k ben er hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja we moeten lang slapen.
h_m slaapt dan meestal in de middag
Ik moet nog ff kijken waar anw over gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is goed
Denk alleen dat je niet de stof moet leren wat ik heb
Echt van die rechten shitsaai
po is een mooie manier om je cijfer omhoog te halenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb nog nooit po gedaan voor anwEn ook niet voor al die andere vakken
Havo maar klagen over po's en wij hebben nergens last van
Volgende x dat ik weer van ******* heb, verslaap ik me ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ben er hoor
wou vanmorgen weer trainen had me alleen weer verslapen
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
ANW..
in mn betoog tegen de 2e fase afgelopen donderdag mijn halve betoog besteed aan het afkraken van ANW
Ja, geloof ik graagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
po is een mooie manier om je cijfer omhoog te halen
Ook nog iets over CKV gezegd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
ANW..
in mn betoog tegen de 2e fase afgelopen donderdag mijn halve betoog besteed aan het afkraken van ANW
CKVquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook nog iets over CKV gezegd?
Dat gingen bij ons de 2e fase afkraak betogen altijd over
Je moet op het vwo toch nog een extra vak ernaast doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
CKV
Vind trouwens ook belachelijk dat ik nog bio als verplicht vak heb(doe CEM)
Ja ik had echt drastisch tijd en papier tekortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook nog iets over CKV gezegd?
Dat gingen bij ons de 2e fase afkraak betogen altijd over
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
DIe heeft dus alles gedaan?
Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bioquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet op het vwo toch nog een extra vak ernaast doen?
samenvatting makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken waar anw over gaatmaar samenvatting maken gaat achter de pc ook wel
Ach, je bent er zo van afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb nog nooit po gedaan voor anwEn ook niet voor al die andere vakken
Havo maar klagen over po's en wij hebben nergens last van
das wel vaag jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, zou het niet weten. Maar vriendin van mij zit op VWO, en doet NGT en vriendinnen van haar weer doen CEM en hebben géén bio
makkelijkerquote:
preciesquote:
das wel makkelijkquote:
Ach, ik kan aardig goed in groepsverband werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das wel makkelijk
Moet je op het hbo niet mee aankomen want dan word je zo de groep uitgedonderd![]()
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Messenga het volgende:
Ik schrok me trouwens kapot
CKV cijfers werder opgenoemd.
Ik en een vriend van me hadden zowat hetzelfde, alleen 2 verschillende culturele activiteiten en 1 verschillende eindopdracht.
Ik had gewoon een goedHij een voldoende.
neuh, voor anw 3 kwartier ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Whehe, vriendinnen van mij (1 in havo4, andere in vwo4) hadden ook precies dezelfde antwoorden. VWO'er had het overgeschreven van die van havoDie vriendin van VWO had een goed, en van havo een voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |