En dan nu nog eens een keer zonder typfouten en dan worden we trots. Ik bedoel nu stata er o.a. dat wonderer een pik heeft...quote:Op zondag 22 januari 2006 08:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
dacht ik eincelijk de lijst te kunnen posten zonder te editen vergeet ik parleur te boldten, maar goed, bij deze en hij geeft niet eens aan dat ie geedit is dus het is eigenlijk gewoon gelukt
wat ben ik weer trots op mezelf

Oeps, verbeterd. Wilde jou eerst weer boven Vlarp plaatsen maar toen bedacht ik ineens dat ik xman nog wat verschuldigd was omdat ik hem pijn had gedaan door Mariah * proest * te beschimpen. Zo moet het er in geslopen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Lieve Luqas..... Niet dat ik 't niet ontzettend lief vind hoor, maarreh... in m'n igen lijst stond ik op 36, en in die van jou ineens op 38en dat terwijl je xman de +2 geeft
Nou gaan we toch niet Theatermama haar zin geven in de strijd he!
Kun je'm aanpassen?

quote:Op zondag 22 januari 2006 15:27 schreef LuQas het volgende:
..... omdat ik hem pijn had gedaan door Mariah * proest * te beschimpen.

Ja, hij heet Douwe en Stanley heeft hem al in zijn handen gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu nog eens een keer zonder typfouten en dan worden we trots. Ik bedoel nu stata er o.a. dat wonderer een pik heeft...![]()
O ja? Wonderer? Vertel!

Wat vals.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
weemz -2

quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
-2 Parleur, omdat ie een trage sms-affaire heeft met sexbomb Ang3l, hoe durft ie
quote:-2 BB_Koning. Hij heet Stephan, niet Steven![]()

Want?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
had dat maar 5 minuten geleden gezegd

komop moeders hoop blijven houdenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja wrijf het nog even in Stroekie

Wax, het is weer niet te volgen, maar het boeit me inderdaad niet echtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Error geeft, al dan niet gemeend, aan dat hij de lijst uit wil, of schept in ieder geval de indruk dat het hem niks boeit. En je bent er dan nog niet uit, dus het valt allemaal nog te redden als ik de verkeerde keuze maak met -5 punten!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |