Ik wilde scepsis niet verdedigen (dat kan hij vast prima zelf)quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jij bent de moeder van scepsis?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Sorry maat, ik geef je een magere 6 voor je schrijfkwaliteiten. Is het wel echt nodig om je ideeën-armoede schaamteloos te etaleren.
Ik gefrustreerd? Tja dat heb je tegenwoordig met die VMBO-jeugd he. Lezen ze ook eens een kasteelroman uit, denken ze gelijk dat ze de psycholoog uit kunnen hangen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar neehoor, ik wilde scepsis niet verdedigen (dat kan hij vast prima zelf)
De quote was slechts ter illustratie van jou gefrustreerde posts.
Joh, ik heb de lagere school geeneens afgemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik gefrustreerd? Tja dat heb je tegenwoordig met die VMBO-jeugd he. Lezen ze ook eens een kasteelroman uit, denken ze gelijk dat ze de psycholoog uit kunnen hangen.
Volgens mij ben jij gefrustreerd omdat niemand jou eens een flinke beurt wil geven. Zelfs de zwervers op CS moet je nog betalen voor vriendschap.
Zoo, geen lagere school maar toch op VMBO-niveau kunnen meepraten. Wat een verspilde talenten zeg. Jammer dat jij niet alles uit je educatieve loopbaan hebt kunnen halen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Joh, ik heb de lagere school geeneens afgemaakt![]()
Van dezelfde plek als waar jouw 200cm buikomvang vandaan komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ts, waar komt al die frustratie vandaan?
Hij kreeg niet genoeg aandacht van zijn papie en mammie vermoed ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ts, waar komt al die frustratie vandaan?
Ha ha ha jij kan het weten he kaalgevreten woestijrat met je lelijke opper-nerd bakkesquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij kreeg niet genoeg aandacht van zijn papie en mammie vermoed ik![]()
![]()
Nou kennen we je trucje wel. Ben je klaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha ha ha jij kan het weten he kaalgevreten woestijrat met je lelijke opper-nerd bakkes
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Van dezelfde plek als waar jouw 200cm buikomvang vandaan komt
Jij hebt heel veel hequote:
Welk trucje? Het de-waarheid-is-hard-trucje ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou kennen we je trucje wel. Ben je klaar?![]()
Hee waarom vreet jij je eigenlijk zo vol? Ik zou bijna denken dat je aandelen MC Donalds hebtquote:
uitgemolken en zeer onactueel grapje ondertussen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee waarom vreet jij je eigenlijk zo vol? Ik zou bijna denken dat je aandelen MC Donalds hebt
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Welk trucje? Het de-waarheid-is-hard-trucje ?
Onactueel? Ben je naar de wc geweest?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
uitgemolken en zeer onactueel grapje ondertussen hoor
Kijk, het kwartje is gevallen zie ik. De eerste stap naar zelfacceptatie is genomen. We gaan over naar stap 2. Roep elke ochtend als je in de spiegel kijk heel hard:quote:
Gatver... :Rquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:36 schreef TranceAction het volgende:
Oke mensen ik heb jullie aanbevelingen aangehoord en er van geleerd. Ziehier mijn vernieuwde mail.
Geachte weledelgeleerde mevrouw xxxxxxxx,
.....
Hoogachtend
xxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |