Ik ookquote:
quote:
ANW lerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gaat u nog iets doen vandaag dan?
Aaahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik had geen zin om in het vorige topic te posten dus ik zat nog langer te wachten !
ANW, lerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ANW leren
verder niet veel bijzondersjij ?
Nou, ANW sux bij onsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
ANW, leren.
Ehh, uit vanavond, of ik ga leren? ik betwijfel et.
Het is gvd al laat zeg ik jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:
hoi TLK.
Het is nog maar 10 over half 3quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is gvd al laat zeg ik je
Lijkt me niet zo'n moeilijke keuzequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
ANW, leren.
Ehh, uit vanavond, of ik ga leren? ik betwijfel et.
ja je begint een beetje op H_M te lijken die komt ook altijd pas laat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is gvd al laat zeg ik je
Ik sinds vorige week een 8, haalde 5 x een 9 voor PO'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, ANW sux bij onsHebben net nieuwe boeken
Daar ligt het aan
Sta nog geen eens een 6 daarvoor
Ik snap ff niet hoe iets in elkaar steektquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef B_BOY het volgende:
was je probleem dan roy?
Samen lerenquote:
Is ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik sinds vorige week een 8, haalde 5 x een 9 voor PO's
PO's haalde ik bij ANW ook altijd wel hoge cijfers voor en voor de toetsen altijd rond de 5quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik sinds vorige week een 8, haalde 5 x een 9 voor PO's
Po's zijn makkelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik voor de pw's een 5.6 een 5.3 en de laatste een 6.6
Ja we moeten lang slapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja je begint een beetje op H_M te lijken die komt ook altijd pas laat.
contact me op msn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik snap ff niet hoe iets in elkaar steekt
DIe heeft dus alles gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Po's zijn makkelijkWe mochten et in tweetallen doen, een vriend van me is vrij technisch
.
laat me raden... een telefoon?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik snap ff niet hoe iets in elkaar steekt
Heb nog nooit po gedaan voor anwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Po's zijn makkelijkWe mochten et in tweetallen doen, een vriend van me is vrij technisch
.
inderdaad. vaag persoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja we moeten lang slapen.
h_m slaapt dan meestal in de middag
k ben er hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja we moeten lang slapen.
h_m slaapt dan meestal in de middag
Ik moet nog ff kijken waar anw over gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is goed
Denk alleen dat je niet de stof moet leren wat ik heb
Echt van die rechten shitsaai
po is een mooie manier om je cijfer omhoog te halenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb nog nooit po gedaan voor anwEn ook niet voor al die andere vakken
Havo maar klagen over po's en wij hebben nergens last van
Volgende x dat ik weer van ******* heb, verslaap ik me ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ben er hoor
wou vanmorgen weer trainen had me alleen weer verslapen
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
ANW..
in mn betoog tegen de 2e fase afgelopen donderdag mijn halve betoog besteed aan het afkraken van ANW
Ja, geloof ik graagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
po is een mooie manier om je cijfer omhoog te halen
Ook nog iets over CKV gezegd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
ANW..
in mn betoog tegen de 2e fase afgelopen donderdag mijn halve betoog besteed aan het afkraken van ANW
CKVquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook nog iets over CKV gezegd?
Dat gingen bij ons de 2e fase afkraak betogen altijd over
Je moet op het vwo toch nog een extra vak ernaast doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
CKV
Vind trouwens ook belachelijk dat ik nog bio als verplicht vak heb(doe CEM)
Ja ik had echt drastisch tijd en papier tekortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook nog iets over CKV gezegd?
Dat gingen bij ons de 2e fase afkraak betogen altijd over
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
DIe heeft dus alles gedaan?
Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bioquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet op het vwo toch nog een extra vak ernaast doen?
samenvatting makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken waar anw over gaatmaar samenvatting maken gaat achter de pc ook wel
Ach, je bent er zo van afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb nog nooit po gedaan voor anwEn ook niet voor al die andere vakken
Havo maar klagen over po's en wij hebben nergens last van
das wel vaag jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bio
makkelijkerquote:
preciesquote:
das wel makkelijkquote:
Ach, ik kan aardig goed in groepsverband werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das wel makkelijk
Moet je op het hbo niet mee aankomen want dan word je zo de groep uitgedonderd![]()
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Messenga het volgende:
Ik schrok me trouwens kapot
CKV cijfers werder opgenoemd.
Ik en een vriend van me hadden zowat hetzelfde, alleen 2 verschillende culturele activiteiten en 1 verschillende eindopdracht.
Ik had gewoon een goedHij een voldoende.
neuh, voor anw 3 kwartier ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoDie vriendin van VWO had een goed, en van havo een voldoende
zelfde leraarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef Messenga het volgende:
[..]. Ach, ligt maar net aan de leraar.
Arme Imberrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hallo_mensen het volgende:
Bij deze wil ik uw graag bedanken voor..![]()
![]()
!!!
doe er wat aan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef B_BOY het volgende:
ikv erveel me nog steeds.
Kom dan fokkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef B_BOY het volgende:
ikv erveel me nog steeds.
Wij moesten toen ook een hele zooi theorie opdrachten maken enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoDie vriendin van VWO had een goed, en van havo een voldoende
dan ga je passief fokkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef B_BOY het volgende:
ja ik doe rustig aan man. geen zin om kei hyper te fokken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij moesten toen ook een hele zooi theorie opdrachten maken enzo
De hele klas had alles van internet en de helft van de klas moest een extra (hele lange) opdracht maken omdat de docent dacht dat hun de antwoorde van internet hadden
Ik over de 44500quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ga vandaag over de 20k heen
wauwquote:
neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]geweldige actie
Moest jij ook extra opdracht maken
Gefeliciteerd, dit is mijn 1654 postquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee
Terwijl ik vrijwel hetzelfde had als de rest van de klas
goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 45000
ga je iets actiever posten, maar niet actiefquote:
Het was gewoon een trutquote:
30 uurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het was gewoon een trut
In die extra opdracht zat zeker 30 uur werk in
herken hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Nederlands kan altijd uber doen alsof je eruit moet![]()
is zo mooi.
Ineens zegt ie danNaam)! Eruit! nu! je luistert niet!
Zit die leerling : Maar meneer! ik dee niets
Leraar: ERUIT! nu!
Leerling gaat weg, doet de deur open om eruit te gaan..
Leraar : Ga maar weer zitten.
Ik blijf gewoon rustig doorfokken, kom er vanzelf wel een xquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat binnen 2 jaar
Al zijn er user die de 50000 halen in 9 maanden
das een hele zwangerschapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat binnen 2 jaar
Al zijn er user die de 50000 halen in 9 maanden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
herken het
Jongen in de 2e bij mij in de klas moest maar handstand gaan oefenen tegen de muuralsie het kon moggie er weer in
hele tijd dat gebonk tegen de muur
whehehehehehquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
das een hele zwangerschap![]()
dan heb je gewoon geen leven
wie weet was die persoon wel zwangerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
whehehe respect.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
een gozer bij ons moest pissen, de leraar zo: "De prullebak is daar"
Gaat ie staan te pissen in de prullenbak![]()
![]()
![]()
rekelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
bij ons gaat het zo deruit
ehm neej wrom
ja ga er nu uit
ik zeg : geef eerst een goede reden dan
zei: deruit.
ik zeg waarom dan?
ik wil een verklaring
deruit of ik ga je schorse
ja hoe wil je da doen
ja ga nou maar./
ik nog wat scheldwoorden gezegd. me tas gepakt en de klas een prettig weekend gewenst.
omgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
behoorlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef B_BOY het volgende:
damn die post van mij is echt onleesbaar..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
herken het
Jongen in de 2e bij mij in de klas moest maar handstand gaan oefenen tegen de muuralsie het kon moggie er weer in
hele tijd dat gebonk tegen de muur
Users die fokken op hun werkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
bij mij in de klas blijft ze gewoon zitten als ze eruit gestuurd worden.
leraar : ga er nou uit of ik ga de concierge halen en dan moeten ze geweld gebruiken
*niets*
leraar wordt gek, en gaat daarna weer verder met de les
goede actie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
bij ons in de klas gebeurd helemaal niks meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
bij mij in de klas blijft ze gewoon zitten als ze eruit gestuurd worden.
leraar : ga er nou uit of ik ga de concierge halen en dan moeten ze geweld gebruiken
*niets*
leraar wordt gek, en gaat daarna weer verder met de les
merjah Maikuuul 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
bij ons gaat het zo deruit
ehm neej wrom
ja ga er nu uit
ik zeg : geef eerst een goede reden dan
zei: deruit.
ik zeg waarom dan?
ik wil een verklaring
deruit of ik ga je schorse
ja hoe wil je da doen
ja ga nou maar./
ik nog wat scheldwoorden gezegd. me tas gepakt en de klas een prettig weekend gewenst.
Orde houden heet dat ja, en het werkt niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hadden voor wiskunde een keer een vervangende leraar omdat de andere haar rug gebroken had ofzo
De leraar die we kregen was iemand van 70 die al jaren met pensioen was
Hij was heel erg ouderwets en dacht dat hij de orde kon houden. Als iemand niet duidelijk praatte begon die al te schreeuwen dat je eruit moest enzo
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknoktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Nederlands kan altijd uber doen alsof je eruit moet![]()
is zo mooi.
Ineens zegt ie danNaam)! Eruit! nu! je luistert niet!
Zit die leerling : Maar meneer! ik dee niets
Leraar: ERUIT! nu!
Leerling gaat weg, doet de deur open om eruit te gaan..
Leraar : Ga maar weer zitten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hadden voor wiskunde een keer een vervangende leraar omdat de andere haar rug gebroken had ofzo
De leraar die we kregen was iemand van 70 die al jaren met pensioen was
Hij was heel erg ouderwets en dacht dat hij de orde kon houden. Als iemand niet duidelijk praatte begon die al te schreeuwen dat je eruit moest enzo
Búde ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknokt
in plaats van dat ze naar de directeur gaan , gingen ze gewoon allebei weer zitten
en zo hoort het.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknokt
in plaats van dat ze naar de directeur gaan , gingen ze gewoon allebei weer zitten
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
. Hadden wij met een stagiëre.. Die stagiër zo: Ga allemaal eens zitten!
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
Als je nu niet gaat zitten mag je eruit!![]()
Iedereen liep naar buiten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bij ons in de klas gebeurd helemaal niks meerecht saai
Leraar anw wil in de h4b klas geen les meer gevenhij is al paar x gestopt en weggegaan
mooi toch....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en zo hoort het.
gister vechtpartij na ons schoolfeest, 4 woutenbusjes
4 wouten op motor en nog een woutewaguh.. hoppa 1 groot feest.
Altijd leuk als leraren gaan dreigen dat ze de hele klas er uit sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
je hebt van die lerarenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi toch....
wij hebben een leraar die zeikt je echt helemaal af als je hw niej afhebt of niet stil (en dat gaat egt van ja mietje die je bent je moeder is niet trots op je, enz enz..)
en het mooiste was nog tijdnes die vechtpartij rijd 1 leraar gewoon rustig weg op zijn scootertje.quote:
die leraar wat hierboven ook al geknokt had met iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi toch....
wij hebben een leraar die zeikt je echt helemaal af als je hw niej afhebt of niet stil (en dat gaat egt van ja mietje die je bent je moeder is niet trots op je, enz enz..)
Wist je nog met hemquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
1x was trouwens geweldig, we hadden nederlands en jongen uit mn klas had een briefje met applaus. Liet die jongen dat briefje zien, wij beginnen met klappen. Leraar: "Stil stil stil!" wij maar klappen, draait die jongen dat blaadje om. Stond er 'stilte' op. Wij stil, leraar boos op die jongen of hij dat normaal vond. Blaadje weer omdraaien 'applaus' wij weer klappenMoest die jongen eruit. Nam ie blaadjes en pen mee. Op de gang ging ie verder met die blaadjes: sla je buur. Dik slaan in de klas enzo
leraar storm naar buiten echt zoo boos
en toen was de les afgelopen
was iig errug leuk
Wij hadden eerst zo'n leraar voor engels die geen orde kon houden dus dat was echt nooit iets doen en altijd hem voor lul zetten..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef carmiie het volgende:
wij hadden een keer een gast voor frans, die kwam uit marroko ofzo, kon niet goed nerderlands
hij : ga naar de gang
leerling : wat is gang
gaat hij twijfelen en weet die het zelf ook niet meer
het zijn ook maar mensen (af en toe)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en het mooiste was nog tijdnes die vechtpartij rijd 1 leraar gewoon rustig weg op zijn scootertje.
wehehehe dit ga ik binnenkort eens testen ook al hebbe we nu geen relklas meer maar is altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
1x was trouwens geweldig, we hadden nederlands en jongen uit mn klas had een briefje met applaus. Liet die jongen dat briefje zien, wij beginnen met klappen. Leraar: "Stil stil stil!" wij maar klappen, draait die jongen dat blaadje om. Stond er 'stilte' op. Wij stil, leraar boos op die jongen of hij dat normaal vond. Blaadje weer omdraaien 'applaus' wij weer klappenMoest die jongen eruit. Nam ie blaadjes en pen mee. Op de gang ging ie verder met die blaadjes: sla je buur. Dik slaan in de klas enzo
leraar storm naar buiten echt zoo boos
en toen was de les afgelopen
was iig errug leuk
Dat motto had mijn Nederlands leraar in de 1e en 2e klas ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
je hebt van die leraren![]()
wij hebben zo'n leraar die heeft als motto : hoe minder zielen hoe meer vreugd![]()
ja mafketelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wist je nog met hem
Op Land van Gulick zat hij de LTS af te kraken en ze dom te noemen... en op LTS was het andersom
ooit gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Altijd leuk als leraren gaan dreigen dat ze de hele klas er uit sturen
nou die leraar die wij hadden was niet zo leuk, je moest de paragraaf altijd 2 keer overschrijven als je je huiswerk niet af hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat motto had mijn Nederlands leraar in de 1e en 2e klas ook
De leukste Nederlands leraar die ik heb gehad
Mijn engelse leraar spoorde ook totaal nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij hadden eerst zo'n leraar voor engels die geen orde kon houden dus dat was echt nooit iets doen en altijd hem voor lul zetten..![]()
Radio aan, zet hij hem uit. 2 minuten later staat ie weer aan. hij trekt stekker eruit, zegt verder niets. en dat dan midden in een pw
Ook een keertje, iemand zit super duidelijk te spieken. Leraar zegt: niet spieken he Dirk! 'Nee' en hij gaat gewoon door, leraar ziet het maar zegt er verder niks van
Die gozer spoort niet echt.
hebben jullie een 9e uur?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ooit gehad
Hadden we gym gehad, en we waren 'iets' te laat. Zat nog een jongen in het lokaal, wij dachten we wachten netjes buiten. Deed de lerares de deur dicht. Wij maar wachten, komt ze naar buiten, zegt zo ja de les is allang begonnen. Doet ze de deur weer dichtwe hadden echt zo iets van huh
Wij naar binnen moest de hele klas entschuldigen sie die verspätung zeggen
was het 8e uur, en toen moesten we langer blijven terwijl we het 9e uur altijd nog les hadden
Hadden we bijna met de hele klas telaat briefje moeten halen
was vorig jaar. Maar dat was van kwart voor 4 tot 5 over half 5. Was nog es handvaardigheid ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben jullie een 9e uur?![]()
van hoelaat tot hoelaat is dat?
Bloempotten...?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn engelse leraar spoorde ook totaal niet
Je kon rustig met bloempotten door de klas gooien
Het enigste wat die dan zij was: No, stop it, we need to continue our lessons![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat wel
Leukste vond ik van: Bij Houssam en Abdel Crim.
ALs ze er niet waren over hun lullen
hadden wij ook, van 15:25 tot 16:15quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben jullie een 9e uur?![]()
van hoelaat tot hoelaat is dat?
omgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hadden wij ook, van 15:25 tot 16:15
Nu heb ik zelfs een 10e en 11e uur
jaquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
lerares biologie : neuken is hartsikke leuk, ik kan het weten want ik heb het heel vaak gedaan
wij :![]()
omgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
lerares biologie : neuken is hartsikke leuk, ik kan het weten want ik heb het heel vaak gedaan
ik heb op vrijdag tot het 6,5e uurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omg
ben blij dat ik nu ook maar 1x tot het 8e moeten dan nog gym ook het laatste uur
lol..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
best knapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb op vrijdag tot het 6,5e uur![]()
omgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaHij had een zooi potten in de venstebank staan
Aan het einde van het jaar was er weinig meer van over omdat wij altijd de planten er uit haalde en door de klas smeten
Gewoon door vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
das best grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef VASND het volgende:
[..]
omghet ergst bij ons was dat er iemand op het bord ging tekenen zonder aanleiding, en die leraar maar midden in zn verhaaltje raar opkijken
Het eerste uur begint bij ons om 8:45 en het 11e uur eindigt om 17:30quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omg
ben blij dat ik nu ook maar 1x tot het 8e moeten dan nog gym ook het laatste uur
ze had nog zo'n actiequote:
1e begint hier om kwart over 8quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het eerste uur begint bij ons om 8:45 en het 11e uur eindigt om 17:30
Gelukkig heb ik bijna nooit tot 17:30 les
vind je?quote:
Dingen die je niet wil wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze had nog zo'n actie
zij : condooms omdoen is heel moeilijk, ik heb er zelf ook altijd moeite mee als ik een condoom moet omdoen bij mn vriend
ik dacht : is dit intresant ofzo? het seksleven van een docent?![]()
![]()
weer, regen, hagelquote:
Wij hadden een keer een leraar als inval leraar ( leenhouts hette die )quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
Dat deed ie van ons ook jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef VASND het volgende:
[..]
omghet ergst bij ons was dat er iemand op het bord ging tekenen zonder aanleiding, en die leraar maar midden in zn verhaaltje raar opkijken
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze had nog zo'n actie
zij : condooms omdoen is heel moeilijk, ik heb er zelf ook altijd moeite mee als ik een condoom moet omdoen bij mn vriend
ik dacht : is dit intresant ofzo? het seksleven van een docent?![]()
![]()
'de schooltuin' men klinkt als een kloosterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een leraar als inval leraar ( leenhouts hette die )
WIj zo meneer: Heeft u een vrouw ?
Hij: een vriendin
WIj: kinderen ?
hij: nee
Wij: hoe is uw sexleven
HIj: hey hey hey !
Werd die rood
En kwamen we hem tegen ging hij naar plee.
Iedereen voor de plee klappen
En laatste les van hem hadden we bloemen uit de schooltuin geplukt voor hem
En onze werkstukken gegeven( ram groot )
Mochten we naar huis...
ohquote:
Mwha die hadden daar wat bloemen voor de schoolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef VASND het volgende:
[..]
'de schooltuin' men klinkt als een klooster
Tjowquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga nu weg
Jammer, want het is veel te gezellig hier
bij mij begint het ook om kwart over 8, tenzij je 2 keer te laat bent gekomen, dan moet je je om kwart voor 8 op school melden, en het eindigt om 10 voor 4, maar dat heb ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1e begint hier om kwart over 8en het 9e dus om 5 over half 5. Maar dat heb ik niet meer
Lessen duren 50 minuten
Byequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga nu weg
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat deed ie van ons ook ja
Op school hangen op elke verdieping vand e schakelkastjes met een stroomschakelaar voor elk lokaal. We hadden een keer een luistertoets engels waar we geen zin in hadden. Had ik samen met een vriend uitgezocht welke schakelaartje voor het engels lokaal was en die omgezet
De leraar snapte er niks meer van
20002 (gemiddeld 17 per dag)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef hallo_mensen het volgende:
ik ben trouwens over de 20k heen
doeiidoeiiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga nu weg
ja hier ook, ben nog nooit te laat gekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij mij begint het ook om kwart over 8, tenzij je 2 keer te laat bent gekomen, dan moet je je om kwart voor 8 op school melden, en het eindigt om 10 voor 4, maar dat heb ik nooit
`quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een leraar als inval leraar ( leenhouts hette die )
WIj zo meneer: Heeft u een vrouw ?
Hij: een vriendin
WIj: kinderen ?
hij: nee
Wij: hoe is uw sexleven
HIj: hey hey hey !
Werd die rood
En kwamen we hem tegen ging hij naar plee.
Iedereen voor de plee klappen
En laatste les van hem hadden we bloemen uit de schooltuin geplukt voor hem
En onze werkstukken gegeven( ram groot )
Mochten we naar huis...
bij ons moet je een gele kaart halen als je te laat komt, en een rode kaart als je eruit gestuurd wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hier ook, ben nog nooit te laat gekomeniig nog nooit briefje gehaald
bij ons andersomquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons moet je een gele kaart halen als je te laat komt, en een rode kaart als je eruit gestuurd wordt![]()
ik vind het nogal nergens opslaan, het is toch geen voetbalwedstrijd ofzo?
ik heb het niet over postsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
*zucht*
Is er geen ander leuk onderwerp ipv post counts?
bij ons ook, maar je moet je ook nog eens bij de coordinator gaan melden, en je mag de les niet meer in en daarna mag de leraar gaan verzinnen wat voor strafwerk je moet maken, ik moest een keer het nederlands dictee 1994 3 keer overpennenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bij ons andersom
Rood als je te laat bent, en een gele als je eruit bent gestuurdMoet je ook opzetten waarom je er uit bent gestuurd, en dat moet de leraar dan ondertekenen offie het er mee eens is
![]()
Lelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons ook, maar je moet je ook nog eens bij de coordinator gaan melden, en je mag de les niet meer in en daarna mag de leraar gaan verzinnen wat voor strafwerk je moet maken, ik moest een keer het nederlands dictee 1994 3 keer overpennen![]()
Tostiquote:
Met ham, kaas en ketchup graagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
*zucht*
Oke danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jouw hoor.
meer tegen TLK
Ik heb lekker tostiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
* Messenga] maakt klaar voor Carmiie en Marlii.[/me]
dat is allang voorbij, je loopt lichtelijk achterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
*zucht*
Wat nou tegen TLK !?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
*zucht*
Je kan ook gewoon:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb lekker tosti
mijn * doet het niet meer
1 |
het is ook / mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke dan
[..]
Ik heb lekker tosti
mijn * -Marlii- doet het niet meer
dat bedoel ik dus
niet met die haakjesquote:
Mensen moeten zich eens inlezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is allang voorbij, je loopt lichtelijk achter![]()
![]()
* VASND snapt niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet met die haakjesdat deed ie eerst wel nl ..
Nu doet ie wel weerquote:
quote:
Dat werkt tenminstequote:
doe gewoon de / me joh.. veel makkelijker ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nu doet ie wel weer
* -Marlii- probeert nog x![]()
1 groot feest hierquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef VASND het volgende:
[..]
doe gewoon de / me joh.. veel makkelijker ook![]()
* Messenga doet wel mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1 groot feest hier
Polonaise in mn 1tje
* carmiie doet meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1 groot feest hier
Polonaise in mn 1tje
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1 groot feest hier
Polonaise in mn 1tje
gefeliciteerd met je zus!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:44 schreef B_BOY het volgende:
nou zijn ammel gaste hier thuis (zus jarig) moete me pa en ma ff weg mag ik gaan helpe![]()
Kan ook wel polonaise zonder drank houdenquote:
ik heb nerges last van...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef carmiie het volgende:
ben ik trouwens de enige of zijn er nog meer mensen waarbij de pc helemaal stagneerd als je je aanmeld op msn?
Lees dan wat er op de fles staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Kan ook wel polonaise zonder drank houden![]()
Maar met is lekkerder![]()
geen problemen hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef carmiie het volgende:
ben ik trouwens de enige of zijn er nog meer mensen waarbij de pc helemaal stagneerd als je je aanmeld op msn?
Uh, ben niet aangemeld op msnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef carmiie het volgende:
Jij mag nog geen drank.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
quote:
Jij snapt hem niet he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was er al achterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet he?
Kijk is naar de naam van het drank
quote:
Stoute meidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
er mag zoveel niet, regels zijn er om overtreden te worden![]()
![]()
Eens, eens eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
er mag zoveel niet, regels zijn er om overtreden te worden![]()
![]()
Half jaar jonger dan mijquote:
Jij bent ook jongquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook maar even gepost!
Geen slotje hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook maar even gepost!
19, zie profielquote:
Hoiquote:
Hmmquote:
* VASND doet meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga wacht op Imberr, Carmiie en marlii.rar. =![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ook in ONZ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn brechtje fan topic ging van de week nog op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |