingen
Zat even met Miss Donna in gesprekquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:39 schreef peenenui2 het volgende:
ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl voor mijn gebruikersnaam
M'n pagina's waren nogal mwah puinhoopjequote:
ja ik heb me gisteren geregistreerd onder peenenui maar daarna verkeerd e-mail adres ingevoerd waar ze nieuwe wachtwoord naar zouden toesturen... dus nu moest ik deze aanmaken maar die 2 staat niet zo leuk, vind je niet?quote:
aha nou beter danquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n pagina's waren nogal mwah puinhoopje
Oude 15'monitor hè :$
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:39 schreef peenenui2 het volgende:
ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl voor mijn gebruikersnaam
Ajuu parapluuquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha nou beter dan
zo ik ga douchen want ik stink toedelssss![]()
![]()
Ik ga Pub mod worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.![]()
beter hou maar zoquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vindt je het erg als ik zeg dat ik het niet meer weet?
Ik rook het al.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aha nou beter dan
zo ik ga douchen want ik stink toedelssss![]()
![]()
Ik vind het wel leuk staan hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja ik heb me gisteren geregistreerd onder peenenui maar daarna verkeerd e-mail adres ingevoerd waar ze nieuwe wachtwoord naar zouden toesturen... dus nu moest ik deze aanmaken maar die 2 staat niet zo leuk, vind je niet?
Dat zou een hele verbetering zijn.quote:
Dag schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
beter hou maar zo
doeii tozzo misschien
hoe moet ik dit nou weer opvatten dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dag schatDouche maar lekker lang.
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou een hele verbetering zijn.![]()
Zie Jag. Je stinktquote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe moet ik dit nou weer opvatten dan?
nou, gewoon, lagen nog schoolspullen en andere spullen , nog een plastic tas vol met nieuwe revus enzo, en flessen lege cola , en bierquote:
Oeh! Nou mag wel hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga jij maar PUB mod worden, ik word dan wel FOT-mod
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen mail van forum@fok.nl met de vraag om TRV mod te worden.![]()
Kiek is oan! Ik gaat ook maar is aan de sollicitatie!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!![]()
Ik ga gelijk solliciteren!
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
waarom wil je mod worden dan, kan je dan je naam veranderen?
Gooi dan wel een partij goede argumenten er in.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje mannen om de dames onder de duim te houden!![]()
Ik ga gelijk solliciteren!
Brechtje en labiel..quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gooi dan wel een partij goede argumenten er in.Had ik ook gedaan.
Maar ja, sommige mensen zijn nogal labiel he.
![]()
Ah mooi, dan kom ik een keer langs om mijn notes te lezen.quote:
Oh, ja hoor schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zeg ik altijd een x of 7 voor ik echt ga
ja he moder8or
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |