Topic liep uit de hand, blijft gesloten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vindt dat op het wasberen-filmpje topic geen slotje hoort, hooguit een extra waarschuwing. Is in mijn ogen een maatschappelijk redelijk belangrijke en boeiende discussie die daar uit voort komt..![]()
Sensatie zoekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:02 schreef Wojworshebn het volgende:
Heej mag dat topic weer open Oh oh wat een stelletje huilies bij regering.nl ..valt er hier eindelijk eens wat te lachen, moet het weer dicht..zuurpruimen
Nou, voor deze keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef JapyDooge het volgende:
Jan Smit
Mag deze dichtze doen niet lief meer
Dankjequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, voor deze keer![]()
Topic ging sowieso nergens meer over helaas, wel jammer, in het begin was het wel leuk![]()
forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef Zeppieleddelin het volgende:
ik akn niet meer posten :S:
Jup, dank jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef gelly het volgende:
Gevalletje vreemdelingenhaat
80% van de allochtonen..
Staat wel meer in het topic.
Hmm, ik wou hem sluiten, maar heb hem volgens mij deletedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:08 schreef gelly het volgende:
80% van de allochtonen..
Nog maar eens. Waarom is ie uberhaupt nog open ?
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:17 schreef Crazyivan het volgende:
80% van de allochtonen..
Dit topic is opeens weg?
Ik had dat topic nog niet gezien lieve schatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:17 schreef gelly het volgende:
Jullie hebben toch hopelijk niet de input van users nodig om in te zien dat het topic dicht zou moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.
Het mag inderdaad niet. Maar om nu gelijk mensen te bannenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met de users gebeurd waarvan ik de linkjes hier neerzette. Vroeger stond er op een ronduit racistische post een ban, hoe zit dat nu ?
Die zullen wel notes gekregen hebben, maar dat weet ik niet zeker. En het lijkt me logisch dat racistische posts natuurlijk niet toegestaan zijn, en dat daar gewoon nog een ban op staat. Ik vraag Tha_T anders wel ff wat hij precies gedaan heeft met die reacties.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met de users gebeurd waarvan ik de linkjes hier neerzette. Vroeger stond er op een ronduit racistische post een ban, hoe zit dat nu ?
Dat soort figuren kun je beter kwijt dan rijk zijn, ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Het mag inderdaad niet. Maar om nu gelijk mensen te bannen![]()
Hij vraagt er ook wel een beetje om hoor. Dit vind ik dan ook niet kunnen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat soort figuren kun je beter kwijt dan rijk zijn, ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |