quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]Good Old Hennie Meijer was vandaag nog op ons cluppie aan het ballen !
hij was niet aan het lijnen volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
Vast, volgens mij issie daarmee geborenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
jij weet wel wat verwennen is, he ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee toastjes met tonijn neerzet!
Tast toe!
Tuurlijk, dat weet je toch!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij weet wel wat verwennen is, he ?
Pikt er eentje mee voor in badquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee toastjes met tonijn neerzet!
Tast toe!
pas je op dat die tonijn niet wil zwemmen ?quote:
Ik hoorde het, maar dat was helaas te verwachten....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Trouwens over tonijn gespoken, het walvisje heeft zijn uitstapje in de Thames niet overleefd.![]()
ha ha ha ...... dat moet je ook laten doen !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Daarom ruim ik ook nooit op!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Bjoro het volgende:
kun je niet Marja en Liny bellen ?
dan zou ik zeggen.....maak je nog ff een paar uurtjes kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |