Oh ja sorry hoor met een 'C'quote:Op zondag 22 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, dat vindt bijna iedereen hier op FOK. Maar Nederland anders niet
Was ena beste van de avondquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ja sorry hoor met een 'C'. En puntjes vind ik de moeite niet waard
.
Ik heb het optreden van Ellen gemist. Was het wat?
quote:Waarschuwing
De introductiefilmpjes die aan het optreden van de negen kandidaten zijn geplakt zijn in scène gezet, maar kunnen schokkende beelden bevatten voor jonge kijkers.
Bron: Idols.nl
Serge mag ook wel wegquote:Op zondag 22 januari 2006 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liever Aäron zien weggaan.. maar een jongen eruit is altijd goed
FINALE: De laatste 8!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Airelle het volgende:
Waarom zijn de filmpjes niet online te bekijken van gisteravond? Of ben ik nu heel ongeduldig?.
Op volgorde van eruit:quote:
Ik zie het liefst Aäron, Serge en Harm verdwijnen de komende drie weken. Een all-female top vijf zou ik wel goed vinden. Maar ja, de kans dat we dat krijgen is 0,0 natuurlijk.quote:
Ah, de broer van Jimquote:
Ga je consufokminderen (geen icon, ondertitel en sig)?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Airelle het volgende:
Nou zeg, kut knopjes!
Is er een ander topic met zulke domme dingen van BB Kelly?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Bekende vrouwen met een mannenkop.
Nee, ze kan er niet 1 openen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er een ander topic met zulke domme dingen van BB Kelly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |