Oh ja sorry hoor met een 'C'quote:Op zondag 22 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, dat vindt bijna iedereen hier op FOK. Maar Nederland anders niet
Was ena beste van de avondquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ja sorry hoor met een 'C'. En puntjes vind ik de moeite niet waard
.
Ik heb het optreden van Ellen gemist. Was het wat?
quote:Waarschuwing
De introductiefilmpjes die aan het optreden van de negen kandidaten zijn geplakt zijn in scène gezet, maar kunnen schokkende beelden bevatten voor jonge kijkers.
Bron: Idols.nl
Serge mag ook wel wegquote:Op zondag 22 januari 2006 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liever Aäron zien weggaan.. maar een jongen eruit is altijd goed
FINALE: De laatste 8!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Airelle het volgende:
Waarom zijn de filmpjes niet online te bekijken van gisteravond? Of ben ik nu heel ongeduldig?.
Op volgorde van eruit:quote:
Ik zie het liefst Aäron, Serge en Harm verdwijnen de komende drie weken. Een all-female top vijf zou ik wel goed vinden. Maar ja, de kans dat we dat krijgen is 0,0 natuurlijk.quote:
Ah, de broer van Jimquote:
Ga je consufokminderen (geen icon, ondertitel en sig)?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Airelle het volgende:
Nou zeg, kut knopjes!
Is er een ander topic met zulke domme dingen van BB Kelly?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Bekende vrouwen met een mannenkop.
Nee, ze kan er niet 1 openen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er een ander topic met zulke domme dingen van BB Kelly?
*slaagtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij even slaan of zo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dit is een andere. En ik dacht dat je ziek in bed lagquote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef MissBliss het volgende:
Dizer
Ik vind het ook geen mooie foto trouwens![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dit is een andere. En ik dacht dat je ziek in bed lag
Ik vond ze er eigenlijk ook wel verdacht rond uitzienquote:Maar iemand doet mij pijndie loopt te roepen dat ze neppe tieten heeft! Ik geloof er niks van
Ik denk wel dat ze echt zijn, maar echt mooie tepels heeft ze niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dit is een andere. En ik dacht dat je ziek in bed lag
Maar iemand doet mij pijndie loopt te roepen dat ze neppe tieten heeft! Ik geloof er niks van
Ze heeft gewoon perfecte tietenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze er eigenlijk ook wel verdacht rond uitzien![]()
Met minder perfecte tepels.quote:
Ik vind ze best groot andersquote:
+ tepels zitten te hoog.....quote:Op zondag 22 januari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond ze er eigenlijk ook wel verdacht rond uitzien![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef babette21 het volgende:
wat zijn die kerels toch makkelijk te misleiden he
Ook nog ja... eigenlijk zijn het hele rare tietenquote:
quote:wat zijn die kerels toch makkelijk te misleiden he
Ik zoek eerst even een mooi Raffatar uit en laat er dan een .gif van maken, dus morgen heb ik er zeker eenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel mensen maken nu eik daadwerkelijk gebruik van de avatars?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben een beetje duuzelig van de rosé.
Zit hier alleen met wat familie hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |