Neeee! Da's niet eerlijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef Ang3l het volgende:
LET OP: Degenen met de meeste nominaties, plaats 1 & 2, vliegen er uit. Nominaties staan LOS van de puntntelling. D.w.z. dat alle mensen met een gedeelte 1e en 2e plaats er uit gaan. Ter illustratie: op dit moment zijn dit dus 6 personen.
Maar schoont de lijst wel flink opquote:
Er zijn toch nog mensen die moeten stemmen? Misschien dat zij nog wat kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef Stroekie het volgende:
Zo dit ziet er spannend uit
want met een beetje pech vliegen er dus over ruim 6 uur 9 mensen uit
6quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef Stroekie het volgende:
Zo dit ziet er spannend uit
want met een beetje pech vliegen er dus over ruim 6 uur 9 mensen uit
maar ook 3 met 3 nominatiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6
er is er 1 met 5, en 5 met 4
Het gata om de top 2 nominaties.
Jah? Maar aangezien het om de top 2 gaat .... de top 2 zijn de mensen met 5 en met 4 puntenquote:
mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah? Maar aangezien het om de top 2 gaat .... de top 2 zijn de mensen met 5 en met 4 puntenDus met DEZE stand zijn her er 6
maar alles kan nog veranderen. Weet niet wie er nog allemaal mogen/moeten stemmen?
Omdat anderen je punten hebben afgepaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom moest ik er als eerste uit?
Ach wat, regels schmegels.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef Weemz het volgende:
Ja idd, ineens 6 weg is wel heel kort. Maar 't zijn de regels...
Nou, leef je uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ach wat, regels schmegels.
Trouwens, er hoeft maar één persoon te nomineren en die zes kunnen er ineens slechts twee worden.
Ja je moet er niet aan denken dat de 3 personen met 3 nonimaties er nog elk een bijkrijgen zodat er dus vannacht 9 personen uit de lijst gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Mensen, nomineer dan toch iig IEMAND die vier punten heeft!
Oh!! Zo vlak voor 12 uur.. wat valsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:51 schreef Stroekie het volgende:
zo dan ga ik nog even punten en noninaties uitdelen
en jij post te vroegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:59 schreef Vlarp het volgende:
Je bent te laat Stroekie.. 't is 0:00 hier
Zijn stem-post was VOOR 12 uur. CDP heeft ook wel eens NA de grens ge-edit....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:59 schreef Vlarp het volgende:
Je bent te laat Stroekie.. 't is 0:00 hier
Wil je aub. de lijst controleren. Stroekie had een fout gemaakt en Prego verwijderd ipv Doffy..quote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
ik ook stemmen
Het is nog erger, Wonderer maakte er mij op attentquote:Op zondag 22 januari 2006 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wil je aub. de lijst controleren. Stroekie had een fout gemaakt en Prego verwijderd ipv Doffy..
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is nog erger, Wonderer maakte er mij op attent![]()
Yep, alles komt goedquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus wonderer gebruikt sowieso de goede lijst
Minstens een nominatiequote:Op zondag 22 januari 2006 06:27 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben hetero maar ik heb al 2 keer een gozer over z'n wang gelikt en 1 keer een gast in z'n kont geknepen. hoeveel punten levert dat op?
En dan nu nog eens een keer zonder typfouten en dan worden we trots. Ik bedoel nu stata er o.a. dat wonderer een pik heeft...quote:Op zondag 22 januari 2006 08:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
dacht ik eincelijk de lijst te kunnen posten zonder te editen vergeet ik parleur te boldten, maar goed, bij deze en hij geeft niet eens aan dat ie geedit is dus het is eigenlijk gewoon gelukt
wat ben ik weer trots op mezelf
Oeps, verbeterd. Wilde jou eerst weer boven Vlarp plaatsen maar toen bedacht ik ineens dat ik xman nog wat verschuldigd was omdat ik hem pijn had gedaan door Mariah * proest * te beschimpen. Zo moet het er in geslopen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Luqas..... Niet dat ik 't niet ontzettend lief vind hoor, maarreh... in m'n igen lijst stond ik op 36, en in die van jou ineens op 38en dat terwijl je xman de +2 geeft
Nou gaan we toch niet Theatermama haar zin geven in de strijd he!
Kun je'm aanpassen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:27 schreef LuQas het volgende:
..... omdat ik hem pijn had gedaan door Mariah * proest * te beschimpen.
Ja, hij heet Douwe en Stanley heeft hem al in zijn handen gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu nog eens een keer zonder typfouten en dan worden we trots. Ik bedoel nu stata er o.a. dat wonderer een pik heeft...![]()
O ja? Wonderer? Vertel!
Wat vals.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
weemz -2
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
-2 Parleur, omdat ie een trage sms-affaire heeft met sexbomb Ang3l, hoe durft ie
quote:-2 BB_Koning. Hij heet Stephan, niet Steven![]()
Want?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
had dat maar 5 minuten geleden gezegd
komop moeders hoop blijven houdenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja wrijf het nog even in Stroekie
Wax, het is weer niet te volgen, maar het boeit me inderdaad niet echtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Error geeft, al dan niet gemeend, aan dat hij de lijst uit wil, of schept in ieder geval de indruk dat het hem niks boeit. En je bent er dan nog niet uit, dus het valt allemaal nog te redden als ik de verkeerde keuze maak met -5 punten!
nominaziquote:Op maandag 23 januari 2006 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Wat is nominatie eigenlijk in het Duits?
Nominierungquote:Op maandag 23 januari 2006 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Keine ahnungquote:Op maandag 23 januari 2006 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Ga voorraadverschillen wegboeken jij!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef buurvrouw4 het volgende:
....
whiskey waar is de whiskeyquote:Op maandag 23 januari 2006 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
de muren komen op mij af
ik voel dat sit mijn einde zal zijn
en hoe wreed, hoe wreed zijt gij
maar ik aanvaard het lot mij door u toebedeeld
en zal waardig deze lijst verlaten
op het moment dat mijn tijd is gekomen
zonder wrok of wraakgevoelens
want ik weet onbegrepen is onbemind
Is dat een hint?quote:
Helaas. dat ben ik al. En na mij is Wonderer.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
ik na Ryan_r
Nee, jij moet na mijquote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
ik na Ryan_r
voor 00.00 uur anders geld je stem voor morgen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil zo ook stemme.
Wat schattig verstrooidquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
voor 00.00 uur anders geld je stem voor morgen.
Als je bij deze aangeeft dat je na Petre wil stemmen dan is ie nog geldig.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, is goed. Als iedereen een beetje wil opschieten.
nee dat zou het pas zijn als om 23.55 uur of zo de database uit de ligt ging, en fok kwam plat te ligenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
het lijkt het songfestival wel
de grande finale staat voor 31 jan 2006 op de kalenderquote:Op maandag 23 januari 2006 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Het ís wat!
Hoe lang gaat deze kwelling van de geest nog door?!
Goed.. dit is je doodsvonnisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef petre86 het volgende:
nominatie voor vlarp, omdat hij er toch niet uitgaat, en ik niet weet op wie ik kan stemmen met schoon geweten ..
al gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wizje..je moet Timmah nog ff naar 5 punten brengen!
Het is je vriendjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef creno het volgende:
de nominatie is voor Ang3l: ben ik net blij dat ik weer wat in het midden sta, pak je die punten weer af, je straft mij voor de daden van een ander
nahhhquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Waxxer het volgende:
Weet je wat mijn vrees is....
Dat ik "en publique" opeens allemaal nominaties en minpunten krijg en ik er inene uitlig en dat het allemaal één grote illusie blijkt te zijn.
Kom maar op.... ben er he-le-maal klaar voor!![]()
![]()
Nah, verzekeringsvriendje van me, je hebt nog geen enkele nominatie nuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Waxxer het volgende:
Weet je wat mijn vrees is....
Dat ik "en publique" opeens allemaal nominaties en minpunten krijg en ik er inene uitlig en dat het allemaal één grote illusie blijkt te zijn.
Kom maar op.... ben er he-le-maal klaar voor!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, verzekeringsvriendje van me, je hebt nog geen enkele nominatie nu
EN het is al 18:15!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze heeft mij gisteren negen keer, en vandaag nog eens vier keer gebeld
Ey, ik heb ook al een nominatie hoorquote:En wat dit betreft moet ik afwachtenstraks komt er een enooooorme golf aan nominaties en stemmen en já hoor, dan is het zó gebeurd!
Ja het word dus keihard!quote:
Ik ben net geweest lieverdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wilde jij eerst vlarp?
kvind dr niet horen bij de 3 grootste [homo's]quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom mag wonderer niet in de top 3?
niet zo zeuren zeg.. het een SPELLETJE!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit een verkiezing van de grootste homo dan?
ja zoiets ja... wat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit een verkiezing van de grootste homo dan?
Dat bepalen jullie helemaal zelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets ja... wat dan?
ik zelf zou het ook bijvoorbeeld redelijk vinden als de top 3 bestaat uit mensen die het meeste voor het topic betekenen of in het verleden hebben betekend. wat wordt het anders? stem maar een end in de rondte. kan je net zo goed 100 ONZ-mensen bij elkaar zetten en ze gewoon in het wilde weg laten stemmen.
Wij kijken gewoon wie de populairste [HOMO]'s zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets ja... wat dan?
ik zelf zou het ook bijvoorbeeld redelijk vinden als de top 3 bestaat uit mensen die het meeste voor het topic betekenen of in het verleden hebben betekend. wat wordt het anders? stem maar een end in de rondte. kan je net zo goed 100 ONZ-mensen bij elkaar zetten en ze gewoon in het wilde weg laten stemmen.
wij?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon wie de populairste [HOMO]'s zijn...
Wicked Wednesdayquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Morgen was het Wanker Wednesday zeg maar?
zo is het ook bedoelt Waxxerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik schrik daar nogal van, CrazyDutchPunk.
Het doet me deugd en ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik schrik daar nogal van, CrazyDutchPunk.
*LOL*quote:
gisteren hing ik in de nominatie's op het randje nu wat populairiteit betreft, misschien heeft het dan gewoon niet zo moeten zijnquote:
Omdat ik 't pokke druk hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-5: Vanitasvanitatumetomniava krijg k t minst hoogte van
Ooohhhquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer 49
Ang3l 46
Petre86 46
Vlarp 44
LuQas 40
XMN8R 36
Wonderer 35
Cazman 35
Wizarddragon 39
Davidov 34
Stroekie 34
Sunjammer 28
Beaverhausen 27
Blubberzwijn 23
BB_Koning 23
Andyvie 20
Vanitasvanitatumetomniava 15
Jerruh 15
Nuvole 16
Ryan_r 16
Xman 16
Creno 15
Cybart 14
Great_Expectations 14
Parleur 12
keizerpinguin 11
Theatermama 2
+5 voor Waxxer want Geel is een mooie kleur
-5 voor Theater, want ach, die staat toch al onderaan.
En nominatie: Petre86
maar wel even op het dagklassement wachten hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo stemmen na 0:00
Eerst Ang3l he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo stemmen na 0:00
heeft angel gister gestemd? of waarvoor is het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst Ang3l he?Eéééérrrrsssssstttt Ang3l!
Uh-uh-uhhu!!!
![]()
Mijn stem is nog van de dinsdag he. Tis voor 0:00quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst Ang3l he?Eéééérrrrsssssstttt Ang3l!
Uh-uh-uhhu!!!
![]()
NA CDP, mij en Wizjequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in chaos
IK GA NU!!!!!!!!! IK STEM NÚ!!!!!!!
Mag niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik verleen Waxxer een volmacht om vandaag ook namens mij te stemmen..
je stemt na Waxxer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik stam na petr86
na Waxxerquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik stem dus na wiz idd sorry
Wax..je hysterische gedartel word idd irritantquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
TheaterMama mag eerst
En nee, niet tactischMaar ik vind dat dringen altijd zo verwarrend
Dus skip mij, en zet TM maar voor mij in de plaats!![]()
Ik dartel nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wax..je hysterische gedartel word idd irritant![]()
Wil je er nog ff je punten aantallen bijzetten en je motivatie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef petre86 het volgende:LuQas ja, waaaarom nou
Davidov.. idem
Kijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stemvolgorde:
Petre86
wizarddragon
Waxxer
TheaterMama
Hey chill....quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peter! JE MOTIVATIES!
Anders kan ik je stemmen ongeldig verklaren volgens de regels.
Ik ben chill.quote:
Zal ik moeders dan maar in de tussentijd de krulspelden inzettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama heeft alle tijd nog hoor
ze zet net haar steunkousen in de hand-week dus ik wacht wel tot na waxxer
stemmen op de juiste volgorde geeft structuur
G_E heeft de nominatie van MIJ niet gemotiveerd!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peter! JE MOTIVATIES!
Anders kan ik je stemmen ongeldig verklaren volgens de regels.
De regel geld voor punten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
G_E heeft de nominatie van MIJ niet gemotiveerd!!!
ONGELDIG![]()
maar niet zo strak als de vorige keerquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal ik moeders dan maar in de tussentijd de krulspelden inzetten
anders wordt het wel heel erg ver in de nacht voordat ze naar bed toe kan
Dacht dat MaMa juist altijd van strak hieldquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar niet zo strak als de vorige keer
mijn haar wordt dunner
net als mijn huid
geef ff een linkje naar die regel waar staat dat dat voor het stemmen alleen geld?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De regel geld voor punten.
Kun je niet tegen je verlies?
Nee idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:28 schreef petre86 het volgende:
ik maak mezelf nie polulair..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |