quote:Note:
Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely.
Ik vind het ook cool. Vooral Tobin Bell (Jigsaw dus) vind ik erg goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TVP. Saw is geweldig, heb zin in deel 3
Ja, en ik vind hem goed. Er is ook een topic over: SAW 2 Komt al lekker snelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:51 schreef gexxz het volgende:
Is Saw II hier al in de bioscoop eigenlijk? Of praat ik onzin?
heb je al Saw 2 gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 00:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu weet ik dus al dat amanda nog leeft
Saw 3 is allang uit in USAquote:
Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh?
* Messenga even Amerikaanse sources aanzet.
Ahzoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengen![]()
Jawel hoor. Zie ; ze is de tweede op de cast overview, gespeeld door Shawnee Smith.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je al Saw 2 gezien
er speelt geen Amanda erin
quote:
niet dus? srry, volg de opnames niet, let alleen op de data vanaf wanneer ik kan gaan downloadequote:Ik bedoel ze moeten eerst wachten op Saw 2 en dan een halve jaar Saw 3 uitbrengen
Die bestaat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind Saw 7 echt wreed.
Dank je wel. Ik vond hem ook wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |