Jan Smitquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Agiath het volgende:
26 smilies in 7 zinnen, tering.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Virus.NL het volgende:
Laaaauuuuraaaaaaa
Ik ben gewoon een hardwerkende nog-thuiswonende ictert met een kutbaan, een voorliefde voor metal en een ouwe autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je bent toch geen pauper zoals Jan he?![]()
Ik doe mn best om het leesbaar te maken jah?quote:
Jou vriendin valt schijnbaar op paupers zoals Jan. Dus dat maakt jou ook redelijk pauper of niet dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hardwerkende nog-thuiswonende ictert met een kutbaan, een voorliefde voor metal en een ouwe auto
Jij moet het niet 24/7 aanhorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jaloers dat jij niet kunt zingen ?
Nee boei, ik houd niet van ze muziek maar verder heb ik er geen last van
Ja oke daar hebje gelijk in, weetje wat ik neit snap ? dat mensen 100x naar hetzelfde liedje kunnen luisteren in 1 week tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Jij moet het niet 24/7 aanhoren
tssquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jou vriendin valt schijnbaar op paupers zoals Jan. Dus dat maakt jou ook redelijk pauper of niet dan?![]()
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja oke daar hebje gelijk in, weetje wat ik neit snap ? dat mensen 100x naar hetzelfde liedje kunnen luisteren in 1 week tijd
Die zijn nog een beeeeeeeeetje te doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Rydell het volgende:
Ja, ik heb ook liever BZN, maarjah... *Zucht*![]()
Leuk de theorie dat je vriendin je als een baksteen laat vallen als een of ander zielige volkszanger van 12 haar zou willen neuken na een concert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
tssik viel voor haar
zij vond mij pas na 3 weken leuk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Virus.NL het volgende:
--KNIIIIIIIIIIIP--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |