Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zooo, tering, jij bent écht dom.
De enige Hank die ik ken is een personage uit Twin Peaks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Hank moet je gewoon blind geloven, dan maakt het niet uit wie of wat hij is.
Footballheroes zijn doorgaans dom en onwetend he. Begrijp dat dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
je noemt jezelf een football hero, en kent hank niet eens:?
Neeeeeee. Er zijn overigens nog veel meer Hanken. Hank Williams, Hank Viveen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De enige Hank die ik ken is een personage uit Twin Peaks.
Is dat 'm soms?![]()
Hank Williams ken ik inderdaad ook ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Neeeeeee. Er zijn overigens nog veel meer Hanken. Hank Williams, Hank Viveen.
Hank Viveen: http://www.achillesveen.nl/teams/paspoort.cfm?id=203quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hank Williams ken ik inderdaad ook ja.![]()
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
hank is een nieuwsbrief voor insiders
hank is niet iets of iemand, het is een afkorting.
Buitengewoon nuttig om te weten. Bedankt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hank Viveen: http://www.achillesveen.nl/teams/paspoort.cfm?id=203
[afbeelding]
ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.
Afkorting van?
Nou, als je het ware verhaal kent, zou je beseffen dat dit zéér nuttige info is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Buitengewoon nuttig om te weten. Bedankt!![]()
Discreet dan. Ik beloof -serieus- m'n mond te houden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Het is een nieuwsbrif voor een selct groepje.
en als je de afkorting weet is die niet moeilijk op te sporen, en dan ben ik een informatiebron kwijt.
Ik ben garantie voor succes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Het wordt steeds leuker, één van de beste topics in dagen, na die krantenkoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |