Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bioquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet op het vwo toch nog een extra vak ernaast doen?
samenvatting makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken waar anw over gaatmaar samenvatting maken gaat achter de pc ook wel
Ach, je bent er zo van afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb nog nooit po gedaan voor anwEn ook niet voor al die andere vakken
Havo maar klagen over po's en wij hebben nergens last van
das wel vaag jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bio
makkelijkerquote:
preciesquote:
das wel makkelijkquote:
Ach, ik kan aardig goed in groepsverband werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das wel makkelijk
Moet je op het hbo niet mee aankomen want dan word je zo de groep uitgedonderd![]()
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Messenga het volgende:
Ik schrok me trouwens kapot
CKV cijfers werder opgenoemd.
Ik en een vriend van me hadden zowat hetzelfde, alleen 2 verschillende culturele activiteiten en 1 verschillende eindopdracht.
Ik had gewoon een goedHij een voldoende.
neuh, voor anw 3 kwartier ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoDie vriendin van VWO had een goed, en van havo een voldoende
zelfde leraarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef Messenga het volgende:
[..]. Ach, ligt maar net aan de leraar.
Arme Imberrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hallo_mensen het volgende:
Bij deze wil ik uw graag bedanken voor..![]()
![]()
!!!
doe er wat aan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef B_BOY het volgende:
ikv erveel me nog steeds.
Kom dan fokkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef B_BOY het volgende:
ikv erveel me nog steeds.
Wij moesten toen ook een hele zooi theorie opdrachten maken enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoDie vriendin van VWO had een goed, en van havo een voldoende
dan ga je passief fokkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef B_BOY het volgende:
ja ik doe rustig aan man. geen zin om kei hyper te fokken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij moesten toen ook een hele zooi theorie opdrachten maken enzo
De hele klas had alles van internet en de helft van de klas moest een extra (hele lange) opdracht maken omdat de docent dacht dat hun de antwoorde van internet hadden
Ik over de 44500quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ga vandaag over de 20k heen
wauwquote:
neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]geweldige actie
Moest jij ook extra opdracht maken
Gefeliciteerd, dit is mijn 1654 postquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee
Terwijl ik vrijwel hetzelfde had als de rest van de klas
goed manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 45000
ga je iets actiever posten, maar niet actiefquote:
Het was gewoon een trutquote:
30 uurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het was gewoon een trut
In die extra opdracht zat zeker 30 uur werk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |