Hank heeft daar niks over gemeld. Wel over Roiha gisteravond laat nog, maar toen was er geen Hanker online blijkbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien weten Steef of Hank meer?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Radegast het volgende:
Danny Blind wordt analist bij De Wedstrijden.
Kerel.. Real mag komen met de centen maar Xabi gaat echt niet weg hoor...LFC heeft de centen egt niet nodig ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof Liverpool tegen de euro´s van Real op kan.
Als Real Xabi wil hebben, komt Xabi.
Asley Cole zal ook wel niet zo heel duur zijn.
Real kan meer betalen en als Real komt wil Xabi weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:55 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kerel.. Real mag komen met de centen maar Xabi gaat echt niet weg hoor...LFC heeft de centen egt niet nodig ofzo
Duurder als afgelopen jaar iig.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Asley Cole zal ook wel niet zo heel duur zijn.
quote:
Ja, dan moet je niet naar Real gaan he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wil ok wel een keer kampioen worden en zo
heb je daar een bronnetje bij want dat vind ik wel een opvallendequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef Ciscus het volgende:
Davids naar PSV, als Cocu stopt
Nope, het is vooral iets wat er op de diverse psv- sites af en toe geroepen wordt. Ik zou het zelf wel mooi vinden, al mag Cocu nog een paar seizoenen blijven spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je daar een bronnetje bij want dat vind ik wel een opvallende
Heb je niets aan als je naar het heden kijkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scheelt slechts 13 jaar
Real heeft gewoon een goed team. Als die Cole en Xabi kopen staat er gewoon een topteamquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb je niets aan als je naar het heden kijkt.
De kans dat Pool en Real de komende jaren kampioen worden lijken mij gelijk met de heerschappij van Barca en Chelsea.
een goed team is niet het beste team,daarvoor moet je in Barcelona zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Real heeft gewoon een goed team. Als die Cole en Xabi kopen staat er gewoon een topteam
Casillas
Cicinho - Helguera/Woodgate - Ramos - Cole
Zidane - Xabi - Baptista - Beckham
Ronaldo - Robinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |