Is Moens transfervrij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens naar Ajax na dit seizoen.
Bron: Hank
Volgens mij heeft hij nog een doorlopend contract, maar mag hij transfervrij vertrekken vanwege een voor het huidige Willem II vrij hoog salaris.quote:
Goed nieuws. Zeker voor het overnamebedrag van exact 0 eurootjes is dit een hele goede reservekeeperquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog een doorlopend contract, maar mag hij transfervrij vertrekken vanwege een voor het huidige Willem II vrij hoog salaris.
Wie?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Hank zit zelden mis!
Dikke leugenaar natuurlijk. Al komt ie graag in de Baja. Maar daar is een ander topic voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef Erasmusch het volgende:
Moens zei voor de afstraffing in de Kuip nog dat Feynoord zn club was en hoopte er ooit te mogen spelen
Hankquote:
wtf is hankquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Hank zit zelden mis!
Zal toch ook wel op papier staan wat er wordt verstaan onder 'groter'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Moens heeft een clausule in zijn contract, dat hij weg mag als er een grotere club dan Willem II zich meldt... Dat is momenteel zon beetje bijna elke club in de HCE.
quote:Window shuts on Defoe
Manchester United and Liverpool both failed on the eve of the transfer deadline with £12million player exchange bids for Tottenham misfit Jermain Defoe. United manager Sir Alex Ferguson, a long-term admirer of the Spurs and England forward, offered £2m cash plus French striker Louis Saha.
Tony Banks, Daily Express
Milan had toen allang aangegeven mee te willen werken aan een transfer, en bovendien zegt Stam niet dat hij per se bij Milan wilt blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat Stam 2 weken geleden nog was geinterviewd waarin hij aangaf dat hij nog niet direct naar Nederland terug zou hoeven en dat de club hem ook niet zou willen laten gaan.
Daarmee probeer ik dus aan te geven dat het maar een betrekkelijke wereld is, het voetbalwereldje.
Waarheden van 2 weken geleden kunnen heel snel veranderen.
Je snapt het maar niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Milan had toen allang aangegeven mee te willen werken aan een transfer, en bovendien zegt Stam dat niet dat hij per se bij Milan wilt blijven.
Hank heeft daar niks over gemeld. Wel over Roiha gisteravond laat nog, maar toen was er geen Hanker online blijkbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien weten Steef of Hank meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |