kvind dr niet horen bij de 3 grootste [homo's]quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom mag wonderer niet in de top 3?
niet zo zeuren zeg.. het een SPELLETJE!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit een verkiezing van de grootste homo dan?
ja zoiets ja... wat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dit een verkiezing van de grootste homo dan?
Dat bepalen jullie helemaal zelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets ja... wat dan?
ik zelf zou het ook bijvoorbeeld redelijk vinden als de top 3 bestaat uit mensen die het meeste voor het topic betekenen of in het verleden hebben betekend. wat wordt het anders? stem maar een end in de rondte. kan je net zo goed 100 ONZ-mensen bij elkaar zetten en ze gewoon in het wilde weg laten stemmen.
Wij kijken gewoon wie de populairste [HOMO]'s zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zoiets ja... wat dan?
ik zelf zou het ook bijvoorbeeld redelijk vinden als de top 3 bestaat uit mensen die het meeste voor het topic betekenen of in het verleden hebben betekend. wat wordt het anders? stem maar een end in de rondte. kan je net zo goed 100 ONZ-mensen bij elkaar zetten en ze gewoon in het wilde weg laten stemmen.
wij?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon wie de populairste [HOMO]'s zijn...
Wicked Wednesdayquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Morgen was het Wanker Wednesday zeg maar?
zo is het ook bedoelt Waxxerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik schrik daar nogal van, CrazyDutchPunk.
Het doet me deugd en ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik schrik daar nogal van, CrazyDutchPunk.
*LOL*quote:
gisteren hing ik in de nominatie's op het randje nu wat populairiteit betreft, misschien heeft het dan gewoon niet zo moeten zijnquote:
Omdat ik 't pokke druk hebquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-5: Vanitasvanitatumetomniava krijg k t minst hoogte van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |